Dashboardverlichting met kuren/electrische ramen Volvo C70

Gestart door 760executive, 03-10-2011 17:03:16

Vorige topic - Volgende topic

760executive

Sinds afgelopen weekend, en nu de dagen weer korter worden, ben ik tot de ontdekking gekomen dat de
dashboardverlichting van mijn Volvo C70, bouwjaar 2001 niet goed werkt. Als ik de schakelaar vanuit de 0-stand naar 1e stand doe, flitst de dashboardverlichting even aan, om daarna direct weer uit te gaan. Ditzelfde gebeurt van 2e naar 3e stand.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Tevens heb ik ontdekt dat bij de bediening van de electrische ramen aan de bestuurderskant het raam van de bijrijderskant wel open gaat, maar niet meer dicht. De schakelaar in het bijrijdersportier werkt wel goed.
Bij voorbaat dank!

Hans

thuur

Schuif de dimmer eens een paar keer op en neer?

Schakelaarpaneel kun je intern meestal nog schoonmaken met Anti-Kal of Cillit Bang.

Gr 8)

760executive

Bedankt voor de reactie! In mijn poging om de lichtschakelaar los te halen, is deze helaas gesneuveld.
Gelukkig heb ik via een demontagebedrijf een lichtschakelaar kunnen vinden en nu werkt het weer prima.  :)

Wat betreft de electrische ramen, daar zal ik even naar moeten kijken. Al is het wel lastig om het paneel los te halen zonder
het kunststof eromheen te beschadigen heb ik gemerkt.  :-\

Hans

thuur

Citaat van: 760executive op 18-10-2011 17:23:26
Bedankt voor de reactie! In mijn poging om de lichtschakelaar los te halen, is deze helaas gesneuveld.
Gelukkig heb ik via een demontagebedrijf een lichtschakelaar kunnen vinden en nu werkt het weer prima.  :)

Wat betreft de electrische ramen, daar zal ik even naar moeten kijken. Al is het wel lastig om het paneel los te halen zonder
het kunststof eromheen te beschadigen heb ik gemerkt.  :-\

Hans

Anders even het deurpaneel losmaken en van onder duwen.

Gr :D