Trucking

Gestart door widebody, 08-10-2011 10:12:43

Vorige topic - Volgende topic

widebody

dielie850

Bekende kleueren maar weet de naam even niet meer :-\
Gevonden is COmbex transport ;)

classicT5

Vind de manier waarop die palen erop vast zitten ook twijfelachtig. Op deze manier opspannen kan zon spanband toch niet veel gewicht hebben?

NinaPaul

Waarom? Welk gewicht moeten ze tegenhouden dan?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

BBS

Kettingen en spanbanden op een gecertificeerd transport middel. Niks mee aan de hand ;)
Volvoloos....

classicT5

Haal die kleuren altijd door elkaar, maar oranje spanbanden zijn toch te licht voor dit? En moest je niet anders sjorren?

Pas code95 gedaan en kwam dit ook aan bod, maar ben het alweer vergeten. Heb geen praktische ervaring ;)

BBS

Als je goed kijkt, zie je de kettingen zitten om de palen.
Het is natuurlijk wel zo dat de palen voor én achter de wagen uitsteken. Een andere manier van vastzetten is er niet, want hoe wil je anders een bocht halen ???
Volvoloos....

classicT5

Maar moest je niet beter schuin sjorren ipv haaks op de lading bij zwaar transport?

BBS

Wij, het meest mijn werkgever, zoekt er een chauffeur bij.
Aangezien hier nog best wel chauffeurs -al dan niet in spé- zitten, doe ik in opdracht van mijn baas een oproepje.
Je zal alle soorten werk moeten kunnen doen, en gaat dan ook alle 3 soorten werk meelopen.
De werkzaamheden bestaan onder andere uit internationaal werk DE, BeNeLux en FR, maar ook winkeldistributie voor een grootgrutter uit Zaandam voor DC Zwolle, en wat nationaal werk voor DHL.
Winkeldistributie wordt het laden hoofdzakelijk voor je gedaan, enkel de containers op de plaats zetten in de oplegger en op de klep zetten.
Standplaats is in eerste instantie Meppel, maar wij zijn van plan om een wagen wat dichterbij Apeldoorn/Arnhem/Tiel te krijgen.

Ook chauffeurs die op zaterdag en zondag iets willen bij verdienen door te werken voor de grootgrutter mogen reageren. Stuur mij maar een PB en wat gegevens, dan zet ik deze door naar mijn werkgever. 

Appen mag ook altijd.

Bert Jan
0681927007
Volvoloos....

StefanCJ

Om welk bedrijf gaat het hier BJ (mag ook via pb)? Belever je zelf ook filialen? Wij krijgen tweemaal per dag een wagen uit Zwolle langs.

BBS

Winkels weet ik verder niet, doe ik bij hoge uitzondering ;D

Het bedrijf is TransportCenter uit Meppel. Is een jong bedrijf, sinds afgelopen Januari bezig en de spullen en vergunningen goed voor elkaar.
Volvoloos....

BBS

https://www.facebook.com/VolvoTrucks/videos/1167647739932455/

En daarom is Volvo de beste.
1 truck, 750 ton lading erachter en gáán.... :o

Daar kan geen enkele truck bouwer momenteel tegenop 8)
Volvoloos....

UserID6342

Citaat van: BBS op 12-04-2016 20:58:09
https://www.facebook.com/VolvoTrucks/videos/1167647739932455/

Geweldig filmpje om te zien, wat een geweld om die 750 ton vooruit te krijgen.

robert69

f******* impressive

StefanCJ

Machtig mooi filmpje! Magnus is overigens ook een flinke gigant.