Trucking

Gestart door widebody, 08-10-2011 10:12:43

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Die beste man heeft wel gelijk, want het is ook 10x niks die k*tpolen, met een gekocht rijbewijs..  Ze kunnen nog niet eens normaal rijden met een auto, laat staan vrachtwagen.

widebody

En overal komen vragen: koleka, adres?adres? en dan met of een CMR of 1 of ander vodje wapperen.

Loop maar naar de klote! Stuur ze steevast een eindje de wijde wereld in :evil:.
Sinds de komst van navi's kunnen die gasten ook internationaal rijden, denken ze :eusa_wall:.
En als ze nou idd een west-europeesche taal deden spreken :eusa_doh:. Tuurlijk niet. Ik zie wel een tendens dat veel bedrijven, chauffeurs die komen laden/lossen een w-europeesche taal dienen te spreken. ANders hoeven ze niet eens binnen te komen :eusa_clap:.

BBS

Citaat van: widebody op 09-11-2015 18:09:19
En overal komen vragen: koleka, adres?adres? en dan met of een CMR of 1 of ander vodje wapperen.

Loop maar naar de klote! Stuur ze steevast een eindje de wijde wereld in :evil:.
Sinds de komst van navi's kunnen die gasten ook internationaal rijden, denken ze :eusa_wall:.
En als ze nou idd een west-europeesche taal deden spreken :eusa_doh:. Tuurlijk niet. Ik zie wel een tendens dat veel bedrijven, chauffeurs die komen laden/lossen een w-europeesche taal dienen te spreken. ANders hoeven ze niet eens binnen te komen :eusa_clap:.

Goh, jij ook al? Ik stuur ze ook steevast de andere kant op :evil: Vragen ze je "Bjuro, bjuro" terwijl het bordje van "Buro" recht voor z'n snuffert staat. :eusa_wall:
Zulks soort pinguïns is nog te stom om te schijten :eusa_wall:
Volvoloos....

The Demon

Was het niet iemand van hier die ooit eens zo'n platkop naar de dierentuin had gestuurd?  ;D

BBS

Ik heb ze wel eens naar de andere kant van Hoogeveen gestuurd naar het andere bedrijventerrein :eusa_whistle:
Volvoloos....

Ludo

Citaat van: The Demon op 09-11-2015 19:06:00
Was het niet iemand van hier die ooit eens zo'n platkop naar de dierentuin had gestuurd?  ;D

Ja ik.

De transporteur kwam nog verhaal halen.
Hij (een west vlaming) kreeg dezelfde boodschap om fatsoenlijk ABN te leren.  :evil:

classicT5

Snap jullie wel, maar verplaats je ook eens in een ander. Als je als nederlandse trucker in japan moet gaan werken sta je net zo te tobben.

Die mannen proberen ook een gezin te onderhouden en werken op hun manier hard. 8 weken van huis doet een nl'se chauffeur niet meer, die jongens wel.

Het is allemaal niet zo zwart wit. Ken een paar van die jongens en dat zijn goede gasten. Maar je hebt er ook zwarte schapen tussen, maar dat geldt ook voor westerse chauffeurs. Heb die vaak zat zien tobben in frankrijk met de weg vragen.

Maar reputatie van de "badslippers" speelt ze wel vaak parten. Ik denk altijd maar wie goed doet, die goed ontmoet.

BBS

Ik heb al een beetje teveel en te vaak met die pinguïns te maken gehad. Als je zo'n mafklapper voor je hebt ben je mooi de sjaak. Die kunnen niks en een beetje doorwerken doen ze al helemaal niet.

Ik ben d'r klaar mee.
Volvoloos....

UserID25761

Citaat van: BBS op 09-11-2015 19:20:46
Die kunnen niks en een beetje doorwerken doen ze al helemaal niet.

Tja zelfs een lading zekeren duurt uren  :eusa_shifty:

BBS

Citaat van: NickGR op 09-11-2015 19:22:21
Citaat van: BBS op 09-11-2015 19:20:46
Die kunnen niks en een beetje doorwerken doen ze al helemaal niet.

Tja zelfs een lading zekeren duurt uren  :eusa_shifty:

30 Ton vracht, rubber matjes en 2 spanbanden. Hoe moeilijk kan het zijn.... :eusa_wall:
Volvoloos....

widebody

Kijk hier maar eens hoe geschoold en vakkundig sommige van deze slopers zijn:
https://www.facebook.com/Waberers-accidents-445736245558715/?fref=ts

Staan de tranen in je ogen afentoe

Ludo

Citaat van: classicT5 op 09-11-2015 19:16:36
Snap jullie wel, maar verplaats je ook eens in een ander. Als je als nederlandse trucker in japan moet gaan werken sta je net zo te tobben.

Voor mij is dit zo simpel als het groot is.
Wil je in een ander land gaan werken, geen probleem maar zorg dan dat je als eerste de taal van dat land leert.

BBS

Citaat van: widebody op 09-11-2015 19:26:01
Kijk hier maar eens hoe geschoold en vakkundig sommige van deze slopers zijn:
https://www.facebook.com/Waberers-accidents-445736245558715/?fref=ts

Staan de tranen in je ogen afentoe

HAHAHAHAHAAAA ;D ;D ;D ;D
Volvoloos....

classicT5

Waberer heeft ook een wagenpark van 5000 trucks, dan is het logisch dat er ongelukken gebeuren.

Kijk maar eens bij norbert dentressangle, 12.000 trucks en nog grotendeels west europees, vind je ook zat van dit soort fotos van.

Ik hoop dat jullie ook eens een goede en aardige oost europese chauffeur tegenkomen, het zijn net echte mensen ;)

widebody

Veel auto's, ook heel veel ongelukken. ND idem dito. AL die grote jongens, incl Vos vroeger.

Maar 't valt wel op dat ze heel vaak bij dit soort gevallen betrokken zijn. Maarja, chauffeur zijn, niet gehinderd door enige aanleg of kennis, levert problemen op.

Er zullen best goeie bij zijn. Maar in al die jaren ben ik ze nog niet tegengekomen.