Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Chris

Citaat van: viking_in_shorts op 30-03-2012 19:05:20
Citaat van: Chris op 30-03-2012 16:37:21
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-03-2012 16:14:27
Citaat van: Chris op 30-03-2012 12:27:01
Citaat van: Chris op 30-03-2012 12:10:12
Citaat van: Sbv op 30-03-2012 12:07:31
Waarom geen Parrot erin, dan ben je gelijk klaar, verloop kabel erop en klik klaar

Goed plan. Ik heb er nog één liggen. Kopen Ewout ;D?

Echt niet? Gemiste kans! Special price because you are my friend ;D?

Oh oh, jij wilt er wel heel erg van af.... Is die stuk ofzo? ;D



Nee, hij is echt nog prima ;D. Hij ligt er gewoon al een tijd. Opzich mag iemand hem voor een leuk prijsje hebben.
Nou ...

Je hebt zeker geen plannen om binnenkort hier eens in de buurt te zijn, offuh :eusa_think:
Welk model is het?

Ben niet in de buurt binnekort helaas.

Het is de CK3100. Ding werkte prima. Heb hem uit de 850 gehaald toen ik hem verkocht, heb nu dual-sim in de S60 dus had hem niet meer nodig.

Ik weet nog wel dat ik bedrading heb moeten aanpassen omdat de oude eigenaar van de 850 de radio wat vreemd had aangesloten, maar volgens mij zat dat in de ISO verloopstekker en niet in de parrot-bedrading, maar dat zou ik even moeten checken. ISO-stekker heb je zo een nieuwe voor. Ding is 2 jaar gebruikt en verder helemaal compleet.


Broabander

Citaat van: Dirk342 op 30-03-2012 20:32:29
Citaat van: Taranis op 30-03-2012 19:32:19
Met gratis bedoelde ik het jabbadabbadoe setje van Ewout ;) (al ben ik na 2 bluetooth headsets die het niet naar behoren deden wel een beetje klaar met abracadabra)
Ik heb in de 760 ook zo'n goedkoop gevalletje zitten voor aan de zonneklep en bevalt an sich goed.  Geluidskwaliteit is meer als voldoende, gebruikersgemak idem en het aantal keren opladen valt erg mee.  heb het setje nu al een poosje en heb 'm vorige week pas voor de 2e keer op moeten laden via de mini-usb / laptop.  Heb er ook een los snoer bij om op te laden in de auto, maar vind een kabel voor me snufferd hangend niet fijn rijden.

Heb ik ook, ding was 3 tientjes ofzo, heb hem bij aankoop (vorige auto, dus zal in oktober zijn geweest) een keer opgeladen en zit nog steeds genoeg batterij in om te bellen en m'n iPhone (althans, de iPod functie) te bedienen zonder hem fysiek vast te pakken.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Ewout Schalkwijk

#887
Vandaag aan de voorkant de remmen gecontroleerd vanwege de tot nu toe onvindbare trilling bij remmen vanaf hogere snelheden. Linksvoor was de naaf en de binnenkant van de schijf gewoon mooi blank, aan de rechterkant vond ik enige (kruip?) roest. Zie foto's:
Wellicht moet ik eens die bouten voor de aandrijfas eens vervangen. Drie van de vier zijn behoorlijk verroest. Voordat ze niet meer los te krijgen zijn... Is dit gewoon kwestie van los draaien en vervangen, of ligt dat iets gecompliceerder?


Keurig schone naaf en dito schijf.


Eindelijk wat roest gevonden, ik hoop dat dit genoeg is om een trilling te kunnen veroorzaken...


Ook wat roest aan de binnenkant van de schijf. Is het nu dan opgelost? :eusa_pray:


Ik hoop nu eindelijk het probleem te pakken hebben. Rondom zijn de schijven en de blokken volledig vlak.

And last but not least:

Nieuwe bumper en skidplate. :eusa_dance: :eusa_dance:




Volgens mij is de XC er klaar voor om de eerste rit naar Nederland te maken. Ik heb er sinds 5 november zo'n 18.000km mee gereden en de motor verbruikt totaal geen olie. Ik hoop nadat ik (hopelijk deze week) de radio ook heb vervangen, de auto dan eens een poosje storingsvrij is. Verder ben ik gewoon smoorverliefd op m'n mooie auto. ;D ::)


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

Staat em weer mooi Ewout ! Prik je nog even een week voor het Norge bezoekuurtje ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Bouten van de wielnaaf kan je gewoon los vervangen,. verder niets speciaals.

Voorkant is weer netjes geworden

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 01-04-2012 20:28:21
Ik hoop nadat ik (hopelijk deze week) de radio ook heb vervangen, de auto dan eens een poosje storingsvrij is.

Hahahahahahahahahahahahhahahahahahaha ;D ;D ;D





Hihi, je hebt echt de verkeerde auto gekocht :P

Wel mooi trouwens, zo'n maagdelijke voorbumper. Zou bijna overwegen om 'm ook te vervangen ipv spuiten :eusa_think:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: maruska op 01-04-2012 20:30:58
Staat em weer mooi Ewout ! Prik je nog even een week voor het Norge bezoekuurtje ? ;D

Ja, ben er wel mee bezig, maar het lijkt nog niet hard te gaan. Voorlopig staat het nog op Week 37.
Ik heb aangegeven dat het voor mij allemaal prima is, en dat de liefhebbers in Nederland op de een of andere manier het 'rond' moeten maken met de diverse agenda's.
Lees jij ook 'het andere forum'?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Dit keer lijkt het trillen bij het remmen echt weg te zijn. :eusa_clap:

Morgenochtend de vuurproef. Den Haag: Here I Come. ;D Zoek dekking!!!


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Goede reis en geniet ervan! ;)

Sbv

Goede reis ene tot donderdag

widebody


Ewout Schalkwijk

#897
Dank u allen  :D

Maar eerst nog Claire haar verjaardag vandaag vieren.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Gefeliciteerd en goede reis  :D :eusa_clap:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

viking_in_shorts

Toeter je even als je voorbij komt?