Na meer dan een jaar stelt Yuri zich voor

Gestart door YuriBoertjes, 27-10-2011 09:35:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PrioroftheOri

Welkom. Mooie en veelzijdige auto (wilde zelf eigenlijk ook een station en liefst een V70 maar liep tegen deze aan). Ik wordt wel langzaam ingesloten door forumleden....asap een sticker regelen zodat we elkaar onderweg makkelijker spotten.

hayke

Mooi! Ik zal m'n ogen eens goed open houden in Zwolle. ;)

YuriBoertjes

@hayke: haha een mede blauwvinger. Altijd gezellig!! Ik woon naast het deltion, dus wanneer je een blauwe T5 afslag centrum ziet nemen heb je dikke kans dat ik het ben.

grijzev70tdi

Citaat van: YuriBoertjes op 28-10-2011 11:55:29
Dank voor alle verwelkomingen en complimenten.

@grijzev70tdi: Ja klopt. Die grijze v70 staat in Deventer. Is van mijn moeder. Aan de Ceintuurbaan.

Haha, hij valt me al steeds op met rijles ;D Zei keer tegen rij-instructreur, kijk dat is nou een mooie auto ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

hayke

Citaat van: YuriBoertjes op 28-10-2011 21:04:14
Ik woon naast het deltion, dus wanneer je een blauwe T5 afslag centrum ziet nemen heb je dikke kans dat ik het ben.

Dan wordt de Zwartewaterallee een leuk jachtterrein. Ik rijd dagelijks vanuit Stadshagen langs Deltion naar de A28 (en natuurlijk ook weer terug) :)

YuriBoertjes

@ grijzev70tdi: oké, lache. Zal het compliment doorgeven aan m'n moeder. Ze is nog steeds mega happy met en trots op haar Volvo en zo'n compliment vindt ze altijd leuk haha.

@hayke: al rij ik niet zo heel veel (werk nl voor deltion) zit toch met regelmaat op de A28. Ik zal bij afslag centrum m'n ogen openhouden.