Galactica's avonturen.

Gestart door Galactica, 06-09-2011 15:02:53

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Ik hoop het! En ja, sorry, was een beetje handelen met voorkennis....

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Galactica

Na slapeloze nachten was het afgelopen zaterdag dan eindelijk zo ver.  :eusa_dance:
De BMW 525 achtergelaten en de V60 in ontvangst genomen.
Wat een goed gevoel zeg. Ik ben blij.
Nu nog een keer een leuke 850 voor erbij en dan is alles weer zoals het moet zijn.

Bij de dealer.

En even later voor de deur.  :D

)()()sT

Gefeliciteerd!! Uit ervaring kan ik je vertellen dat een V60 een heerlijke auto is, welke motorisatie?

V70geRwin

Mooi hoor, weer lekker bij Volvo  ;D
V60 erg mooie auto maar die beperkte ruimte na de voorstoelen...

Waar is de bimmer gebleven, is die nog interessant?

Galactica

Motorisatie is niet exotisch hoor. Een beschaafde T3 (1.6) met automaat.
En ja, minder ruimte dan de 850/ V70 classic en de BMW maar ik denk dat ik er wel mee leer leven. ;-)

De Bimmer is ingeruild bij Hooftman Waddinxveen en ik heb vernomen dat ie naar Den Haag gaat.
Of deze nog interessant is? Geen idee. Hangt van je persoonlijke voorkeuren af.

Chris

Gefeliciteerd! Goeie look! Heb tijdje terug nog een T6 met dat uiterlijk proefgereden ;D.

Heerlijke auto's die V60's :). Ik heb na 3 maanden nog geen cent spijt van de overstap.

Ik kwam uit een V70N, en ja... dan is de V60 kleiner. Maar binnenin scheelt het niet tov de V70 qua beenruimte, die was daarin namelijk ook dramatisch ;). De achterbak is een hap kleiner, en ook dit lukt gewoon prima met 2 volwassenen en een kind. Weekendje weg (en met een kind dus net zoveel bij als 3 weken op reis) en alles paste gewoon in de kofferbak. En dat inclusief een grote kinderwagen.

Het is gewoon een bak moderner, en dat is fijn. En owja... een stuk minder oudbollig en veel sportiever dan een V70NN :angel:.

Veel plezier ermee!

Chris

Ik moet trouwens eens goed opletten... ik woon ook in Zoetermeer tegenwoordig :D!

V70geRwin

Citaat van: Galactica op 26-02-2018 12:13:04
Motorisatie is niet exotisch hoor. Een beschaafde T3 (1.6) met automaat.
En ja, minder ruimte dan de 850/ V70 classic en de BMW maar ik denk dat ik er wel meer leer leven. ;-)

De Bimmer is ingeruild bij Hooftman Waddinxveen en ik heb vernomen dat ie naar Den Haag gaat.
Of deze nog interessant is? Geen idee. Hangt van je persoonlijke voorkeuren af.

T3 is leuk toch, zeker met die kleine turbo er op icm met de automaat.
Het rijden in NL wordt toch minder leuk.
Denk ook steeds meer aan een cruisert.

Veel plezier er mee  :eusa_clap:

Walter

*doet dikke duim omhoog

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

StefanCJ

Ohhwjeee ... Weg BMW  8)

Veel plezier met de opvolger!

Galactica

Kleine update.

Ik hoorde een ratel bij het inschakelen van de airco.
Naar de dealer gebracht. Conclusie; Airco compressor overleden.
Onder garantie keurig hersteld. Geluk bij een ongeluk want dat zijn prijzige dingen.  :eusa_dance:
Dat ik dan ook nog even 2 dagen een nieuwe XC60 D4 R-design mee kreeg was ook geen straf.  8)
Ik kan niet anders zeggen dat dit door volvo Hooftman Waddinxveen perfect is afgehandeld.

Walter

goed om te lezen Imanuel!

Facta non verba

Galactica

Zoooo...wederom een kleine update.

De V60 had wat startproblemen..nou ja..wat problemen..hij wilde gewoon niet.
Met starthulp geen probleem maar op eigen kracht ging het niet lukken.
Ook na een langere rit over de snelweg had ie er geen zin in om te starten na uitschakeling.

Dus vanochtend naar de dealer voor diagnose.
Intussen mezelf in Zen modus aan het brengen om het kostenplaatje aan te horen.

Niet veel later kwam men de sleutel brengen met de mededeling dat de wagen weer voor stond en de accu onder garantie was vervangen.  :eusa_dance:
Leuke meevaller omdat ik dacht dat de garantie termijn inmiddels verstreken was. Dat zijn toch leuke momentjes.

Nu nog de schade rechtsachter laten herstellen (eigen schuld, paaltje geraakt) en een keer naar een poetsbedrijf brengen om te kijken of die krassen welke door katten gemaakt zijn kunnen verwijderen.

Verder geen bijzonderheden en rijden we vooralsnog vrolijk door.

volvobug

Citaat van: Galactica op 18-06-2018 10:57:28
...
Intussen mezelf in Zen modus aan het brengen om het kostenplaatje aan te horen.
....

;D ;D

Fijn zo. Lekker doorhobbelen met de V60.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.