Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Sbv

zal het ruilen voor fuse kogels

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 06-06-2012 22:32:34
Piept niet. Goed dat ik het weet. Kan Sander ze even stiekem omruilen  :eusa_whistle:

Ja, dan had je nu dus niks moeten zeggen....:eusa_doh:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Terug heb ik wel wat ruimte in de auto. Ik vermoed dat de auto heen redelijk vol ligt namelijk.
Korte broeken Viking had ook nog wat vocht besteld en ook in Noorwegen blijft het nodige achter

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 06-06-2012 22:37:53
Terug heb ik wel wat ruimte in de auto. Ik vermoed dat de auto heen redelijk vol ligt namelijk.
Korte broeken Viking had ook nog wat vocht besteld en ook in Noorwegen blijft het nodige achter

Komt die NederViking nou nog mee? Ik heb niks meer vernomen nadat hij zo slecht had geslapen...

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Zit nog steeds in dubio. Eigenlijk heb ik het geld er niet voor, maar ik zou het wel leuk vinden. Lig nu in m'n nest - morgen werken - dus kom er morgen op terug.

Ewout Schalkwijk

Beeld zegt meer dan woorden...



Verslag komt nog.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Ha fijn, draagarmen van een N vervangen....  :eusa_wall:

Sbv

Citaat van: elianmars op 09-06-2012 23:06:02
Ha fijn, draagarmen van een N vervangen....  :eusa_wall:
Het viel best wel mee eigenlijk. Alles zat minder vast dan gedacht.

triton

Lekker zo. IK moest buiten staan :eusa_whistle:
Doe ze allemaal maar de groeten.
Professioneel raddraaier

KIM

Ik zie het al...
De werkkleding moet mee in september  ;D

Sbv

Citaat van: KIM op 10-06-2012 10:46:55
Ik zie het al...
De werkkleding moet mee in september  ;D
Is wel handig inderdaad om mee te nemen  ;D

knoopie

Ben benieuwd naar het verslag....

;)

Thijs T5

Ziet er weer gezellig uit mannen!

En idd een wereldse sleutelplek :)

Gr, Thijs

Taranis

@ KIM: mwoah, binnen een flinke dag waren alle klussen geklaard dus die werkkleding valt reuze mee :)

@ Ewout en Marije wederom reuze bedankt voor de gezelligheid en de gastvrijheid en graag tot een volgende keer!
Foto's amper gemaakt, alleen een paar phonepics. Die volgen vd week wel. Nu gas erop en nach hause! Volgens Google Maps 17,5 uur, we gaan 't zien ;)

Chris

Lekker bezig heren :)!

Goede thuisreis Sander, Iris en Ronald.