Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Bij mij heeft een of andere *%^*#%$ licht tegen de voorbumper getikt, uiteraard net daar waar een nieuwe strip zit.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 03-06-2012 21:14:44
Bij mij heeft een of andere *%^*#%$ licht tegen de voorbumper getikt, uiteraard net daar waar een nieuwe strip zit.

Zal ik er volgende week een kusje opgeven net zoals Marcel bij mij heeft gedaan op m'n achterbumper?



Heel licht is dus nauwelijks waarneembare schade??? (Hoop ik) :angel:



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-06-2012 21:12:42
Citaat van: Taranis op 03-06-2012 20:48:50
Ik denk dat er dan volgend weekend 2 man heel hard kraait dat je er een t*ringbende van hebt gemaakt! Ik bulldozer het wel even aan de kant met die XC, is de voorbumper meteen ontmaagd ;D

Ik proef hier toch enige frustratie over een onbeschadigde voorbumper... ;D

Nee hoor, ik heb inmiddels vrede met de battle scars op mijn voorbumper, zeker nadat ik er laatst nog 1tje bij geholpen heb waar ik eerder trots op was dan spijt van had :eusa_whistle:

Maar met draagarmen is 't wel fijn om binnen te kunnen staan als het regent inderdaad :)

Ewout Schalkwijk

Ik zal m'n best doen. (Dat het niet regent en de garage wel is opgeruimd).

Lukt het jou nog om eventueel een oliefilter met ringetje voor de TDI mee te nemen? Die heeft ook een beurtje nodig. Als niet, dan haal ik het hier wel. Ik heb ook nog steeds geen fuseekogels geregeld... :-[


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Nee sorry, ik heb 3 werkdagen van 11 uur te gaan, dus ik red het niet om onder de (beperkte) openingstijden van het magazijn een filtertje op te halen.

Fuseekogels zien we vanzelf of 't nodig is of niet, dan kunnen we ze altijd in september meenemen. Ik verwacht eigenlijk dat 't niet nodig is.

elianmars

San, ik zal dinsdag wel even zo doen bij jouw bumper:




;D

Ewout Schalkwijk

 Ja, jij drie van 11 uur. Ik vijf van 7,5 uur... :eusa_whistle: ;D



Is prima, dan haal ik die van de week wel even op bij de dealer. Dat zijn de kosten niet. Donderdagochtend vroeg weg? Vrijdag dan maar een BBQ-tje? Ik mag nog alles eten en drinken tot maandagochtend. Dan ga ik op een 'Dachau'-dieet. :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 03-06-2012 21:36:58
San, ik zal dinsdag wel even zo doen bij jouw bumper:


http://www.familie-verweij.nl/diverse/kusje.jpg

;D


Wat mooi dat jij die afstand er zo snel hebt uit ge-'shopped'



;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-06-2012 21:37:59
Ja, jij drie van 11 uur. Ik vijf van 7,5 uur... :eusa_whistle: ;D



Is prima, dan haal ik die van de week wel even op bij de dealer. Dat zijn de kosten niet. Donderdagochtend vroeg weg? Vrijdag dan maar een BBQ-tje? Ik mag nog alles eten en drinken tot maandagochtend. Dan ga ik op een 'Dachau'-dieet. :eusa_whistle:


Ewøut

Dan zou ik er maar van genieten, die laatste paar dagen ;D

Donderdagochtend inderdaad vroeg weg. Hoe laat precies moet ik nog even afstemmen met Sbv, ik had zelf het idee om de wekker om 5.00 te zetten en dan volgas naar Barendrecht te vlammen, daar in de V70 te stappen en te gaan slapen ;D

Sbv

Ik heb vr avond nog een Irikro te halen, dan zal het voor mij een snelle BBQ worden(kan geen kwaad wat minder soms  :eusa_whistle:)

Ik kan wel even kijken of ik nog een filter en ring kan ophalen van de week bij dealer. Nog meer nodig ? Geef even motornummer/type door.
Olie ?

Taranis

Citaat van: Sbv op 03-06-2012 21:44:27
(kan geen kwaad wat minder soms  :eusa_whistle:)

Jij hebt gisteravond al voor 3 personen gegeten :P

Chassisnr zit in je whatsappdinges.

Sbv

Viel wel mee, ik wou Arjen niet alles laten eten.

jammer dat de toetjes wat klein waren

Chris

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-06-2012 21:12:42
Citaat van: Chris op 03-06-2012 20:59:00
Maargoed, die van Sander was ook al wat mis mee liet hij me laatst zien. Jullie willen dus gewoon dat Ewout ook bij de niet-maagdelijke-bumper-club hoort ::).

;D Je ziet het: ze gunnen me alleen het beste. :angel:

Citaat van: Taranis op 03-06-2012 20:48:50
Ik denk dat er dan volgend weekend 2 man heel hard kraait dat je er een t*ringbende van hebt gemaakt! Ik bulldozer het wel even aan de kant met die XC, is de voorbumper meteen ontmaagd ;D

Ik proef hier toch enige frustratie over een onbeschadigde voorbumper... ;D

@Chris: Die schade was toch niet in de buurt van de linkerachterlamp zoals bij mij??? :eusa_whistle: Die zou Sander heel houden voor me..


Ewøut

Het zijn ook schatten ;D.

En jij spande toch echt wel de kroon qua eten gisteren Sander... ik kan eten voor mijn formaat hoor ik vaak, maar bij jou verbaasde ik me gisteren echt :o.

elianmars

Citaat van: Chris op 03-06-2012 21:53:54
En jij spande toch echt wel de kroon qua eten gisteren Sander... ik kan eten voor mijn formaat hoor ik vaak, maar bij jou verbaasde ik me gisteren echt :o.

Onbeperkt eten is onbeperkt eten  ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 03-06-2012 22:59:51
Citaat van: Chris op 03-06-2012 21:53:54
En jij spande toch echt wel de kroon qua eten gisteren Sander... ik kan eten voor mijn formaat hoor ik vaak, maar bij jou verbaasde ik me gisteren echt :o.

Onbeperkt eten is onbeperkt eten  ;D
Idd  ;D Je bent nederland of niet  ;D