Poll: Aanvullende forumregels voor het Advertentieboard

Gestart door innocenti, 12-08-2011 08:13:57

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

Laat ik als starter maar even reageren.

Robin: Ik heb de poll idd nav jouw verkochte nivomats gestart

Ik ga er nog steeds van uit dat je ze werkend onder je auto hebt gehaald en terecht in de veronderstelling was dat ze werkend waren.

Wat me stoort als je handelswijze nadat bekend werd dat ze niet werkte. Wat me nog meer stoort is de manier hoe je hiermee om gaat en hoe je je nog steeds probeert te verdedigen. Voor de afhandeling had je van mij ook een - gekregen. Ik baal van deze handelswijze op dit forum.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

T5turbo

Citaat van: Marc O. op 14-08-2011 19:33:01
Citaat van: KIM op 14-08-2011 14:38:35
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon die 100 Euro terug te geven?

+ 1

Waarschijnlijk al uitgegeven.  :evil:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

ulkeman

Citaat van: gerardgrobben op 14-08-2011 12:51:44
Citaat van: pwaes op 14-08-2011 12:46:17

aardige botte boer ben jij aan t worden. 100 Euro voor een bak schroot, je moet je schamen.

Zolang niemand aantoont dat Robin ze wegens defect onder zn auto weggehaald heeft vind ik dit nogal een botte boeren opmerking.

hij heeft 19 jaar oude rommel verkocht.
vind de opmerking dan ook meer dan terecht.
zoals anderen het al zeiden 19 jaar oud spul wil je gewoon niet hebben.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

arjenT5R

Og zo stonden er toch laatst ook 5 gebruikte bougies te koop,
maak je er een geintje over op de pb worden ze boos  :eusa_wall:

Naja ieder voor zich maar je eigen op laten lichten doe je toch vaak zelf  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Scooby Doo

Citaat van: ulkeman op 14-08-2011 19:44:13
Citaat van: gerardgrobben op 14-08-2011 12:51:44
Citaat van: pwaes op 14-08-2011 12:46:17

aardige botte boer ben jij aan t worden. 100 Euro voor een bak schroot, je moet je schamen.

Zolang niemand aantoont dat Robin ze wegens defect onder zn auto weggehaald heeft vind ik dit nogal een botte boeren opmerking.

vind de opmerking dan ook meer dan terecht.
zoals anderen het al zeiden 19 jaar oud spul wil je gewoon niet hebben.

Dat vindt jij, en nog een deel anderen ook.
De koper van deze 19 jaar oude spulletjes dus niet.
Daarom vindt ik het gewoon belachelijk dat iedereen gewoon met slijk smijt naar de verkoper, zonder effe verder na te denken!
Jij zegt dat hij ze niet had mogen verkopen, als je dat dan doortrekt, had de koper ze dan ook niet mogen kopen -> eigen schuld ...

Wat er juist gebeurd is weten koper en verkoper, en de rest velt z'n oordeel gebaseerd op 2dehandse informatie, zonder enige vorm van nuance, in de heilige overtuiging dat hun recht en/of plicht is effe rechtertje te komen spelen.  :o
Als dat niet een beetje triest is ...  :eusa_think: :(
Puppy Power!!!

gerardgrobben

tuba or not tuba, that's the question

Ludo

Citaat van: Scooby Doo op 14-08-2011 19:54:35

Zullen we dan de proef op de som nemen, om alle twijfel (want ik begrijp uit bovenstaande dat die er is  ::) ) weg te nemen?.
De bewuste dempers, dan maar onderwerpen aan een schokdempertest?.

arjenT5R

ajjaajajajajajajaja
en wie gaat die test doen? jeff ?  ;D

beunmaat

ar, dat hok van jouw heeft toch niks te doen, ik leen de sleutels wel en ga die nivomats wel testen :D

Scooby Doo

Citaat van: Ludo op 14-08-2011 20:15:24
Citaat van: Scooby Doo op 14-08-2011 19:54:35

Zullen we dan de proef op de som nemen, om alle twijfel (want ik begrijp uit bovenstaande dat die er is  ::) ) weg te nemen?.
De bewuste dempers, dan maar onderwerpen aan een schokdempertest?.

Dat ze niet meer als nieuw zijn is logisch, geen discussie over mogelijk.
Waar ik op doelde was het feit dat bijna iedereen roept dat niemand die 19 jaar oude spullen nog maar WIL, en bijgevolg met stenen naar de verkoper smijt, terwijl de koper ze toch wou kopen,, en dat dan wel normaal wordt bevonden. Waar is de logica?

Puppy Power!!!

Ludo

Niet iedereen Kenny.

Citaat van: Ludo op 12-08-2011 22:16:24
Een nivomat schokdemper heeft geen eeuwig leven.
Iemand die bij een set nivomats, met 3 ton achter de kiezen, tekst/uitleg of een tekeningetje nodig heeft, heeft geen flauw benul van waar die mee bezig is.
Idem voor de verkoper.

Maar het is inderdaad wel frappant, dat soortgelijke discussies als deze, vaker worden verdedigd door mensen die nu het tegengestelde roepen als je zegt dat ouwe meuk in de kliko thuishoort.   :-X

Scooby Doo

Citaat van: Ludo op 14-08-2011 20:31:58
Niet iedereen Kenny.

Iemand die bij een set nivomats, met 3 ton achter de kiezen, tekst/uitleg of een tekeningetje nodig heeft, heeft geen flauw benul van waar die mee bezig is.
Idem voor de verkoper.

Maar het is inderdaad wel frappant, dat soortgelijke discussies als deze, vaker worden verdedigd door mensen die nu het tegengestelde roepen als je zegt dat ouwe meuk in de kliko thuishoort.   :-X

Pas m'n post aan (bijna iedereen).

Ik koop die niet, jij ook niet, maar vindt het gewoon frappant dat blijkbaar alleen de verkoper wordt aangevallen. En dit gewoon omdat de koper dit roept. Bijgevolg velt men een oordeel over iets dat komt "van horen zeggen". Dat vind ik dan triest. 6 pagina's aan meningen ondertussen, waarvan het grote deel het normaal vindt om zich te moeien met iets waar ze eigenlijk geen weet van hebben wat er JUIST gebeurd is.
Puppy Power!!!

arjenT5R

Citaat van: Ludo op 14-08-2011 20:31:58
Niet iedereen Kenny.

Idem voor de verkoper.

Ah vertelll :P

haasje

Wie zegt er overigens dat ze 19 jaar oud zijn en niet bv 10 jaar geleden zijn vervangen? Mijn auto is ook bijna 17 jaar oud, de nivomats zijn echter al ooit vervangen (toen ik hem kocht zat er zo ie zo 1 blauwe en 1 zwarte verlaagde nivomat onder).