Project 855R

Gestart door BaRRaCuDa, 21-10-2011 18:04:39

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Is ook zeer sneu, ik baal ook van elke krasje (tenzij het m'n werk paard, de audi is  :eusa_shhh:)
Maar ik ga iemand daar niet dood voor wensen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

ulkeman

Citaat van: NinaPaul op 13-11-2011 19:44:33
Is ook zeer sneu, ik baal ook van elke krasje (tenzij het m'n werk paard, de audi is  :eusa_shhh:)

spreek je wel een keer weer als jouw auto opzettelijk vernield is.
dan wens jij hun ook van alles toe ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Taranis

Jeetje... ik hoop dat je of via de verzekering of via verhalen op de daders (als ze ooit gevonden worden) nog wat euro's terug kunt krijgen, anders was dat een heel kostbaar weekendje :eusa_doh: (en dat kan je wel mooi het plezier in je hobby kosten, been there done that)

Citaat van: Rayman op 13-11-2011 19:24:28
Citaat van: Spijkerhard op 13-11-2011 19:03:45
Tuurlijk vind ik het niet normaal.
En als.de daders gepakt worden, vind ik het normaal dat ze aangepakt worden, schadevergoeding, straf etcetera. Ik weet ook dat dat er vaak niet van komt,.zelfs.als.ze al gepakt worden...

Maar wat hier geschreven wordt is buiten proporties, IMHO (hoezo heilige koe)

Vanaf mn HTC

Jank toch niet zo...

;D ;D ;D

ulkeman

Na de wekelijkse ministerraad zei Rutte vrijdag dat hij erbij blijft dat gepast geweld mag worden gebruikt tegen inbrekers en overvallers. Hij zei er wel bij dat mensen met een beetje verstand begrijpen dat het moet gaan om 'proportioneel' geweld. Wie dat niet snapt, zal zich moeten verantwoorden voor de rechter.

Bron: Novum

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Vulk

Citaat van: ulkeman op 13-11-2011 19:51:07
Na de wekelijkse ministerraad zei Rutte vrijdag dat hij erbij blijft dat gepast geweld mag worden gebruikt tegen inbrekers en overvallers. Hij zei er wel bij dat mensen met een beetje verstand begrijpen dat het moet gaan om 'proportioneel' geweld. Wie dat niet snapt, zal zich moeten verantwoorden voor de rechter.

Dat lijkt me geen slecht voorstel, maar het is niet echt afgelijnd. Mocht ik 's nachts een inbreker betrappen en ik weet dat ik hem lappen "mag" geven, dat de grenzen helemaal wegvallen.

Ontoerekeningsvatbaar heet dat, geloof ik.  :evil:

NinaPaul

Citaat van: ulkeman op 13-11-2011 19:45:51
Citaat van: NinaPaul op 13-11-2011 19:44:33
Is ook zeer sneu, ik baal ook van elke krasje (tenzij het m'n werk paard, de audi is  :eusa_shhh:)

spreek je wel een keer weer als jouw auto opzettelijk vernield is.
dan wens jij hun ook van alles toe ;)

Ze (Woonwagenbewoners) hebben mijn eerste liefde (witte opel admiral-B;) in Terneuzen in de fik gestoken toen ik in duitsland zat (leger oefening)

Heb er toen heel wat scheldwoorden uitgegooid, maar heb ze zeker niet doodgewenst.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Jack v

Citaat van: Vulk op 13-11-2011 19:53:11
Citaat van: ulkeman op 13-11-2011 19:51:07

.

Ontoerekeningsvatbaar heet dat, geloof ik.  :evil:
dat ben je hier in Nederland bijna altijd als je iets doet wat niet mag :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

fbm

't is allemaal maar "gewoon" tegenwoordig, kijk ik ben stoer ofzo! ::)
Zinloos weer!

Sterkte Jorg met het herstellen van de 2 wagens!

animalT5R

Citaat van: NinaPaul op 13-11-2011 19:21:07
Citaat van: Spijkerhard op 13-11-2011 18:21:31
Hoezo?
"zulk volk mag je echt wel met een knuppel bewerken en achterlaten in een sloot."
"gewoon martelen is de enigste oplossing"
"1 voor 1 de vingertjes breken en dan zo langzaam mogelijk"
"Koperdraad om de klootjes en dan langzaam de stroom opvoeren"
"bedoel neer knuppelen ( bewusteloos ) en dan een sloot vol water. kon de volgende morgen een lijkwagen ze ophalen "

Verder alles goed?

Mee eens :D

Ben het er overgens wel mee eens dat ze (het bevoegd gezag) harder mogen optreden (ook voor andere strafbare feiten).
Maar deze opmerkingen gaan gewoon te ver.
O leuk.....2 moraal ridders  ::)
''het bevoegde gezag'' laat me niet lachen man...ze krijgen een tik op de vingers en misschien 10 uur dienstverlening!
En als benadeelde kan je vaak er geld op toe leggen om je auto's[in dit geval] weer in goeie staat te krijgen,kost altijd weer extra geld voor de kat ze viool.

Dus ben het eigenlijk wel met de straffen hierboven eens
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

elianmars

Jee, wat zijn de wagens toegetakeld. Vooral de DOP....  :o :'(

Ik zou ook vreselijk boos zijn, maar kwaad met kwaad vergelden schiet niet erg op. Gewoon flink laten betalen om de schade te vergoeden.

Hans Duiven

Citaat van: fbm op 13-11-2011 20:34:04
't is allemaal maar "gewoon" tegenwoordig, kijk ik ben stoer ofzo! ::)
Zinloos weer!

Sterkte Jorg met het herstellen van de 2 wagens!

Dat is niet van ' tegenwoordig '  Florian, dat deed men 20 jaar geleden ook al.

Mijn buurman had toen net een nieuwe Opel en die zelfde nacht vonden ze het leuk
om er van voor tot achter overheen te lopen, waarna ze ff de spiegel van mijn alfasud er
af trapten en de antenne dubbel knikten.

blauweroffel

Tja........

Het is natuurlijk kl*te dat zoiets gebeurd...........alcohol.....remmen los......(hoezo remmen los???) opvoeding.........
gebeurt helaas vaker, ook door volwassenen, 1 1/2 jaar geleden is ook mijn linkervoorportier op een P gesneuveld, briefje ho maar, wel een nieuw portie aan moeten schaffen.

Maar..........ik zou ook flink schelden, en denk bij mijzelf ook niet alle fraais voor de daders..........maar het blijft een auto, ik denk dan risici van het auto zijn, maar ja op dat moment relativeren valt ook niet mee ;D

En mijn lijfspreuk is dan ook in dit geval: "wat gij niet wilt dat u geschied, zo doe dit ook een ander niet......."

Dan heb je pas klasse

O ja: wat mij betreft mogen de daders een jaar lang hout hakken in het bos met brood en water. Wedden dat ze daar van opknappen?

BR

henry classic v70

Bah, weer van die waardeloze/zinloze vernielingen >:(
Ik zou er nog een paar deuken bij rammen maar dan wel met het voorhoofd van die schijt gasten :evil:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

BaRRaCuDa

Om eerlijk te zijn schoten de tranen me in de ogen, daarna kwam de woede pas eigenlijk...

In Amerika is het toch zo: Trespassers will bee shot! Dat vind ik ook wel van toepassing op alles wat van jouw is en vernield wordt door een ander!

Ik heb nog wat meer mensen gesproken, niemand iets gehoord, maar 1 persoon vertelde dat het bij hun vorige 2 auto's (geparkeerd in dezelfde straat) ook is gebeurd. Een terugkerend probleem in dezelfde straat!

Van de politie hoef je ook niets te verwachten, ze komen niet eens kijken, nee vul maar een formuliertje in op internet  :eusa_wall: 

Morgen eerst de verzekering bellen, ik ben voor beide auto's WA+ verzekerd, maar in hoeverre dat vergoed gaat worden  :-\

Extra vervelend omdat ik en heel zuinig op mijn spullen ben en omdat het nu juist met de R moet gebeuren die ik net gekocht heb en netjes wil maken. Het doet echt pijn!

Tja, Nederland, fijn om zo weer terug uit Noorwegen te komen, er heerst in NL overduidelijk een heel andere mentaliteit  :(
Ik sta ook niet voor mezelf in als ik ze op heterdaad zou betrappen, jammer dat pepperspray hier niet toegestaan is, hoe groot de groep dan ook is, ze gaan allemaal tegen de grond! Een straf van de politie heeft totaal geen zin idd, en juist daarom gebeuren dit soort dingen! Fysieke straffen, dat helpt!

Gelukkig zitten we maar tijdelijk in Dongen en gaan we half december verhuizen naar s'Gravenmoer. Gelukkig kan de groene tijdelijk bij Dave  en Val in Oosteind staan, daar staat ie veel veiliger. 

En iedereen die vind dat criminelen rechten hebben, moeten hun mond gaan spoelen!

daytonawim

Citaat van: Jack v op 13-11-2011 19:20:49
Citaat van: Spijkerhard op 13-11-2011 19:10:45
In een lijkwagen?
dat gaat wel ver maar een ambu zal er zeker aan te pas komen.

Mm, dan mag Hans ze komen ophalen, die weet ook vast nog wel wat narigheid met ze uit te halen.