Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 20-05-2012 20:57:32
en.. boutje niet laten vallen in de bumper ?
Over 3 weken rond deze tijd zijn we hopelijk klaar met klussen(toch...) eigenlijk denk ik dat het zaterdag al wel klaar is

Nee, niet laten vallen... En ik snap ook werkelijk niet het probleem met die twee boutjes. Gaat perfect. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-05-2012 21:48:58
Citaat van: Sbv op 20-05-2012 20:57:32
en.. boutje niet laten vallen in de bumper ?
Over 3 weken rond deze tijd zijn we hopelijk klaar met klussen(toch...) eigenlijk denk ik dat het zaterdag al wel klaar is

Nee, niet laten vallen... En ik snap ook werkelijk niet het probleem met die twee boutjes. Gaat perfect. :eusa_whistle:
We laten je gewoon weer een keer oefenen. Mag jij de draagarm doen.
Heb je trouwens ook nieuwe fusekogels besteld ?

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-05-2012 20:25:10

En eindelijk de zilveren knipperlampjes aan de voorkant gemonteerd. Ik heb gewoon afgewacht tot ik een reden had om de bumper te verwijderen. ;D

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/zilverenknippers.jpg



Er zijn er die die veel mooiere lampjes pure onzin vinden. Snap jij het?  :eusa_think:  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 20-05-2012 21:51:04
We laten je gewoon weer een keer oefenen. Mag jij de draagarm doen.
Heb je trouwens ook nieuwe fusekogels besteld ?

Nee, niet besteld en ook niet aangedacht. Moeten die ook? Is dat handig? Prijs (zo ongeveer)?


Citaat van: elianmars op 20-05-2012 22:00:37
Er zijn er die die veel mooiere lampjes pure onzin vinden. Snap jij het?  :eusa_think:  ;D

Ach zinnig... :eusa_think: Het ziet er wel mooier uit en een tikje chiquer.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Handig...tja..Het is een slijtage deel en je moet het van de oude draagarm overzetten. Ik heb ze bij mij destijds gewoon mee vervangen

elianmars

Citaat van: Sbv op 20-05-2012 22:16:39
Handig...tja..Het is een slijtage deel en je moet het van de oude draagarm overzetten. Ik heb ze bij mij destijds gewoon mee vervangen

Zoals ik je al verteld heb, toen ik bezig was met de remschijven vernieuwen, heb ik de boel los gehaald om te kijken of er speling op de kogel zat (niet vernieuwd bij vervangen van draagarmrubbers, want ook niet aan gedacht). Geen speling te voelen en voelde precies hetzelfde aan als de nieuwe kogels die ik heb liggen. Ik heb de oude dus lekker laten zitten. Is ook niet zo makkelijk te vervangen als de draagarm niet gedemonteerd wordt. Die dingen zitten muurvast in de draagarm  :eusa_snooty:

Sbv

Bij Ewout gaan we de draagarmen compleet vervangen. Je kan de nieuwe er dan zo inklikken en doorgaan, of de oude overzetten, mits geen speling

Ewout Schalkwijk

@elianmars: Heb jij ze 'over'? Anders wil ik ze eventueel wel overnemen.

@Taranis: Waar ben je als ik prijzen nodig heb? ;D

@Sbv: Wat heb je met Taranis gedaan? :eusa_think: Meestal reageren jullie als een tweeling...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Sbv op 20-05-2012 22:28:38
Bij Ewout gaan we de draagarmen compleet vervangen. Je kan de nieuwe er dan zo inklikken en doorgaan, of de oude overzetten, mits geen speling

Ja, daarom lijkt het me inderdaad beter om gelijk nieuwe te monteren. De oude zijn niet zo makkelijk uit de draagarmen te krijgen. Dan moet je ook gaan forceren.
Dus, Ewout, vergeet mijn verhaal hierboven en even nieuwe bestellen!  ;D

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-05-2012 22:41:43
@elianmars: Heb jij ze 'over'? Anders wil ik ze eventueel wel overnemen.

@Taranis: Waar ben je als ik prijzen nodig heb? ;D

@Sbv: Wat heb je met Taranis gedaan? :eusa_think: Meestal reageren jullie als een tweeling...
Ronald ligt al op bed denk ik. Die had een Duvelse avond gehad  ;D

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-05-2012 22:41:43
@elianmars: Heb jij ze 'over'? Anders wil ik ze eventueel wel overnemen.


Ze liggen in de kast, ja. Aangezien ik geen verschil voel tussen oud en nieuw, laat ik de oude nog even zitten. Zijn geen originele, trouwens.
Imi's kosten ca. 35 euro per stuk.

Ewout Schalkwijk

Ik heb nog 3 weken om het te regelen? Waarom imi's? Zijn die veel goedkoper dan originele? Kwaliteit goed?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-05-2012 23:20:12
Ik heb nog 3 weken om het te regelen? Waarom imi's? Zijn die veel goedkoper dan originele? Kwaliteit goed?

Ewøut

Waarom imi's. Geen idee. Ik heb ze besteld toen ik ze tegenkwam op het net  :eusa_shifty:  ;D

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-05-2012 21:48:58
Nee, niet laten vallen... En ik snap ook werkelijk niet het probleem met die twee boutjes. Gaat perfect. :eusa_whistle:

De eerste keer dat je ze erin laat donderen weet je precies wat we bedoelen ;D

Citaat van: elianmars op 20-05-2012 22:00:37
Er zijn er die die veel mooiere lampjes pure onzin vinden. Snap jij het?  :eusa_think:  ;D

Ik snap dat wel ja ;D

Citaat van: Sbv op 20-05-2012 22:43:49
Ronald ligt al op bed denk ik. Die had een Duvelse avond gehad  ;D

Ik was best wel rot gisteravond ja  :eusa_shhh:

De kogels heb ik inmiddels aangevraagd. Denk dat ze flink duur worden met een spiegelglas en sidemarker erbij :evil:
Overigens heb ik ze bij mij niet meebesteld en ook niet vervangen, dat bleek ook niet nodig.

elianmars

Citaat van: Taranis op 21-05-2012 07:52:01
Citaat van: elianmars op 20-05-2012 22:00:37
Er zijn er die die veel mooiere lampjes pure onzin vinden. Snap jij het?  :eusa_think:  ;D

Ik snap dat wel ja ;D



Jij bent dan ook degene die ik bedoel  ;D