Re: De SS

Gestart door den dis, 17-09-2011 21:27:37

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Man man wat een gedoe zeg ::)

Sterkte de komende 2 weken :-\

Gr ;)

Vulk

Ai dat van die veren is klote. Hopelijk heb ik er in mei geen gezeik mee.

Thys

Allemachtig, wat een toestand weten ze er daar van te maken. Handig dat ze dat niet gelijk bij het afkeuren vermeld hebben ook. Zou je nu de verlagingsveren kunnen laten zitten, of zijn de toleranties voor de dermate krap dat je met de verlagingsveren niet wegkomt?

Sterkte in elk geval, interieurtje wacht nog wel even op je :)

daytonawim

Tja, zou je dat niet kunnen proberen, of Volvo sport onderstel monteren, daar is vast wel iets van een type goedkeuring voor.

den dis

Citaat van: Vulk op 08-11-2011 21:31:31
Normaal niet, ik ben met de rode in juli nog gekeurd geweest met dezelfde schokdempers en veren als die nu onder de SS zitten. Nu doen ze er gewoon zo moeilijk over omdat hij wordt ingevoerd.

Citaat van: Thys op 08-11-2011 21:34:40
Allemachtig, wat een toestand weten ze er daar van te maken. Handig dat ze dat niet gelijk bij het afkeuren vermeld hebben ook. Zou je nu de verlagingsveren kunnen laten zitten, of zijn de toleranties voor de dermate krap dat je met de verlagingsveren niet wegkomt?

Je mag verlagingsveren plaatsen voor die keuring (indien je een soort van TUV attest hebt van de fabrikant). Als de wielgeometrie goed wordt bevonden met de verlagingsveren krijg je weer een attest en kan je er wel gewoon elk jaar zonder problemen mee naar de keuring.

Wout309t

Stelletje bureaucraten daaro.
2011 V70 2.0T R-Design MT

elianmars

Tjonge, wat een gezeik daar......  :eusa_wall: :eusa_wall:

Ludo

Citaat van: elianmars op 08-11-2011 21:47:38
Tjonge, wat een gezeik daar......  :eusa_wall: :eusa_wall:

Nee hoor, is de normale gang hier...  ;D

Balen Dennis.
Heb je telefonisch wel gemeld dat je de auto met Z platen voorrijd (voor verkoop)?.

peteRRR

+ 1 wat een gezeik daar.

Dan maar een foto voor het ongemak daaro. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

daytonawim

Citaat van: den dis op 08-11-2011 21:42:53
Citaat van: Vulk op 08-11-2011 21:31:31
Normaal niet, ik ben met de rode in juli nog gekeurd geweest met dezelfde schokdempers en veren als die nu onder de SS zitten. Nu doen ze er gewoon zo moeilijk over omdat hij wordt ingevoerd.

Citaat van: Thys op 08-11-2011 21:34:40

Je mag verlagingsveren plaatsen voor die keuring (indien je een soort van TUV attest hebt van de fabrikant). Als de wielgeometrie goed wordt bevonden met de verlagingsveren krijg je weer een attest en kan je er wel gewoon elk jaar zonder problemen mee naar de keuring.

Kan je niet aan een attest komen van je veren, desnoods even een mail naar de fabrikant.
dan ben je er voor de toekomst ook vanaf.

Sbv

Citaat van: daytonawim op 08-11-2011 21:29:23
Wat een belachelijk gedoe daar in Belgie  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Niet te hard zeggen, anders gaat men ook zoiets in Nederland invoeren

daytonawim

Citaat van: Sbv op 08-11-2011 22:27:15
Citaat van: daytonawim op 08-11-2011 21:29:23
Wat een belachelijk gedoe daar in Belgie  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Niet te hard zeggen, anders gaat men ook zoiets in Nederland invoeren

In Nederland mag ook niet alles, maar alles kan wel, omdat er bij de APK eigenlijk geen regels voor zijn.

als je een verkeers controle tegen het RDW aanloopt, kan in een keer niet alles meer.

daytonawim

Dennis,

Ben je al wat wijzer v.w.b. je onderstel ?

darius

Mijn mazoutkar is ook verlaagd. Heb de. Veren er bij een garage onder moeten laten zetten ivm de keuring  :eusa_wall:. Wordt uiteindelijk een tuningskeuring.
Al zet je een originele kofferbakspoiler,,,,tuningskeuring.
No show, only go.

Vulk

Kofferbakspoiler en veerpootbrug zeggen ze niets van omdat het originele Volvo accesoires zijn.