Na meer dan een jaar stelt Yuri zich voor

Gestart door YuriBoertjes, 27-10-2011 09:35:15

Vorige topic - Volgende topic

YuriBoertjes

Hee hoi allen,

Wilde me aanmelden voor dit forum aangezien ik wat info nodig had, maar schijnbaar had ik mij vorig jaar al eens aangemeld voor het forum. Nu mijzelf dan maar even officieel voorstellen, want wist niet eens dat ik me aangemeld had, dus dan zal ik me waarschijnlijk ook vast niet netjes hebben voorgesteld. (mijn excuses)

Mijn naam is Yuri Boertjes (10-03-1978) uit Zwolle en ben sinds een 17 maanden in het bezit van een geweldige auto. De Volvo 850 T5 estate uit 1995. (kleurcode 417-11)
Geweldige auto die door de 2e eigenaar uit Italie is gehaald. Ik ben eigenaar nummer 3. De vorige eigenaar heeft hem laten Chip-tunen (zo schrijf je dat toch?) aangezien ze in italie niet met 2,5 liters werken. Mijn Roffel heeft nu dus 238 heerlijke paarden onder de kap liggen wat maakt dat we aardig kunnen meedoen op de snelweg wanneer we dat zouden willen.

Ik kwam deze week weer bij het forum terecht om info te zoeken over defecte rolhoezen, niet beweegbare rugleuningen van electrische bestuurdersstoel, defecte stoelverwarming bestuurdersstoel en grijze bumpers.
:eusa_dance:Wat is dit forum dan toch ook geweldig :eusa_dance: om direct te zien dat je niet de enige bent, dat het geen uniek probleem is en dat menigeen zich er al in verdiept heeft om het probleem te kunnen oplossen en deze info met je wilt delen. Dus hopelijk dit weekend de kabel van de stoel inkorten, losse draadjes van stoelverwarming weer monteren, koperen buisjes te halen voor de rolhoes en gisteren de gekookte lijnolie al gehaald.

Ik heb ergens een topic gevonden dacht ik over het plaatsten van een foto. Dat ga ik nog even goed bestuderen, en zodra ik dat uitgevogeld heb zal ik wat foto's van m'n Roffel plaatsen.

gr

daytonawim

Welkom Yuri,

Die probleemtjes die jij noemt, kan je met behulp van het forum prima zelf oplossen.

Bekijk ook je carterventilatie en vacuum slangen eens goed, kost niet de wereld en voorkomt best wel wat problemen.

Ben benieuwd naar de foto's.

YuriBoertjes

Dag Daytonawim. Dank voor je advies, zal er eens naar kijken. En inderdaad die andere dingetjes lekker zelf doen.

Ok, poging nummer 1 van het plaatsen van een foto.

Uploaded with ImageShack.us

Jack v

Zo das een mooie, welkom Yuri.

Geweldige kleur dat 417.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

daytonawim

henry classic v70

Welkom op 't forum Yuri.
238 pk is doorgaans wel genoeg ;D en mooie 855, je avatar doet anders vermoeden... ;)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ludo

Bekende auto.  :D
De vorige eigenaar is ook forumlid.

fust850

Schitterende wagen, mooie kleur ook...
Julius Seizure:  I came, I saw, I had a fit.

YuriBoertjes

@ Henry: hahaha, ja m'n avatar is de c70 van m'n moeder. ook volvo gek, maar ook cabrio gek. Dan is zo'n c70 een mooie keuze. En hoe je het ook wend of keert, met mooi weer is het af en toe wel genieten hoor in dat ding.

@ Ludo: Zou heel goed kunnen kloppen. Vorige eigenaar had ook inderdaad zo'n 850 forum sticker op z'n achterruit.

@ Fust850: Dank.

hathü

Je bolide staat er mooi bij, knappe wagen.

marcoz84

Welkom, mooi dingetje! De club met italiaanse T5's groeit! ;D

rogerV701998

grijzev70tdi

Staat die C70 toevallig in Deventer? Weet zo niet welke straat. Staat namelijk ook C70 met  metis velgen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

wietseschuiling

Mooie bak hoor vooral die kleur 8) en welkom dan alsnog.

Wietse
haast je als je tijd hebt dan heb je meer tijd als je haast hebt

YuriBoertjes

Dank voor alle verwelkomingen en complimenten.

@grijzev70tdi: Ja klopt. Die grijze v70 staat in Deventer. Is van mijn moeder. Aan de Ceintuurbaan.