Trucking

Gestart door widebody, 08-10-2011 10:12:43

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Maar de deuren, palen, panelen, etc. worden er niet uitgereden :D

Plus 1 voor de architect van mij :P
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

BBS

Van mij mogen ze hem postuum nog een schop onder zijn of haar achterwerk geven... Waarom niet iets ruimer maken zodat je in elk geval fatsoenlijk uit kunt stappen.
Volvoloos....

NinaPaul

Ruimte gebrek, lijkt me vrij logisch.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

BBS

Nee hoor, want aan de rechterzijde van de put is nog zeker 8 - 10 meter ruimte over.... Is gewoon niet echt helder over nagedacht.. :eusa_wall:
Volvoloos....

The Demon

:'( :'( :'(

Dag trouwe makker, ik zal je missen.

Je stond al een jaar op de zijlijn, maar vandaag ben je dan toch echt weggegaan.
Waarheen?
Ik weet het niet, en misschien maar beter ook.

BBS

Definitief einde van een tijdperk? :eusa_think:

Staat waarschijnlijk ook met de 29 te gebeuren.... :eusa_boohoo:
Volvoloos....

NinaPaul

Citaat van: BBS op 15-01-2015 21:37:11
Nee hoor, want aan de rechterzijde van de put is nog zeker 8 - 10 meter ruimte over.... Is gewoon niet echt helder over nagedacht.. :eusa_wall:

Ik zie 3 palletrijen en een hekwerk.....

Efficiënt gebruik van de ruimte lijkt mij, maar goed ik heb het niet gebouwd en de opdracht er niet toe gegeven.
Ik denk niet dat ze over één nacht ijs zijn gegaan bij het hele proces.
-Gottfried Leibniz

The Demon

Citaat van: The Demon op 15-01-2015 21:40:42
:'( :'( :'(
http://i42.tinypic.com/10y0yno.jpg

Dag trouwe makker, ik zal je missen.

Je stond al een jaar op de zijlijn, maar vandaag ben je dan toch echt weggegaan.
Waarheen?
Ik weet het niet, en misschien maar beter ook.

Citaat van: BBS op 15-01-2015 21:46:20
Definitief einde van een tijdperk? :eusa_think:

Staat waarschijnlijk ook met de 29 te gebeuren.... :eusa_boohoo:
Ja, hij is nu echt weg.  :'(
Heel vervelend gevoel, ook omdat ik deze week thuis zit met een (lichte) hamstring blessure en er dus niet bij ben geweest.

Kapitein Haak

Ik kreeg vandaag de kans een stukje in een Renault T te sturen. Sodeknetters dat rijdt toch wel erug goed hoor :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Frans comfort en Zweedse techniek, helemaal top.
M`n eigen Daf CF is daar toch een belabberd primitief schijthok tegen :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

widebody

Renault, createur de malheur.
Bah franse stro.....i.

The Volvoboy

Renault... Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd. ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Kapitein Haak

Ja ja, zal allemaal wel.  ::) Vond het puik rijden, kunnen ze in eindhoven nog heel wat van leren :eusa_whistle:
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

NinaPaul

Vergelijken we wel zelfde bouwjaar? Anders appels en peren :D
-Gottfried Leibniz

BBS

Voorop gesteld dat DAF fijne wagens kan bouwen, alleen het automatische versnellingsbak verhaal moeten van af blijven....
Dat kunnen ze daar in Eindhoven na al die jaren nóg steeds niet.. :eusa_wall: :eusa_wall:
Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 16-01-2015 21:30:37
Voorop gesteld dat DAF fijne wagens kan bouwen, alleen het automatische versnellingsbak verhaal moeten van af blijven....
Dat kunnen ze daar in Eindhoven na al die jaren nóg steeds niet.. :eusa_wall: :eusa_wall:
Daar hebben ze bij Mercedes ook nog geen kaas van gegeten kan ik je melden, wij hebben al 10 jaar zo'n schijthok dat niet terugschakeld als het moet, als je opterkt is het net of je op een rodeostier zit, enzovoorts.

Ik had 1,5 week geleden een Iveco Daily automaat die perfect werkte, gasgeven en eerst de toeren omhoog en dan langzaam de koppeling erin laten komen, om vervolgens met volledig aangegrepen koppeling door te gaan in de toeren (die Italianen kunnen echt wel wat, blijkt).

Kleine aanvulling: Ik heb toch nog steeds de voorkeur voor een handbak.