Volvo 850R sedan, Volvo S60R, Volvo XC70 D5 en de paarse S70 van Rifwachter.

Gestart door rifwachter, 27-08-2011 20:03:11

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Frankglt op 02-09-2011 14:07:56
Citaat van: rifwachter op 29-08-2011 10:06:46
Citaat van: FGG op 29-08-2011 09:37:39
Erg mooie auto Rene, alles klopt: de kleur (bijna), het interieur, de velgen. Super! :eusa_drool:

benieuwd naar je voorkeur, wat voor kleur had de auto moeten wezen ?

Gr. Rene

Kleur is goed, interieur is goed, maar natuurlijk staat een C70 het aller- aller- allermooist met 18'' R-velgen

:-X

Absoluut niet!     18" bijvoorbeeld een OZ superturismo, Nebula's, Triton's...  die staan mooi  8)

Het is spijtig dat er geen Canisto in 18" is gemaakt want ik vind ze zeker niet verkeerd staan op de C70  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

viking_in_shorts

Citaat van: BenC70ES op 02-09-2011 21:40:44
Citaat van: Frankglt op 02-09-2011 14:07:56
Citaat van: rifwachter op 29-08-2011 10:06:46
Citaat van: FGG op 29-08-2011 09:37:39
Erg mooie auto Rene, alles klopt: de kleur (bijna), het interieur, de velgen. Super! :eusa_drool:

benieuwd naar je voorkeur, wat voor kleur had de auto moeten wezen ?

Gr. Rene

Kleur is goed, interieur is goed, maar natuurlijk staat een C70 het aller- aller- allermooist met 18'' R-velgen

:-X

Absoluut niet!     18" bijvoorbeeld een OZ superturismo, Nebula's, Triton's...  die staan mooi  8)

Het is spijtig dat er geen Canisto in 18" is gemaakt want ik vind ze zeker niet verkeerd staan op de C70  :)

De canisto's vind ik zelf dan weer geen mooie velg, maar als 18" bandjes niet €250+ / stuk waren had ik waarschijnlijk al lang op Nebula's gestaan :eusa_drool: !

rifwachter

Ik heb voorlopig geen plannen om de canisto's te gaan vervangen,ik vind ze wel heel erg mooi.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Citaat van: rifwachter op 03-09-2011 10:09:30
Ik heb voorlopig geen plannen om de canisto's te gaan vervangen,ik vind ze wel heel erg mooi.

Goed zo! :azn:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Citaat van: rifwachter op 03-09-2011 10:09:30

En daar gaat het om. Het is jouw wagen  ;)

rifwachter

Heb net op het postkantoor de C70 geschorst, het is wel geldklopperij dat schorsen, je moet betalen om niet de weg op te mogen.

Kosten schorsen waren 71,50 euro !

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

)()()sT

Ja, dat had ik ook met de V70....
Ben nu over de 3 maanden heen, maar als de auto eerder klaar was geweest, dan had ik moeten wachten tot die 3 maanden, anders kost het je het volle pond alsnog ::)

RobbertC70

daytonawim

Auto ouder dan 15 jaar, dan wordt schorsen een stuk goedkoper.

rifwachter

Citaat van: daytonawim op 08-09-2011 15:00:52
Auto ouder dan 15 jaar, dan wordt schorsen een stuk goedkoper.

Klopt, ouder dan 15 jaar kost 23 euro.

rifwachter

Omdat ik de stoelzittingen niet zo mooi meer vindt, het weer zit er iets in, ben ik eens even wezen kijken wat dat gaat kosten om te laten vervangen.

Als ik bij ons twee nieuwe hoezen zou bestellen dan moet ik rekenen op 800 euro voor alleen twee losse nieuwe hoezen voor de zitting.  Het moet er dan nog ingezet worden.

Mijn collega adviseerd om dit niet te doen, te duur en misschien kleurverschil.

Het zou beter zijn als de C70 naar www.lederinbouwnederland.nl zou worden getransporteerd, en hier voor ongeveer 1500 alles opnieuw te laten bekleden met nieuw leer.

Voorstoelen, achterbank, midden armsteun en deurplaten zouden dan worden voorzien van nieuw leer.

Groot voordeel zou zijn dat er geen kleurverschil zou zijn, en dat alles dan met echt leer zou zijn bekleed.

Heeft iemand ervaring met het opnieuw laten bekleden van een compleet interieur ?

Rene

elianmars

Als je alles laat doen, kun je wel zelf de kleur bepalen. Een custom interieur kan zo vreselijk  :eusa_drool: zijn........

rifwachter

Als ik dit zou laten doen dan kies ik voor kleur "OPAL" zoals bij hun op de site is te vinden.

Wij hebben hier een kleurstaal liggen van ze.

Wil zo dicht mogenlijk bij het orgineel blijven.

elianmars

Het is jammer dat je met andere dingen, zoals het dashboard, rekening moet houden. Ik vind bruin leder in een zwarte wagen vreselijk mooi  :eusa_drool:

reneetje

Citaat van: rifwachter op 15-10-2011 10:43:59
Omdat ik de stoelzittingen niet zo mooi meer vindt, het weer zit er iets in, ben ik eens even wezen kijken wat dat gaat kosten om te laten vervangen.

Als ik bij ons twee nieuwe hoezen zou bestellen dan moet ik rekenen op 800 euro voor alleen twee losse nieuwe hoezen voor de zitting.  Het moet er dan nog ingezet worden.

Mijn collega adviseerd om dit niet te doen, te duur en misschien kleurverschil.

Het zou beter zijn als de C70 naar www.lederinbouwnederland.nl zou worden getransporteerd, en hier voor ongeveer 1500 alles opnieuw te laten bekleden met nieuw leer.

Voorstoelen, achterbank, midden armsteun en deurplaten zouden dan worden voorzien van nieuw leer.

Groot voordeel zou zijn dat er geen kleurverschil zou zijn, en dat alles dan met echt leer zou zijn bekleed.

Heeft iemand ervaring met het opnieuw laten bekleden van een compleet interieur ?

Rene

Informeer eens bij deze zaak, ze importeren zelf en leveren veel lederen interieurs voor dealers , ze zijn goedkoper dan de dealer , veel dealers laten het hier door hun doen .( ook bij de nieuwe wagens)

http://www.schuro.nl/
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)