Martijns 854 T-5R - Naar zijn laatste rustplaats

Gestart door Martijn_B, 04-08-2011 00:09:55

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Hej Martijn waar heb je die airbagrand mee gelijmd,die van mij heeft ook zo'n krulrand :-\

maruska

en scheurt die lijm nog wel mee, als de airbag dienst moet doen ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Martijn_B

Met een letterlijke druppel secondenlijm, echt van die hele goede dat je je vingers niet voor 2 sec op elkaar wilt houden ;-)

Neem aan dat hij gewoon uitklapt de airbag, zeker gezien het gelijmde oppervlak heel klein is.

Stuurkogels toch maar nieuw besteld, en omdat het een goede maand is met Wax On de andere kant ook maar gedaan ;-)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Sbv

Al naar het open dak gekeken ?

Bouke

Citaat van: Sbv op 02-04-2012 19:00:21
Al naar het open dak gekeken ?
Ik of Martijn
Citaat van: Martijn_B op 02-04-2012 18:55:23
Met een letterlijke druppel secondenlijm, echt van die hele goede dat je je vingers niet voor 2 sec op elkaar wilt houden ;-)

Oke ga ik maar proberen dan,thanks

KIM

Citaat van: maruska op 02-04-2012 18:30:26

Jij weet niet hoeveel geweld zo'n airbag geeft? Geloof me, die heeft geen last van een paar druppeltjes secondelijm...

maruska

ik wist toen nog niet dat het een druppeltje was he ;D
als je hem dichtsmeert, dan wil de airbag wrs nog steeds wel, maar of die dan netjes openklapt..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Martijn_B

Letterlijk 1 druppeltje gebruikt.

Dak heb ik naar gekeken, maar niet gedemonteerd. Helaas was hier geen tijd meer voor dus komt een volgende keer weer.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

KIM

Citaat van: maruska op 02-04-2012 19:23:16
als je hem dichtsmeert, dan wil de airbag wrs nog steeds wel, maar of die dan netjes openklapt..
Don't worry, al smeer je m helemaal dicht.
Airbags vallen onder de explosieven wetgeving...

Wout309t

Citaat van: KIM op 02-04-2012 21:18:10
Citaat van: maruska op 02-04-2012 19:23:16
Don't worry, al smeer je m helemaal dicht.
Airbags vallen onder de explosieven wetgeving...

Ik wilde net zeggen ;D Je ziet op youtube regelmatig van die Oostblokkers de lucht in vliegen door zo'n airbag. Ik maak me geen zorgen over die klodder lijm.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Broabander

Gespoten spatlappies zien er mooi uit! (rest van de auto ook hoor, don't worry, maar dat had ik nog nooit gezien :P)
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

bowbow

Mooie auto en ongelofelijk snel. Hoe is het met het olieverbruik afgelopen, nu de nieuwe rubbers er een tijdje inzitten?

Wibren

Quaife is een goede upgrade voor een fwd, kost je wat werk al met al (uit en in bouwen) maar wat een verschil in grip!!
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

arjen850

Citaat van: KIM op 02-04-2012 19:11:45
Citaat van: maruska op 02-04-2012 18:30:26

Jij weet niet hoeveel geweld zo'n airbag geeft? Geloof me, die heeft geen last van een paar druppeltjes secondelijm...

Jep, heb er heel wat horen, zien en laten ontploffen toen ik nog op de sloprerij werkte :evil: ;D

Martijn_B

Olieverbruik is nu minimaal, laatste keer was het 300ml op 2000km. De turbo fluit wel en hij rookt wel een beetje, dus dat zal vooral het euvel zijn nu. Voor de "netheid" wil ik nog wel een nieuwe 19T kopen, maar dat is zo hups €850 (met pakkingen en ringetjes).

Dit weekend wil ik starten met mijn kleine plannetje om hem weer een beetje zichtbaar te maken. Zal ik niet in 1 dag redden gezien de staat van de lak, veel swirls en regelmatig diepere krassen. Wat niet weg te polijsten is wil ik opvullen, wetsanden en polijsten.