CarolineB stelt zich voor

Gestart door CarolineB, 08-08-2011 20:37:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CarolineB

Hallo allemaal,
De kogel is door de kerk: mijn Civic gaat eruit  :'( voor een Volvo 850 2.0i Estate uit 1996.
Toen ik in 2009 mijn Civic kocht ook naar een 850 gekeken maar niet gedaan omdat een 2e station ons toen onzin leek en als de Civic Aerodeck te klein werd, zouden we wel een auto huren in de vakanties. Pff, dat is toch wel aardig aan de prijs. Dus toch maar is gekeken wat een 850 nou moest gaan kosten....moet alle gevolgen van dien ;D
Ernest heeft van de week al in 1 proef gereden, maar die vond hij helemaal niks. Dus afgelopen zaterdag samen op pad gegaan. Eerst bij een particulier (hier van het forum) en daarnaast had ik er nog 2 bij garages gezien die wel aardig op de route lagen. Vanuit de auto de 1e garage gebeld: met vakantie :(, balen voor Ernest want dat was een automaat. Dus dan maar door naar de andere garage. Toen de auto werd gestart, kreeg Ernest een grote grijns op zijn gezicht: "wat een geluid". Vraag me af of die nog wel helemaal objectief was toen hij eenmaal dat geluid had gehoord  ;) Maar die is het dus geworden. Ernest is vanochtend terug geweest om de deal rond te maken en de datum waarop we de auto konden halen af te spreken. Dat wordt de 22e want deze week was wel erg kort dag voor hun, want wij gaan nog even een weekje weg en dan hebben zij mooi 2 weken de tijd om de auto helemaal na te lopen en in orde te maken. Dus we gaan met onze 2 Honda's naar de Ardennen, kan ik nog even heerlijk een weekje met mijn Civicje in de Ardennen scheuren :eusa_dance:
En ik weet dat ik foto's moet plaatsen, maar die heb ik nog niet, dat wordt dus op zijn vroegst de 22e.
Groet,
Caroline

Ben ondertussen van alles aan het lezen op het forum over de doffe achterlichten etc, zoekmachine nog niet onder de knie  ;)

Boeijke

Welkom.

Tja, die zoekmachine,.,,Succes.  :eusa_silenced:
Maar de rest krijg je vast gevonden. En we wachten wel tot de 22 voor de foto's.
(maar als ie ergens bij een bedrijf op de site staat mag dat linkje ook hoor)  ;)

Willem

CarolineB

Dank je wel en ook voor je tip!

Ik ga dan nu even op zoek hoe ik zo'n link moet toevoegen.

Boeijke

Gewoon kopieren en hier plakken. Dan staat hier de foto wel niet, maar kunnen we em toch zien.

daytonawim

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ben uiteraard erg benieuwd wat het nu geworden is :-)

CarolineB

#5
http://www.autotrader.nl/auto/volvo/veenendaal/3rpka/volvo-850-20-estate/detail/?zoekopdracht=volvo-850%7Cprijs-tot-2000%7Cbouwjaar-van-1996%7Ccarrosserie--stationwagen%7Ckleur--blauw

Ik zat dus weer veel te moeilijk te denken ;)
Hoop dat de link werkt.

Ik ga er eerst is lekker in rijden en we laten het eerste jaar maar is allemaal over ons heen komen en merken dan wel wat er eventueel toch nog aan moet gebeuren. Ik rijd nu ook in een auto uit 1998 en die van Ernest is uit 1999 en dan weet je gewoon dat er bepaalde dingen aan vervanging toe zijn, dus wat dat betreft zijn we het wel gewend om in een oudere auto te rijden. Dus het spatbord vervangen ivm zijn deuk en de doffe achterlichten zijn geen prioriteit, maar gaan echt wel gebeuren. Wat ik wel absoluut wil voor de winter zijn "wintersloffen" het liefst op velgen. Dat is toch wel het makkelijkst.

Boeijke


daytonawim

Ow, die kan wel een poetsbeurtje gebruiken hoor !

CarolineB

Ja, dat kan die zeker wel gebruiken!
Dat doen ze ook bij de garage, hoefde van ons niet, maar doen ze toch.

Maar wat een heerlijke bak, ben er echt blij mee. Ook al zal ik mijn scheurijzertje echt wel een beetje missen.

marcoz84

Citaat van: CarolineB op 08-08-2011 22:27:37
Ja, dat kan die zeker wel gebruiken!
Dat doen ze ook bij de garage, hoefde van ons niet, maar doen ze toch.

Maar wat een heerlijke bak, ben er echt blij mee. Ook al zal ik mijn scheurijzertje echt wel een beetje missen.

Missen? Ik weet wel zeker dat je dat niet doet hoor ;D als je eenmaal in deze Volvo rijd dan denk je alleen maar: ,,Waarom heb ik dit niet eerder gedaan?!" ;D

Leuke roffel! Post nog es een foto als die gepoetst is! Veel plezier toegewenst!

sven0503

same here...

ik vond m'n opel astra ( grijs kenteken ) voorheen ook heerlijk rijden... maar nu ik dan toch een volvo heb... ik wil niet anders meer... :)

CarolineB

#11
Grote kans dat ik dat ook ga denken, maar als ik het toch mis om even lekker door bochten te gaan, mocht de Volvo daar toch iets minder 'leuk' in zijn (kan nooit zo erg als een Baleno zijn  :eusa_sick: ) pak ik gewoon Ernest zijn auto. Vind hij echt niet erg, mag hij een dagje met de Volvo.
Ik zal zeker nieuwe foto's plaatsen als hij helemaal glimt.

FGG

Citaat van: daytonawim op 08-08-2011 22:19:40
Ow, die kan wel een poetsbeurtje gebruiken hoor !

Ow, mag ik die doen?


Welkom op 't Forum, CarolineB

Citaat van: CarolineB op 08-08-2011 20:37:49
zoekmachine nog niet onder de knie  ;)

Gaat ook niet gebeuren ook.  :eusa_snooty:

;D


FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

sven0503

Citaat van: CarolineB op 09-08-2011 14:27:44
Grote kans dat ik dat ook ga denken, maar als ik het toch mis om even lekker door bochten te gaan, mocht de Volvo daar toch iets minder 'leuk' in zijn (kan nooit zo erg als een Baleno zijn  :eusa_sick: ) pak ik gewoon Ernest zijn auto. Vind hij echt niet erg, mag hij een dagje met de Volvo.
Ik zal zeker nieuwe foto's plaatsen als hij helemaal glimt.

een volvo kun je ook wel de bocht in gooien hoor... paar kilo's zwaarder... maar als je maar wil :)

marcoz84

Citaat van: CarolineB op 09-08-2011 14:27:44
Grote kans dat ik dat ook ga denken, maar als ik het toch mis om even lekker door bochten te gaan, mocht de Volvo daar toch iets minder 'leuk' in zijn (kan nooit zo erg als een Baleno zijn  :eusa_sick: ) pak ik gewoon Ernest zijn auto. Vind hij echt niet erg, mag hij een dagje met de Volvo.
Ik zal zeker nieuwe foto's plaatsen als hij helemaal glimt.

Een mooi schroefsetje en mooie 17 inch V70 r velgjes met lage bandjesje hebt een kart ;)