hoe oud was jij toen je kinderen kreeg/nam/maakte/het leven schonk?

Gestart door cas, 06-08-2011 20:10:44

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Mooi verhaal ben! Dan hou je het lastig droog...

Hier nog geen kids op mijn 34ste, eerst trouwen :-) Wel drie neefjes (4 - bijna 3 - 9 maanden) en daar heb ik al veel lol mee.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Kingfisher

De 1e op m'n 35e (nu 9 maanden geleden) en het vervolg zit (nog) niet in de planning (althans niet bij mij)

@maffioso; heb er in het Zweedse toch een aantal zien lopen met jouw gezichtsuitdrukking hoor  :eusa_whistle:

Walter

Citaat van: Kingfisher op 08-08-2011 15:14:46
@maffioso; heb er in het Zweedse toch een aantal zien lopen met jouw gezichtsuitdrukking hoor  :eusa_whistle:

Dat zijn geen kids van mij maar lui die net zo genieten van al het vrouwvolk als wij (supermarkt hihi)

overigens krijg ik het idee dat dit er ook een van jou is, als je hoort hoe ze op 1;54 een broodje besteld...

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Kingfisher

Access Denied (policy_denied)

Your system policy has denied access to the requested URL. 

For assistance, contact your network support team. 

:eusa_wall: :eusa_wall:

Walter

Facta non verba

LvD

Beiden 27, nu net n jaar en n maand geleden. Moet eerlijk zeggen dat ik 't allemaal wel best vond: ook nog vijf jaar wachten had ik niet erg gevonden een jaar en 10 maanden geleden. Maar toen mijn vrouw zei: dan mag je een V70, was ik snel om  ;D ;D. Nee, geintje.
Maar nu.... man wat een feest, zo'n kleintje. De smaakloos uitgekauwde clichés '...maar je krijgt er wel heel veel voor terug' en 'een glazenwasser van jezelf is heel wat anders dan een glazenwasser van n ander'* blijken nog waarheid te bevatten ook.

* - Herman Finkers in 'Geen Spatader veranderd'

grijzev70tdi

Citaat van: Turbo-Geek op 07-08-2011 19:19:14
Citaat van: grijzev70tdi op 07-08-2011 11:58:23
Ik hoop dat het bij mij nog minstens 10 jaar duurt voor ik kinderen krijg

Dat bepaal je gewoon zelf, zo moeilijk is het niet hoor ... Daar verkopen ze dingen voor ;)

Ik was 28 toen ik vader werd, niks mis mee en nooit spijt gehad. Voor mijn gevoel niet te jong en ook niet te oud.

Nouja, het heeft ook met de leeftijd van mijn vriendin te maken ;) en af en toe haar problemen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Wout309t

Volgens mij bepaal je helemaal niks zelf.... Je kan er alleen min of meer voor zorgen dat je ze nog niet krijgt. Maar of het dan lukt als jij het opeens wel wil is nog maar de vraag...
2011 V70 2.0T R-Design MT

BBS

Ik heb niet gauw dat ik bij een topic een raar gevoel heb. Nu wel.

Ondanks dat ik net eind juli 40 ben geworden zijn er nog geen kinderen hoe graag ik ze wel zou willen hebben...
Ergens is er een "kink in de kabel". Kinderen "neem" je niet, het is een voorrecht dat je ze krijgen mag ;)

Meer wil ik er voorlopig niet over kwijt.

Volvoloos....

Marc O.

Citaat van: BBS op 08-08-2011 19:08:50
Kinderen "neem" je niet, het is een voorrecht dat je ze krijgen mag ;)

Zo is het inderdaad. Spijtig genoeg is niet iedereen zo bevoorrecht. En spijtig genoeg zijn er ook mensen wél zo bevoorrecht, terwijl het misschien beter was als ze dat niet waren geweest.

Edit: Typo
...The Nile isn't just a river in Africa...

Piere

Citaat van: Marc O. op 08-08-2011 19:36:11
Kinderen "neem" je niet, het is een voorrecht dat je ze krijgen mag ;)

Zo is het inderdaad. Spijtig genoeg heeft niet iedereen zo bevoorrecht. En spijtig genoeg zijn er ook mensen wél zo bevoorrecht, terwijl het misschien beter was als ze dat niet waren geweest.

Agreed
Al veel kinderen gezien bij ons in de jeugdbeweging die veel meer kunnen dan ze mogen van hun ouders, op vlak van intellect toch. Ik vind het altijd jammer voor zo'n kinderen dat ze simpelweg geen kans krijgen  :-\
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Markv

Ik was 24 en mijn vrouw 23 toen onze twee jongens geboren waren....en inderdaad alle cliches blijken dan volledig waar te zijn....De jongens zijn nu 2, is niet altijd even makkelijk, maar we hebben ook zoveel lol met ze! En inderdaad, kinderen neem je niet, het is een groot voorrecht...
Seth                                                                     Noah

CarolineB

Onze zoon: moeder 28, vader 43.
Onze dochters: moeder 30, vader 45.

Ik weet nog dat heel veel mensen onze dochters zo bijzonder vonden, voor ons is onze zoon wel heel bijzonder: een echte gelukstreffer en dan ook nog is van een zwangerschap waarin ik het tweede kindje bij zo'n 10 weken zwangerschap ben verloren. Voor onze dochters medische hulp nodig gehad. En zijn voor ons natuurlijk ook heel bijzonder, maar ik heb toen ook wel ervaren dat heel veel mensen geen idee hebben wat ze zeggen en hoe ze daar iemand mee kunnen kwetsen. Zoals het kleine broertje van 2 jaar wat er bij staat en dan steeds maar moet horen hoe bijzonder zijn zusjes zijn en hij meestal genegeerd werd.

elianmars

Ik heb niet gauw dat ik bij een topic een raar gevoel heb. Nu wel.

Ondanks dat ik net eind juli 40 ben geworden zijn er nog geen kinderen hoe graag ik ze wel zou willen hebben...
Ergens is er een "kink in de kabel". Kinderen "neem" je niet, het is een voorrecht dat je ze krijgen mag ;)

Meer wil ik er voorlopig niet over kwijt.

Niemand heeft het hier toch over kinderen "nemen"?

Als je een paar pagina's terug leest, zie je dat het bij ons ook niet zomaar gelukt is. Na zes jaar onderzoeken en behandelingen is het uiteindelijk toch gelukt, na drie pogingen KI, drie pogingen IUI, drie pogingen IVF en drie pogingen ICSI. ICSI is het laatste wat er voor ons mogelijk was. De vierde ICSI behandeling bleek eindelijk succesvol, waaruit een tweeling is geboren.

Mijn broer is ook vader geworden met hulp van het ziekenhuis.

Een vriendin van mijn vrouw is net begonnen met IVF behandelingen. Een neef van me gaat nu, na jaren behandelingen, eindelijk ook vader worden.

Er zijn er genoeg bij wie het niet vanzelf gaat. Maar ik weet wel dat je er positief bij moet blijven.

Het is wel zo dat we nooit "wanhopig" zijn geweest. We wilden dolgraag kinderen, maar hadden al besloten dat als de laatste behandeling niet zou aanslaan, we zouden stoppen en gewoon samen verder wilden gaan.

M a r c

En vergeet niet dat een leven zónder kinderen ook gewoon aangenaam is.  :angel:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl