Wie rijdt er alweer op winterbanden (seizoen 2011/2012)?

Gestart door Henida, 24-09-2011 23:33:20

Vorige topic - Volgende topic

850i

widebody

grijzev70tdi

Al weer snel denk ik, deze velgen zijn beetje krom....
Grolsch, het klinkt al lekkerder

FGG

De Columba's moeten nog opgeknapt worden en zolang 't nog 23 graden buiten is zoals nu....

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MrCain

Bijna  ;D de banden zijn van de week binnengekomen (In augustus besteld....) en de stalen velgen staan ook klaar, nu de banden er op draaien en monteren. Kan dan gelijk de grotere schijven monteren (302mm) => deze pasten niet icm de persus velgen....

Heb nu fortuna winterbanden (205/55/16) : niet echt duur dus het proberen waard! Ben benieuwd wat deze onder de Volvo gaan doen!
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

850i

MrCain

Citaat van: 850i op 25-09-2011 13:10:32
Hopelijk lacht vrouwe Fortuna je toe... ;)

Als je het niet probeert, weet je het niet  ;) en voor die prijs kan je het wel proberen! Heb niet al te negatieve, zoniet positieve berichten over deze banden gehoord. Je gaat er van horen in de nabije toekomst!
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

UserID6342

Ik met de 760 :)  Liggen ze standaard onder en heb nog een mooi (zo goed als) nieuw setje voor die auto liggen.  Onder de 855 komen ze pas in november weer onder.

fust850

Citaat van: widebody op 25-09-2011 10:58:24
Deze
http://www.ahag-bmw-shop.de/images/product_images/popup_images/1092408.jpg
met deze
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRuC27RgKxudcl4nIwbUiOCAbjcBEj-QzH_zkDTNHvzMyuWheiEsQ

laten monteren. Schoongemaakt liggen ze klaar om onder de auto geschroefd te worden als de temperatuur onder de +5 komt. Dan is 't 's nachts al goed fris, als ik naar mijn werk rijd.

Gatverdamme!
Als iemand nog een leuk setje winterbanden & velgen in de aanbieding heeft, hou ik me aanbevolen. zonder Bayerische Motor Werke logo's welteverstaan...  ;-)  
Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

)()()sT

arjen850

Bij mij zullen ze er over 2,5 weken weer onder komen, dit omdat ik 0ver 3 weken de sneeuw op ga zoeken met de R :angel:

Hiker

M'n gerefurbiste Comets liggen in het hok klaar, de winter alpins liggen bij de bandenman klaar.....dus als de temperatuur onder de 7 graden komt komen ze er onder.......eind oktober verwacht ik.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha