Project PeeWee's roffel - The end of an era

Gestart door pwberg, 04-09-2011 20:51:58

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Citaat van: koen.s op 21-09-2013 20:10:55
  :o Aan twee kanten, ongelooflijk  >:(

Dat dan weer niet  ;D

Gaat om beide portieren aan de bijrijderskant...
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Citaat van: koen.s op 21-09-2013 20:15:07
Citaat van: pwberg op 21-09-2013 20:11:57
Citaat van: koen.s op 21-09-2013 20:10:55
  :o Aan twee kanten, ongelooflijk  >:(

Dat dan weer niet  ;D

Gaat om beide portieren aan de bijrijderskant...

Is even erg, zonde.
Als je het netjes wil hebben, wordt het spuiten.
Ben je niet verzekerd voor inbraak schade?

Ga maandag eens bellen of braakschade ook onder mijn verzekering valt........
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

StefanCJ

Gadverdamme zeg, stelletje knoeiers. Kunnen ze niet van andermans spullen afblijven  :eusa_wall:

pwberg

Voor alle zekerheid maar digitaal aangifte gedaan van vernieling / poging tot inbraak.
Heb ik in ieder geval iets om te overleggen richting de verzekering.

Maandag eerst bellen.
(\_/)
(O.o)

BBS

Citaat van: pwberg op 21-09-2013 20:07:18
Ik vermoed ook dat ik dit te danken heb aan een verveelde groep hangjongeren. Ten eerste is er in die ouwe roetblazer niets te halen en ten tweede rost elke zichzelf respecterende dief er simpelweg het slot uit.

Garage uitmesten heeft vanaf nu in ieder geval prio 1.......

Sjeu Pascal dat is nou echt jammer... ::) Inderdaad aangifte doen en verzekering inlichten.
Garage opruimen en gelijk opgeruimd houden ;D
Die van mij licht alleen nog nog wat rommel in wat naar de stort moet en dan is die weer leeg. (nadat de hele zomer er de caravan zooi in gelegen heeft ;))
Gaat mijn roffel straks ook weer lekker onder dak 8) :D
Volvoloos....

pwberg

(\_/)
(O.o)

BBS

Volvoloos....

pwberg

Citaat van: BBS op 22-09-2013 17:13:38
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

En nu zo houden :evil: ;D ;D

Weet nu al dat dat niet gaat lukken, de kunst zit nu in het uitstellen van het weer dichtslippen.....  :angel:
(\_/)
(O.o)

razorx

Citaat van: pwberg op 22-09-2013 18:51:12
Citaat van: BBS op 22-09-2013 17:13:38
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

En nu zo houden :evil: ;D ;D

Weet nu al dat dat niet gaat lukken, de kunst zit nu in het uitstellen van het weer dichtslippen.....  :angel:
Gewoon regelmatig wat weggooien. ;)

BBS

Geen kunst aan :eusa_whistle:
Gewoon zeggen dat de rest van het domein al gedomineerd wordt door de vrouw(en) en dat de garage en inhoud van mij/jou zijn.

Alles wat er in komt wordt óf direct opgeruimd óf bij het groot archief gezet ;D
Het werkt hier :eusa_dance: Garage en schuur zijn mijn domein....
Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 22-09-2013 19:27:53
Gewoon zeggen dat de rest van het domein al gedomineerd wordt door de vrouw(en) en dat de garage en inhoud van mij/jou zijn.

Alles wat er in komt wordt óf direct opgeruimd óf bij het groot archief gezet ;D
........ :eusa_whistle: Denk jij............ :eusa_whistle:

Groet,
The Demon.

Douwe

"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

pwberg

Citaat van: razorx op 22-09-2013 19:27:30
Gewoon regelmatig wat weggooien. ;)

Daar ligt feitelijk mijn probleem, heb al te vaak meegemaakt dat ik iets weggooide en het een week later weer kon gaan kopen....  :eusa_whistle:

Citaat van: BBS op 22-09-2013 19:27:53

Dit is ook voor 90% aan mezelf te wijten, vrouw-lief komt alleen in de schuur / garage om in de auto te stappen, fiets te pakken of om bij de vriezer te komen.  ;D

Citaat van: Douwe op 22-09-2013 20:36:50
Het past echt!!!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Relnicht!!!!! Je wist allang dat het paste........  :evil:
(\_/)
(O.o)

Douwe

"Dit is ook voor 90% aan mezelf te wijten, vrouw-lief komt alleen in de schuur / garage om in de auto te stappen, fiets te pakken of om bij de vriezer te komen.  Grin "

Dus je weet wat je te wachten staat: Vriezer eruit, fiets naar buiten en een permanent rijverbod.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

pwberg

Citaat van: Douwe op 22-09-2013 21:35:57
CiteerDit is ook voor 90% aan mezelf te wijten, vrouw-lief komt alleen in de schuur / garage om in de auto te stappen, fiets te pakken of om bij de vriezer te komen.

Dus je weet wat je te wachten staat: Vriezer eruit, fiets naar buiten en een permanent rijverbod.

Nope, dan is het voor de volle 100% mijn schuld  ;D
(\_/)
(O.o)