Hoe start ik het snelst en makkelijk zonder sleutel??

Gestart door BoudewijnB, 10-08-2011 18:21:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

BoudewijnB

Wil geen autoboef lijken, maar heb bij domeinen een 850r zonder sleutels gekocht. Wil hem nu welk eens even horen lopen!
De dop met draden achter het contactslot heb ik los, kan hem met schroevendraaier op 1-2- en 3(start) draaien, maar contact gaat niet volledig aan. Dashboard gaat ook niks branden, maa wel mijn koplampen en gordelherrinerings lampjes......
Moet ik nog iets omzeilen??

Thnks guys!

cas

denk niet dat het slim is dat we dat hier openbaar gaan maken  ;D 

je krijgt vast wel een PBtje van iemand... Thuur? Dirk ?

Welk jaar is die? zou er niet nog een chip in de sleutel moeten zitten ?



Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

BoudewijnB

Citaat van: cas op 10-08-2011 18:33:46
denk niet dat het slim is dat we dat hier openbaar gaan maken  ;D 

je krijgt vast wel een PBtje van iemand... Thuur? Dirk ?

Welk jaar is die? zou er niet nog een chip in de sleutel moeten zitten ?




Ja eigenlijk niet heel zuiver inderdaad. Hoop dat jullie mij vertrouwen:) Hij is uit 96, zie hier: http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/0b45d282e3fc1da4c302a872fa747719.php?veilingen=2011-08&kfrom=1&search=volvo&images=1&pamount=25&show=Toon&meerfotos=7142

BoudewijnB

vind btw wel een soort ronde sensor rond de cilinder.... Magnetisch slot??

Rob850turbo

start blokkering, benieuwd naar de staat van de auto

Jans Duiven

Van harte met je aankoop!

Andere vraag: Viel de bumperschade mee, of was er meer kapot aan de onderzijde van de auto?

Hans

daytonawim

starten ? wij willen mooie foto's van je nieuwe aanwinst !!!!!

gefeliciteerd kerel


)()()sT

Een '96er heeft een transponder in de sleutel..... ;)

Succes!

ulkeman

Citaat van: )()()sT op 10-08-2011 20:19:06
Een '96er heeft een transponder in de sleutel..... ;)

Succes!

kortom de eigenaar moet een orginele sleutel bij de dealer halen die dit ondersteunt?



ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

cas

Citaat van: )()()sT op 10-08-2011 20:19:06
Een '96er heeft een transponder in de sleutel..... ;)

Succes!

zoiets dacht ik dus al.

een tweedehands contactslot plaatsen met sleutel erbij. wellicht heeft thuur, of dirk nog wat liggen?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

MVeldhuis

Ik zou gewoon een sleutel op chassisnr kopen bij de dealer, even inleren en dan is het klaar lijkt me?

BoudewijnB

Haha, begrijp jullie nieuwsgierigheid! Ik wilde hem eerst eens hebben horen lopen! Wat jullie denk ik ook wel begrijpen bij zo'n koop.
Het is me gelukt te starten, zal uit veiligheidsredenen voor onze geliefde roffels maar even niet zeggen hoe....
Foto's zullen zeker volgen, even geduld guys!
Ik moet helaas wel stellen dat de motor niet lekker klinkt :'( Ik heb het vermoeden dat er 1 klep herrie aan het schoppen is....
Ga de kop er denk ik afhalen :-\ Maar ach, verder ben ik blij met hem, staat op 4 splinter nieuwe banden, interieur is heel verzorgd, en algehele staat behalve bumper is netjes!

Citaat van: MVeldhuis op 10-08-2011 21:36:57
Ik zou gewoon een sleutel op chassisnr kopen bij de dealer, even inleren en dan is het klaar lijkt me?
Kan dit?? Dan wacht ik wel even met boren en breken :eusa_think:

ulkeman

Citaat van: BoudewijnB op 10-08-2011 23:01:13
Haha, begrijp jullie nieuwsgierigheid! Ik wilde hem eerst eens hebben horen lopen! Wat jullie denk ik ook wel begrijpen bij zo'n koop.
Het is me gelukt te starten, zal uit veiligheidsredenen voor onze geliefde roffels maar even niet zeggen hoe....
Foto's zullen zeker volgen, even geduld guys!
Ik moet helaas wel stellen dat de motor niet lekker klinkt :'( Ik heb het vermoeden dat er 1 klep herrie aan het schoppen is....
Ga de kop er denk ik afhalen :-\ Maar ach, verder ben ik blij met hem, staat op 4 splinter nieuwe banden, interieur is heel verzorgd, en algehele staat behalve bumper is netjes!

Citaat van: MVeldhuis op 10-08-2011 21:36:57
Ik zou gewoon een sleutel op chassisnr kopen bij de dealer, even inleren en dan is het klaar lijkt me?
Kan dit?? Dan wacht ik wel even met boren en breken :eusa_think:


ja dat kan ;)


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

MVeldhuis

Die klep die je hoort is dat toevallig niet gewoon een tikkende klepstoter?

Beetje zonde om de kop eraf te halen als het met een keer goed warmrijden misschien al over is.

BoudewijnB

Ja dacht ik ook al wel even aan, hydrostoter zonder olie door lang stilstaan (2jaar) maar daar is ie nét wat te hard voor denk ik. Ga hem nog wel goed warm laten draaien inderdaad.