hoe oud was jij toen je kinderen kreeg/nam/maakte/het leven schonk?

Gestart door cas, 06-08-2011 20:10:44

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Maar zo kan het ook, (is een oudere foto:

En precies 3 minuten later:

Omgevallen

pooh

hahaha oh die blokfluit! Ik heb er soms nog nachtmerries van ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Rayman

2 jaar geleden relatie gekregen met m'n vriendin. Haar zoontje was toen een 9 maanden oud. Ook al is het niet mijn zoontje, ik ben er wel donders gek mee. Nu is ie ruim 2,5 jaar en ik kan m echt af en toe achter het behang plakken (maar dat is net de leeftijd),  maar voor de rest is het een gaaf kereltje. Ikzelf zou graag een koter op de wereld zetten, maar nu nog niet.

Citaat van: pooh op 07-08-2011 13:27:38
hahaha oh die blokfluit! Ik heb er soms nog nachtmerries van ;D

Ik weet precies wat je bedoelt ;D. Ik herriner me ook nog e.e.a. maar dan met een ander kind in de hoofdrol. Opdondertje meldde toen ook doodleuk dat ik "fokking lelijk" was...

daytonawim

Tja kleine kinderen zijn vaak erg direct en eerlijk  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Lampje

32 en 32, het resultaat is nu twee binken van zonen!

haasje

Citaat van: daytonawim op 07-08-2011 12:02:50
Citaat van: haasje op 07-08-2011 00:15:05
Citaat van: daytonawim op 06-08-2011 20:23:30
Mm, mijn stiefmoeder is 8 jaar ouder dan ik ben  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Geloof dat ik dan win, mijn stiefmoeder is (geloof ik :eusa_think:) een jaar of 5 ouder.

Zelf (gelukkig) geen kinderen.

Was altijd helemaal geweldig, op school inschrijven of zo met een meid op sleeptouw die min of meer je vriendin zou kunnen zijn.
en dan moeten verkopen dat het je (stief) moeder is.

Mijn vader is 5 jaar geleden hertrouwd (ouders zijn 6,5 jaar geleden pas gescheiden)

FGG

Ik was 31 toen ik de eerste kreeg, 34 toen ik de 2e kreeg. En de middelste kreeg ik op m'n 36e. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Misha

Citaat van: Johann op 07-08-2011 11:53:17
En zo'n puber die al je streken in z'n genen heeft.. Geweldig  ;D
Ja, dat vind ik ook heel lollig.. ik merk vaak dat ik mezelf flink sta toe te spreken.. ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

rogerV701998

Citaat van: Misha op 07-08-2011 18:40:35
Citaat van: Johann op 07-08-2011 11:53:17
En zo'n puber die al je streken in z'n genen heeft.. Geweldig  ;D
Ja, dat vind ik ook heel lollig.. ik merk vaak dat ik mezelf flink sta toe te spreken.. ;D

Herkenbaar. ;D

marcoz84

Als alles goed gaat ben ik 27 wanneer de kleine geboren word en mijn vrouw is dan 26 (6 februari 2012 is t uitgerekend)  :D

Turbo-Geek

Citaat van: grijzev70tdi op 07-08-2011 11:58:23
Ik hoop dat het bij mij nog minstens 10 jaar duurt voor ik kinderen krijg

Dat bepaal je gewoon zelf, zo moeilijk is het niet hoor ... Daar verkopen ze dingen voor ;)

Ik was 28 toen ik vader werd, niks mis mee en nooit spijt gehad. Voor mijn gevoel niet te jong en ook niet te oud.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

old but fast

dit zijn mijn kids ,net zo gek en zeiken om lekkere dingen ,zijn gek op vis,vlees en hagelslag ,die bruine is gek op auto rijden springt er soms in ,die zwarte is heel relaxt ,zijn negers meestal toch  ;D

big ben

Ik was 31 en Clau 29  toen Jurre geboren werd, 2 jaar later was Ruth er  :D........

"Hoe anders kan het lopen", Jurre heeft Pdd-nos (autisme) in een "zware" vorm, sociaal-emotioneel geïndiceerd op een leeftijd van 3-4 jaar. Onderhand al 15 jaar een "peuter" in huis van 1,85 mtr en 85 kg zwaar.
Ik kan zeggen, dat valt niet mee, net zoals vandaag........ :-\

Jurre vanavond opgehaald uit het logeerhuis van de v/d Bent Stichting ( om het gezin te ontlasten) hier gaat hij al 8 jaar naar toe.
Dit is vooral voor de vakantie's en evt. een weekend of wat de ouders dan afspreken met de leiding. Zoals meestal elk jaar gaan wij op vakantie, en de gewoonte is om Jurre dit zo kort mogelijk van te voren te vertellen. Dit om spannning zoveel mogelijk te vermijden, toen wij op het logeerhuis waren vroeg Jurre al "gaan we nog"  :eusa_pray:, en als je dan nog daar bent dan wil je het eigenlijk niet vertellen.
Toen Jurre thuis kwam zag hij dat het "anders" was op zolder al diverse vakantie spulletjes etc. Ja, dan kun je het niet meer voor je houden  ::).
Toen begon het , allemaal onduidelijkheid, spanning en boosheid........ waarom hij dit nog niet wist allemaal  :-\. Tijdens de vaat werd het Clau een beetje te veel ( je bouwt in de loop van de weken en uit ervaring van andere jaren toch spanning op:'(. Natuurlijk was dit Jurre niet ontgaan...... "wat heeft mamma" ik zei dat het voor ons allemaal spannend was hoe het dit jaar die ene week zou gaan. Jurre zei hier niet zoveel op  ???.
Vervolgens een uur later roept Jurre ons dat de postbode was geweest, hij stond met een envelop in de hand bij ons  ???. Natuurlijk wist ik wel dat het van hem was  :)geschreven met "zijn" handschrift ........ het was een mooie brief waar in hij vertelde op "zijn" manier dat hij supergoed zijn best ging doen en dat we er een toffe week van gingen maken. Dan smelt je als ouders , dikke tranen.
We gaan vol "goede" moed op vakantie......

nsdnayz

Mooi! :)  :eusa_clap: Toen ik die laatste stukje las kreeg ik hetzelfde gevoel!

UserID6342

Geweldig mooi omschreven Ben en wij wensen jullie allemaal een 'toffe' week toe.  Geniet er van met zijn allen.  Laat even lekker de boel de boel en ondanks de misschien even de wat mindere momenten, geniet van het samenzijn.