Driven2Shine bestaat 3 jaar en dat vieren wij.

Gestart door Driven2Shine, 08-08-2011 20:49:36

Vorige topic - Volgende topic

Gommie855

gefeliciteerd met je lustrum ga zo door op naar de 5,als het lukt kom ik zeker eventjes buurten.

Ben

dopie

gefeliciteerd en ga zeker proberen om even langs te komen

Driven2Shine

Aanmelden poetsfestijn.

De pagina om uzelf aan te melden is gereed en het aanmelden kan nu officieel beginnen.
De gegevens die u invoert zullen niet op de website zichtbaar zijn maar is puur voor onze eigen administratie zodat we weten hoeveel personen wij kunnen verwachten ivm de catering.

Meld u aan via de onderstaande link:

Aanmeld formulier.

Driven2Shine

Even een kleine update.

Nog 2 weken te gaan en dan is het zover dat we van start gaan met het Driven2Shine poetsfestijn.
Uiteraard ben je van harte welkom om gewoon even langs te komen en een babbeltje te maken want je hoeft niet verplicht je auto onder handen te gaan nemen.
Het kost niets en je word voorzien van een hapje en een drankje.

We zitten nu op ruim 50 aanmeldingen waarvan 20 personen ook meedoen aan de BBQ na afloop à € 20,00 per persoon.
De Deukentovenaar gaat het ontzettend druk krijgen vanwege de vele aanmeldingen voor parkeer deukjes maar dat gaat helemaal goed komen Sebastiaan kennende.

Mocht je nog willen komen is het raadzaam je aan te melden via de volgende link http://www.driven2shine.nl/3-jarig-bestaan-aanmeldformulier waar ook het programma staat vermeld alsmede het volledige adres waar het zich gaat plaatsvinden.
De lijst word puur en alleen gebruikt voor de catering, BBQ en Deukentovenaar aanmeldingen.

Misschien tot over 2 weken :)

YoeriR

Driven2Shine

Driven2Shine

En wederom een kleine update.

Nog een aantal dagen te gaan voordat het gaat beginnen  ;D
Er zijn een aantal afmeldingen geweest maar ook een aantal nieuwe inschrijvingen waardoor we nu op 54 man zitten.
Er komen er nog een aantal bij maar dat weet ik van de week pas met hoeveel deze personen gaan komen.

Het begint om 10:00 en voor die tijd kan de auto eventueel buiten gewassen worden mits je dat zou willen.
Waarschijnlijk is het om 10:00 druk bij de was plaatsen dus mijn tip is om iets eerder of iets later te komen.

Heb je jezelf nog niet aangemeld en wil je graag komen?
Je kunt je nog aanmelden tot donderdag.
Kijk hieronder voor de link naar de aanmeld pagina waar ook de overige gegevens vermeld staan.

http://www.driven2shine.nl/3-jarig-bestaan-aanmeldformulier

Het adres is:
Farm World
Eendenweg 11
8211 NB Lelystad
Tel. 0320-288043

YoeriR

henry classic v70

- geen deukjes  :eusa_dance:
- net helemaal gepolijst door Arjen  :eusa_dance:

Maar kom graag even buurten, kan dat ook
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Driven2Shine

Jazeker kan dat maar toch gaarne even aanmelden ivm de catering ;)

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Driven2Shine

petrolhead

Hallo Driven2Shine,

Ga van de week op pad en kom pas in de loop van zaterdag terug. Had er graag bij willen zijn; wordt echter dan te veel van het goede.
Ben overigens met de bestelde spullen (velgen reiniger ect) zeer content.

Laatst zag ik je nog bij Elfer maar volgens mij (her)kende je me (nog) niet.

Veel plezier die dag!
Charles

Driven2Shine

Nu begint er wel iets te dagen maar kan het nog niet helemaal plaatsen.
waarschijnlijk als ik je zie denk ik ooh was jij dat :)