hoe oud was jij toen je kinderen kreeg/nam/maakte/het leven schonk?

Gestart door cas, 06-08-2011 20:10:44

Vorige topic - Volgende topic

haasje

Citaat van: daytonawim op 06-08-2011 20:23:30
Mm, mijn stiefmoeder is 8 jaar ouder dan ik ben  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Geloof dat ik dan win, mijn stiefmoeder is (geloof ik :eusa_think:) een jaar of 5 ouder.

Zelf (gelukkig) geen kinderen.

Thys

Vriendin was 20 toen ze beviel van de oudste, waar ik sinds m'n 25e stiefvader van ben. Nu 28, zij 24, en 9 maanden geleden is onze jongste, en laatste :D, geboren.

Joris_Scholte

Ben 33, geen kinderen of kinderwens.

MVeldhuis

Ik ben 27, heb eigenlijk altijd het idee gehad dat ik op mijn 30e vader wil worden, nu het dichterbij komt twijfel ik of ik het niet nog wat moet uitstellen.
Mijn vriendin is 29 en is er al een jaar of 4 klaar voor ;D

StefanCJ

Ik 26, vriendin 29, beiden een grote kinderwens, dus wie weet over een tijdje ... 
:)

UserID6342

Ik net geen 18 toen mijn eerste zoon geboren werd...., laten we zeggen dat ik er vroeg bij was ;D Daarnaast 2 (stief)dochters van 24 en 21 en me boeffie van 13

Vulk

Over 4 weken ben ik nog steeds 25, mijn vrouw ook. :)

Misha

30, ex 27. bij nr 1 (is nu 12)
33, ex 30 bij nr 2 (is nu 9)

Met mijn huidige vrouw 40, zij was toen 33 bij nr 3. (is nu nog geen 2)

Allemaal jongens, ik kan niet anders blijkbaar.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

volvobug

Beiden 36 jr bij de eerste zoon (is nu acht) en 39 jr bij de 2de zoon (nu vijf).
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Simplicity

Citaat van: haasje op 07-08-2011 00:15:05
Citaat van: daytonawim op 06-08-2011 20:23:30
Mm, mijn stiefmoeder is 8 jaar ouder dan ik ben  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Geloof dat ik dan win, mijn stiefmoeder is (geloof ik :eusa_think:) een jaar of 5 ouder.

Zelf (gelukkig) geen kinderen.

Tja, zoals altijd heb je baas boven baas: mijn stiefmoeder is 28, mijn half zus is dan weer anderhalf en de 2de is op komst....

Ik dan 27 maar nog geen kids, voorlopig zo nog maar even houden

jeroen74

Ik was 31 toen de eerste geboren werd in januari 2006; mijn vriendin was destijds 24.

De tweede dochter werd maart 2008 geboren. Dat was een thuisbevalling waar ik haar zelf eruit moest trekken, wat een ervaring was dat zeg ;D

Onze zoon is mei 2010 geboren. Er zit elke keer +/- 26 maanden tussen :P

Ik had overigens nooit echt nagedacht of ik wel of geen kinderen wilde, maar ik kan me nog helder herinneren dat ik ergens in 2003 of zo op mijn gemak in de McDonalds wat mensen zat te kijken, waaronder een vader met zijn kleine meid, en ik opeens besefte dat ik ook wel kid(s) wilde.

Joris_Scholte

Natuurlijk is iedereen verschillend. Heb voor mijzelf al heel gauw bedacht dat ik geen kinderen wil. Ondanks de diverse mensen in mijn omgeving die zelf kinderen hebben en zeggen dat ik er zo goed mee om kan gaan, of mijn broer en zijn vrouw die, toen zij vorig jaar zwanger was van hun eerste, zeiden dat dat vanzelf wel zou komen, zodra ik mijn neefje/nichtje zou zien en vasthouden. Hun dochtertje is ondertussen net iets ouder dan 1, een heel leuk kindje, maar bij mij kriebelt het nog steeds niet.

Johann

Ach ja, mij kriebelde het ook niet. En nog steeds niet. Ja er kriebelde wel iets maar laten we wel wezen, als kerel hoef je er niet zoveel voor te doen. Het is me meer overkomen en heb er geen spijt van. Achteraf kun je toch moeilijk zeggen of een kinderloos bestaan beter was geweest of niet, je weet niet beter.

Eerste zoon was ik 30, tweede 35. Ben nu 44 dus reken maar uit.

En zo'n puber die al je streken in z'n genen heeft.. Geweldig  ;D

Weet niet of de vrouw wel drie kinderen had willen hebben..  ;)

elianmars

Citaat van: Joris_Scholte op 07-08-2011 11:30:56
Natuurlijk is iedereen verschillend. Heb voor mijzelf al heel gauw bedacht dat ik geen kinderen wil.

Dat zeiden vrienden van ons ook. Daarom waren we reuze verbaasd toen ze vertelden dat ze papa en mama zouden worden. Daarna is er nog een kind bij gekomen  ;D

grijzev70tdi

Ik hoop dat het bij mij nog minstens 10 jaar duurt voor ik kinderen krijg
Grolsch, het klinkt al lekkerder