Stefan`s S60 T5, de ombouw naar enkel massa vliegwiel

Gestart door stefanhuijser, 17-08-2011 18:55:14

Vorige topic - Volgende topic

stefanhuijser

Het is nu gewoon een kleine eigenwijze sloper...
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

CarolineB

Citaat van: stefanhuijser op 19-12-2012 20:56:38
Kan je nagaan wat ze kan slopen als ze groter is.....
De bench was de opslag in, maar die hebben we maar weer gepakt. Want onze 7 maanden oude dame kan ineens heel goed slopen :eusa_wall:

Succes vannacht met slapen ;)

dopie

The Demon

Ik ben stiekum een beetje jaloers hoor, al is jaloezie geheel verkeerd.

Ik hoop van harte dat je lang veel liefde en plezier van deze dame mag ontvangen.

Bij de weg, een greep in het nekvel zien ze snel als spelen, dus je zal iets "strenger" moeten optreden, en dan bedoel ik niet slaan, maar wel even laten zien wie de baas is.

Groet,
The Demon.

The Volvoboy

Gedrag wat je negeert leren ze vanzelf af ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

stefanhuijser

Zelfs op haar rug leggen terwijl ik haar poten vast houdt ziet ze als spelen, dus we gaan de komende week maar beginnen met negeren. Meteen stoppen met spelen als ze bijt en weglopen.

Dit doet de moeder hond ook, samen met een grom.

Daarnaast is het bijten vaak een fase, dus we hopen dat ze er snel overheen groeit..

Gr. Stefan

UserID6342

Citaat van: stefanhuijser op 19-12-2012 20:56:38
Dan kiep Lady hier maar neer Steef D.  Wat een geweldig leuk dier :eusa_clap: :eusa_clap:.  Hou der kort en dan ga je er een hoop plezier aan beleven en zij met jullie.  Ze is goed terecht gekomen em dat is het belangrijkste :eusa_clap:

The Volvoboy

Citaat van: stefanhuijser op 19-12-2012 22:22:24
Zelfs op haar rug leggen terwijl ik haar poten vast houdt ziet ze als spelen, dus we gaan de komende week maar beginnen met negeren. Meteen stoppen met spelen als ze bijt en weglopen.

Dit doet de moeder hond ook, samen met een grom.

Daarnaast is het bijten vaak een fase, dus we hopen dat ze er snel overheen groeit..

Gr. Stefan

Klopt. Wij hebben op de puppytraining geleerd dat negeren de ergste straf is voor een hond die er is.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

stefanhuijser

Dat komt helemaal goed Dirk, maar je weet hoe ik met honden ben..

Nu is mevrouw vooral moe:

;D

Gr. Stefan

arjen850

Aah wat een HEERLIJK dier, doe het ineens goed, en je hebt een kameraad voor het leven.. zit er veel van een bullmastiff in, dan nooit slaan maar zorg dat ze je stem leert kennen, daar kun je haar ook mee straffen.Een bbullmastiff vind een mopper erger dan een tik schop.. en eens komen ze terug..  je kent Ruffles een beetje, mocht je vragen hebben altijd welkom;)

Boemeltje

Wat een tof beest Stefan, gefeliciteerd! :eusa_clap:

Marty__Mouse

Haha.. Wat een gewèldige hond!! M'n vriendin en ik willen ook uiteindelijk een pup, maar hebben besloten te wachten tot er kinderen zijn zodat we toch al meer thuis zijn.. Anders is het beestje hele dagen thuis en dat is hartstikke sneu natuurlijk. Krijg je de situatie als de vorige eigenaar van jouw pup.

Geniet ervan, wat een leuk beest!!  ;D
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Boemeltje

Hé Stefan, leef jij eigenlijk nog? Hoe staat het er voor met de R? :)

stefanhuijser

Goedemorgen allemaal,

Na een poos op de achtergrond aanwezig te zijn geweest nu toch maar weer eens een berichtje.

Er is een boel gebeurd waardoor ik genoodzaakt was om de prioriteiten even niet bij het forum leggen.
Helaas hebben Eline en ik na 6,5 jaar besloten om niet samen verder te gaan.
Dit zorgde er helaas wel voor dat ik terug moest naar mijn appartement in Tiel, wat er weer voor zorgde dat ik ook mijn grote schuur kwijt ben :(

De R is even een aantal maanden op de zaak in opslag geweest, maar de afgelopen maand heb ik keihard gewerkt om de dame weer op de weg te krijgen.

Ondertussen zit er een gereviseerde cilinderkop op, nieuwe pakkingen, nieuwe distributie, nieuwe veerpootlagers, nieuw wiellager etc etc.
Motortje loopt weer als een zonnetje en afgelopen week heb ik met zelfs 4 uur lang met de poetsmachine bezig gehouden!

Nu is het cosmetische (en dus ook leuke) werk aangebroken, de bumpers moeten nog hersteld worden en in het interieur mogen ook nog wel wat kleine dingetjes aangepakt worden.

Vooralsnog is het een hele fijne auto en zitten de eerste 1000km er al weer bijna op.

De kilometervreter heeft ondertussen ook een verse APK en rijdt op dit moment even rond met een vriend van me.

Zover even de korte update, ik beloof dat ik wat sneller zal zijn met de volgende update  :eusa_whistle:

Groet Stefan.

p.s. Als er nog iemand 2 spiegelkappen in de aanbieding heeft in Nautic Blue dan houd ik me aanbevolen (de werkplaats op mijn werk is ze kwijtgeraakt..)

stefanhuijser

En nog wat foto`s... (omdat jullie dat zo leuk vinden ;) )

De auto op de ambulance, om de laatste dingen en de APK te regelen (dank Dirk!)

Poetsen...

Het eerste resultaat..

Het laatse afbouwwerk! ;)

Ingebouwde Xenon, met dank aan Dopie!