We krijgen het spruitstuk niet los!

Gestart door Carbage, 27-08-2011 18:56:59

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: )()()sT op 02-10-2011 21:02:44
Gewoon die EVAP klep loskoppelen en het slangetje uit het spruitstuk afdichten.
Ik had het ook bij de 850, continu 1200 toeren lopen, zodra het ding losgekoppeld was liep ie netjes :D
Waar laat je die dampen dan ? :eusa_think:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Carbage

Ja, ik heb geen zin in dingetjes loskoppelen en afplakken. Ik wil het gewoon goed hebben.

Vandaag de stationair regelaar los gehaald en die ligt nu de weken in de benzine. Hopelijk is dat het. Als dat het niet is dan zou ik mijn god niet weten waar ik nog naar moet zoeken.

Dat wordt het een duur grapje bij de dealer die alles na moet gaan kijken! :(

Carbage

Ohja, als de auto koud is draai hij ''maar'' 1000 toeren, als hij warm is dus 1400.

Jack v

ga je temp. sensor verdenken :eusa_think: Zit die connector wel goed inelkaar?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Carbage

hmm.. het is allemaal begonnen na het vervangen van de carterventilatie.

Ik weet niet of de temp. sensor daar te maken mee heeft? en waar zit de temp. sensor?

Trouwens, waar is de connector die aan de achterkant van de accu onderaan zit voor? deze is niet aangekoppeld? is deze misschien voor het alarm?

UserID6342

Citaat van: Carbage op 07-10-2011 21:44:17
hmm.. het is allemaal begonnen na het vervangen van de carterventilatie.

Ik weet niet of de temp. sensor daar te maken mee heeft? en waar zit de temp. sensor?
Dan denk ik toch dat die ergens valse lucht zuigt en daardoor hoger stationair loopt.  Wel een nieuwe inlaatspruitstukpakking gemonteerd ?  Slangen goed aangesloten ?

Citaat van: Carbage op 07-10-2011 21:44:17
Trouwens, waar is de connector die aan de achterkant van de accu onderaan zit voor? deze is niet aangekoppeld? is deze misschien voor het alarm?
Cruise control als het een 3 polige stekker is.

Carbage

Ik word er gek van! stationair regelaar schoongemaakt en nu draait ie nog meer toeren (1900!!)

Er zit een nieuw spruitstuk pakking tussen.

Denk dat ik alles maar weer los ga halen, dus het hele spruitstuk eraf en dan weer opnieuw alles controleren.

Maar dat doe ik wel over een paar weken als ik daar zin in heb.

Carbage

Ohja, als iemand een keer zin om tijd heeft om ernaar te kijken en in de buurt van drenthe woont zou dat erg gewaardeerd worden. :)

MVeldhuis

Waar in Drenthe staat dat malle ding?

Carbage

T o m

Grote slang aangesloten welke naar de remdrukbekrachter gaat? (omgeveer 15mm dik) Zit aan onderzijde inlaatspruitstuk bij de gaspositiesensor.