Heico grill embleem.

Gestart door Martijnc70t5, 04-09-2011 14:06:18

Vorige topic - Volgende topic

COPPEHER

Citaat van: yoeri op 23-09-2011 15:23:41
beter dat dan iemand dood maken met een blije mus

;D ;D

Ben

En een elandembleem mag altijd!

daytonawim

Echt niet, want je moet wel in "eland land" zijn geweest om em persoonlijk met je Volvo op te halen  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

daytonawim

Citaat van: COPPEHER op 23-09-2011 14:44:46
Citaat van: Douwe op 23-09-2011 14:43:01
Ik heb eentijdje terug een andere achterklep gekocht met T5-R logo,Nurburgringstikker en een kentekenplaathouder van ET .Moet ik die er nu weer afhalen en mijn oude verroeste weer plaatsen??

Ik lees hier namelijk dat het geen functie heeft en dus volgens sommige forummers tot verpaupering lijdt.

De mijne is namelijk maar een armeluisVolvo met een 2.5 10V blokje :'(.
Ik snap ook niet waarom ik dan mijn columbavelgen(die ik gewoon mooi vindt) naar de oudijzerman moet brengen omdat ik geen turbo heb.Ook de achterspoiler komt van een T5-R af, maar ik zou dus verder moeten zoeken naar een achterspoiler die origineel van een 2.5 10V afkomt???

Ja die moet er onmiddelijk af  :eusa_naughty:
je gaat toch niet rondrijden met iets wat je niet hebt.. :eusa_whistle:

Zal het met Jack even gaan inplannen, weg met die "foute" rommel van de auto van jou  ;D ;D ;D ;D

COPPEHER

quote author=daytonawim link=topic=51702.msg1093610#msg1093610 date=1316784368]
Echt niet, want je moet wel in "eland land" zijn geweest om em persoonlijk met je Volvo op te halen  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
[/quote]

Ja anders is het echt schande en verpaupering van die sticker  ;D

FGG

Ok, mijn mening dan maar even: ik heb toen de XC-grille van Dopie overgenomen en gekozen voor het exemplaar zonder de R en Dopie het exemplaar met de R laten houden, gewoon omdat ik vind dat wanneer je geen R hebt, je ook niet moet voordoen alsóf je een R hebt. Aan de andere kant zit er nu wel een XC-grille terwijl ik ook écht niet een XC heb. Hoe zit dat dan? Geen idee, eigenlijk, gevoel. Ik denk dat ik met de XC-grille iets aan het uiterlijk van de auto verander zonder de pretenties te hebben meer potentie te hebben. Met een R-bumper of andere velgen doe je dat eigenlijk ook een beetje. Een logo op de achterklep of in je grille is een ander verhaal. Qua uiterlijk verandert er niets aan de auto, de auto krijgt geen andere 'look' of zo, en als ik een R- of T-5R-logo erop zou plakken (en m'n eindpijp vervang :eusa_shifty:) probeer ik wél de indruk te wekken dat mijn medeweggebruiker met een andere auto te maken heeft dan in werkelijkheid zo is. Dit geldt dus ook wanneer je 't niet bij een R-bumper laat maar je hele GLT omtovert tot een R behalve het blok.

Beetje lastig verhaal waar de grenzen en lijnen liggen en zo, maar zo zie ik 't.

Ik vind dan wel weer zo dat iedereen lekker zelf moet weten wat ie op z'n auto plakt, maar verwacht niet dat iedereen alles even mooi vindt.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

peteRRR

Citaat van: Ben op 23-09-2011 15:24:51
En een elandembleem mag altijd!

Hoe is dat eigenlijk ontstaan,dat eland gebeuren Ben?

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

COPPEHER

Grenzen en lijnen bepaal je zelf, en je mening ook.

NinaPaul

zolang het een vrij verkrijgbaar product is mag je het plakken waar je (mits wettelijk toegestaan) wil. (de ik haat audi rijder sticker mag je niet op de buurman zijn A6 plakken... bijvoorbeeld)

(daarom zie je wel M-badge muppets, maar geen alpina vervalsers)                  

edit: zpeelvaude
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

yoeri

die heb ik in de beurt rond rijden een dike 316 m hahahah wat een slape

Turbo-Geek

Citaat van: COPPEHER op 23-09-2011 14:42:11
Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 14:31:40
Welke zwarte raam stijlen ? Waar heb je het over ?

'doe eens even normaal, Man !'

Ok mischien heb ik dat verkeerd, maar die opmerking van doe eens even normaal slaat natuurlijk nergens op want ik heb gewoon een discussie met jou.

Dat je niet kan lezen is duidelijk. Onder mijn avatar staan mijn specs. 855 en de kleur is Blackstone. Voor het geval je dat niet wist is dat de kleurzwart.
Toch apart dat je met een zwarte auto dan zwarte raam stijlen hebt.  :eusa_think:
Kortom, je roept maar wat .......  :eusa_wall:

Dat je niet op de hoogte bent van het laatste nieuws is ook duidelijk, immers anders had je opmerking 'Doe eens normaal man!' wel begrepen.
Toch iets te hoog gegrepen dus.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

COPPEHER

Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 16:09:09
Citaat van: COPPEHER op 23-09-2011 14:42:11
Citaat van: Turbo-Geek op 23-09-2011 14:31:40
Welke zwarte raam stijlen ? Waar heb je het over ?

'doe eens even normaal, Man !'

Ok mischien heb ik dat verkeerd, maar die opmerking van doe eens even normaal slaat natuurlijk nergens op want ik heb gewoon een discussie met jou.

Dat je niet kan lezen is duidelijk. Onder mijn avatar staan mijn specs. 855 en de kleur is Blackstone. Voor het geval je dat niet wist is dat de kleurzwart.
Toch apart dat je met een zwarte auto dan zwarte raam stijlen hebt.  :eusa_think:
Kortom, je roept maar wat en leest niet goed.

Dat je niet op de hoogte bent van het laatste nieuws is ook duidelijk, immers anders had je opmerking 'Doe eens normaal man!' wel begrepen.
Toch iets te hoog gegrepen dus.

Ach doe toch normaal man!

COPPEHER

Ik heb gewoon een discussie met jou, maar kan daar kennelijk niet mee overweg.
dus probeer je me op deze manier onderuit te schoppen.

Jij bent vast een kei in lezen, en je maakt vast nooit fouten!

Turbo-Geek

Citaat van: COPPEHER op 23-09-2011 16:13:55
Ik heb gewoon een discussie met jou, maar kan daar kennelijk niet mee overweg.
dus probeer je me op deze manier onderuit te schoppen.

Jij bent vast een kei in lezen, en je maakt vast nooit fouten!

Niet zielig doen opeens.
Jij kraamt onzin uit (heb geen idee waar je die zwarte raamstijlen onzin vandaan haalt) en nu ik je daar op wijs probeer je daar een lolletje van te maken.

The things you own end up Owning you !

NinaPaul

Maar zwart is toch geen kleur  :angel:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz