De 850R "Turquoise Pearl" back to original

Gestart door RyanB, 06-08-2011 11:44:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RyanB

Hoi Peter, het klopt inderdaad dat het bedoeld is om de warmte in de uitlaat te houden en zodoende een betere afvoer te crieeren.
Dit werkt eigenlijk het beste bij atmosferische motoren, en minder bij geblazen motoren maar alle beetjes helpen.
Bij de BMW is het vooral gedaan om te voorkomen dat de lak niet van de motorkap af brand ;)

)()()sT

Goed bezig!!! Maarre, jij krijgt nu dus de 2.3 en je schoonvader de 2.0?

Succes Rmee :D

RyanB

#32
Wat gisteren begon als een gewone werkdag eindigde voor ons en ons  bedrijf in een drama....
Rond 12.30uur kreeg ik een telefoontje van ons hoofd technische dienst met de vraag ofdat ik wist waar Lutz was?
Nu moet je weten, Lutz is ons manusje van alles, weet overal wel een oplossing op en is een echt top-elektromonteur.
Daarbij komt dat hij als Duitser zijnde steeds meer Nederlands begint te praten en dus steeds meer op Rudy Carell begint te lijken als hij praat, je snapt dat wij en hij natuurlijk ook daar vaak lol om hebben.
Ehh nee ik weet niet precies waar hij is, hij is bij ons om 11.00uur weggereden naar de zandwinning "het Lingemeer"  bij Tiel maar of hij rechtstreeks ging of eerst nog langs kantoor ging dat weet ik niet.
Oh vreemd want ik heb hem al een paar keer gebeld maar hij neemt niet op!
Ach je kent Lutz toch, als hij met een storing bezig is neemt hij meestal niet gelijk op.
Je zult wel gelijk hebben, ik probeer het straks nog wel een keer....
Rond 14.00uur kreeg ik een telefoontje wat mijn maag deed omdraaien, ik stond te trillen op m'n benen, Lutz zal onze telefoontjes nooit meer opnemen, nooit meer komen om voor ons een storing op te lossen, nooit meer samen lachen, nooit meer.......

Gistermiddag rond 13.30uur is hij verongelukt op 41 jarige leeftijd op de A15 bij Dodewaard.
We zijn er allemaal kapot van, de vlaggen hangen halfstok, het bedrijf is in rouw.......

Jullie snappen dat het antwoord op de vraag ofdat we de lokatie mogen gebruiken voor de meeting "15 Jaar 850R"  even op zich laat wachten.

Robster480

Gecondoleerd met dit onverwachte, zware verlies..
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

)()()sT

Pffff.... gecondoleerd en veel sterkte. Volgens mij zag ik het op het nieuws...?

:-\

UserID6342

Gatver Ryan, gecondoleerd met het verlies van je collega.  Dit zijn ook geen berichten ook niet....

850 T-5 STEFAN


BenC70ES

 :-\  Veel sterkte met dit plotse verlies!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

daytonawim


Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

knoopie


Vulk


Sbv


Wout309t

Schokkend bericht om als collega te krijgen. Heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. Confronterend!
2011 V70 2.0T R-Design MT

henry classic v70

Enorm vervelend om een gewaardeerde collega te verliezen Ryan...
Gecondoleerd en sterkte gewenst de aankomende tijd voor jou en je andere collega's
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4