Hallo forumleden: mijn nieuwe T5R CY!

Gestart door Pimaro, 19-09-2011 16:37:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

)()()sT

Dat verhaal is een fabeltje ;)

Maarre: hele mooie auto!!

Henk855

#16
Dit is echt een mooie CY en ik ben ergens stinkend jaloers op deze wagen. Veel veilige kilometers er mee! 240 PK is standaard maar met een andere chip is 270 haalbaar en dat is echt genoeg hoor. Wat jij stabilisatiekruis noemt heet een een veerpootbrug. Dit is inderdaad een optie en heeft niet direct iets met het vermogen te maken maar meer met de wegligging.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

grijzev70tdi

#17
Citaat van: rifwachter op 19-09-2011 16:45:19
Dat kenteken....

Volgend mij hebben wij bij deze auto een aankoopkeuring moeten uitvoeren.

Was deze niet van een monteur bij een ander merk dealer dan Volvo in Lochem ?

Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben. Was bij mij achter. Volgens mij werkt (e) hij bij renault in zuthpen. (stond tenminste altijd een renault service bus bij zijn huis) Heeft ook diverse V70 uit de schade gehaald, en als ik me niet vergis was dit ook een schade bak. Hij is in iedergeval compleet over gespoten (als deze het is)

Grolsch, het klinkt al lekkerder

fpede

wat een bolide!!! kan er alleen maar van dromen dat de mijne ooit zo in z'n lak komt te zitten :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
ga je veeeel plezier aan hebben!

hathü

Mooie wagen heb je daar. Veel rijplezier ermee.

Volvo Felipe

Mooi wagen, die CY weer er eentje erbij

2.0 T 210 pk

2.3T 240 pk


Veel plezier ermee  ;)


grijzev70tdi

Citaat van: rifwachter op 19-09-2011 19:23:09
Citaat van: grijzev70tdi op 19-09-2011 18:43:43
Citaat van: rifwachter op 19-09-2011 16:45:19
Dat kenteken....

Volgend mij hebben wij bij deze auto een aankoopkeuring moeten uitvoeren.

Was deze niet van een monteur bij een ander merk dealer dan Volvo in Lochem ?

Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben. Was bij mij achter. Volgens mij werkt (e) hij bij renault in zuthpen. (stond tenminste altijd een renault service bus bij zijn huis) Heeft ook diverse V70 uit de schade gehaald, en als ik me niet vergis was dit ook een schade bak. Hij is in iedergeval compleet over gespoten (als deze het is)

Wij hebben deze als dealer in Zutphen gekeurd voor iemand die de auto particulier wou kopen.

Beste lijst met punten, en in meerdere kleuren geel.

De auto is toen niet verkocht door die Renault man.

Als we terug zijn van vakantie, en weer aan het werk zijn zal ik het kenteken eens invoeren in ons systeem.

Zit nu nog lekker in zuid Frankrijk.



Nou ik goed nadenk, begon zijn kenteken ook met een **-TT-**
Grolsch, het klinkt al lekkerder

rifwachter

Het zou goed kunnen dat het deze auto totaal niet die mooie van Piet is.

Zou deze het kunnen zijn uit mijn hooft: 56-TT-FL ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

grijzev70tdi

Ja kan maar zo. Is al weer jaar of 4 geleden denk ik dat ik hem voor het laatst gezien heb. Hij is al eens besproken op het forum als ik me niet vergis
Grolsch, het klinkt al lekkerder

rifwachter

Die uit Lochem is in opdracht van iemand van hier bij ons gekeurd.

Dit is toen besproken op dit forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

rifwachter

Knap werk, dit is de auto die ik bedoelde !

Die keuring is in Zutphen gedaan die daar besproken wordt.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

marcoz84

Mooi ding, ook die V70 achterlichten (heb ik zelf ook op mn T5 :P) staan um erg goed! Veel plezier op t forum!

Pimaro

Citaat van: rifwachter op 19-09-2011 19:39:09
Knap werk, dit is de auto die ik bedoelde !

Die keuring is in Zutphen gedaan die daar besproken wordt.

Dus niet die van mij begrijp ik hieruit?
Ik kon ook al niks vinden in de historie waaruit zou blijken dat ie in omgeving Zutphen / Lochem is geweest...

rifwachter

Dit ging ( gelukkig ) niet over jouw mooie banaan.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo