Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

elianmars

#1395
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-07-2012 21:39:13
Zo ziet een Noorse zomer eruit.  >:(


http://www.youtube.com/watch?v=TE_fGUlU-W4&feature=g-upl


Ewøut


P.S. Met de auto's gaat het goed. (Knock on wood)

Ach, het is in Nederland niet veel beter.

Ik heb begrepen dat het in Zweden en Denemarken ook niet best is. Stapeltje paraplu's meenemen, dus  :eusa_shifty:

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-07-2012 21:39:13
Zo ziet een Noorse zomer eruit.  >:(


http://www.youtube.com/watch?v=TE_fGUlU-W4&feature=g-upl


Ewøut


P.S. Met de auto's gaat het goed. (Knock on wood)
Goh zit je bij ons in de buurt(momenteel is het dan even droog)  ;D
Ik had van de week alweer een pakje voor je zien liggen, mooie kartonnen doos met Volvo erop

Marc O.

Citaat van: Sbv op 09-07-2012 21:43:11
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-07-2012 21:39:13
Zo ziet een Noorse zomer eruit.  >:(


http://www.youtube.com/watch?v=TE_fGUlU-W4&feature=g-upl


Ewøut


P.S. Met de auto's gaat het goed. (Knock on wood)
Goh zit je bij ons in de buurt(momenteel is het dan even droog)  ;D
Ik had van de week alweer een pakje voor je zien liggen, mooie kartonnen doos met Volvo erop

En mocht je nog een keer in de buurt van Tilburg zijn, dan mag je hier 2 stuks koplampen meenemen voor een forumtransportje richting Noorwegen :) Anders kom ik ze t.z.t. wel een keer afgeven.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: Marc O. op 09-07-2012 21:47:30
Citaat van: Sbv op 09-07-2012 21:43:11
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-07-2012 21:39:13
Zo ziet een Noorse zomer eruit.  >:(


http://www.youtube.com/watch?v=TE_fGUlU-W4&feature=g-upl


Ewøut


P.S. Met de auto's gaat het goed. (Knock on wood)
Goh zit je bij ons in de buurt(momenteel is het dan even droog)  ;D
Ik had van de week alweer een pakje voor je zien liggen, mooie kartonnen doos met Volvo erop

En mocht je nog een keer in de buurt van Tilburg zijn, dan mag je hier 2 stuks koplampen meenemen voor een forumtransportje richting Noorwegen :) Anders kom ik ze t.z.t. wel een keer afgeven.
Komt goed, we hebben nog 2 maanden. Tegen die tijd heeft Ewout wel weer een auto vol onderdelen verzonnen denk ik zo  ;D

Taranis

Citaat van: Sbv op 09-07-2012 21:48:45
Komt goed, we hebben nog 2 maanden. Tegen die tijd heeft Ewout wel weer een auto vol onderdelen verzonnen denk ik zo  ;D

Ik had een heel mooi verlanglijstje van Ewout in m'n telefoon staan.... maar ja....... :eusa_whistle: :P

Het verlanglijstje was al in aanbouw begreep ik. Over 2 weken is Koert terug van vakantie, dan maar eens 1 en ander aan gaan vragen ;)

Let op mijn woorden: als ik eindelijk zomerbanden laat monteren, wordt het goed weer 8)

Ewout Schalkwijk

Het gaat nog steeds goed me de V en de XC zoals de bijgevoegde foto's laten zien.

De V70 bij een ouderwets BP station op Nøtterøy.


De XC tijdens een Geocache tour in Vestfold.



Gisteren was er via forumtransport een condensor naar Noorwegen gekomen en die kon ik gisterenavond in Drammen ophalen. Helaas heb ik de betreffende transporteurs niet meer gesproken maar wel even een foto laten maken door een leuk uitziende receptioniste en die via Whatsapp verstuurd. De afspraak bij het lokale garagebedrijf staat voor woensdag 1 augustus geplanned.




Omdat de zomer nog steeds uitblijft op een paar speldenprikjes na, hebben we ons maar eens getrakteerd op een partytent met een bij passende 'lounge set'.
Dan kunnen we tenminste nog een keertje buitenzitten.






Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Fijn om te weten dat het nog iet echt zomer is in het noorden....
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ewout Schalkwijk

Citaat van: grijzev70tdi op 21-07-2012 00:55:12
Fijn om te weten dat het nog iet echt zomer is in het noorden....

Sorry.... :-[
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-07-2012 01:07:33
Citaat van: grijzev70tdi op 21-07-2012 00:55:12
Fijn om te weten dat het nog iet echt zomer is in het noorden....

Sorry…. :-[

Geeft niks ;) Het is hier ook prut dus
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Is dat benzine station nog in gebruik ?

maruska

Het ligt dus aan jou Ronald ! Kom eens door met die zomer !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

#1406
24 augustus Mark :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-07-2012 00:52:42
Gisteren was er via forumtransport een condensor naar Noorwegen gekomen en die kon ik gisterenavond in Drammen ophalen. Helaas heb ik de betreffende transporteurs niet meer gesproken maar wel even een foto laten maken door een leuk uitziende receptioniste en die via Whatsapp verstuurd.

Ze vonden het maar raar dat je het 'oud ijzer' noemde ;D Beetje jammer dat jullie elkaar niet meer gesproken hebben maar ja, wie weet een volgende keer.

Mooie party tent, maar uh, op die foto's is pas echt goed te zien dat je aardig wat gewicht kwijt bent :o

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 21-07-2012 08:39:29
Is dat benzine station nog in gebruik ?

Nee, het is een soort BP museumpje. Van binnen is het ook alleen maar BP wat de klok slaat:
Helaas is het geen beste foto.


Citaat van: Taranis op 21-07-2012 09:43:39
Ze vonden het maar raar dat je het 'oud ijzer' noemde ;D Beetje jammer dat jullie elkaar niet meer gesproken hebben maar ja, wie weet een volgende keer.

Ik geloof dat ik m'n feeling met de taal een beetje begin kwijt te raken.... Ik dacht dat ik een heel vriendelijk en beleefd mailtje in elkaar had gedraaid... :eusa_think: :eusa_whistle:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Is er iemand hier die mij even op het spoor kan zetten over het vervangen van een stuurpomp? Het zal niet super ingewikkeld zijn, maar een draadje van te voren doorpluizen is ook erg comfortabel. ;D

Alvast dank!


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-07-2012 21:50:31
Is er iemand hier die mij even op het spoor kan zetten over het vervangen van een stuurpomp? Het zal niet super ingewikkeld zijn, maar een draadje van te voren doorpluizen is ook erg comfortabel. ;D

Alvast dank!


Ewøut

Hulp nodig?  :eusa_angel: