Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Sbv op 17-08-2012 21:52:49
Citaat van: elianmars op 17-08-2012 21:47:28
Citaat van: Sbv op 17-08-2012 20:27:57
Is mijn parkeerplaats naast de XC nu weg  ;D


Ja. Dat is nu het domein van Mac en het konijn  ;D
Dat past beide onder de voorbumper  :eusa_whistle:

Moet je wel eerst het hek omver rijden  ;D

Thijs T5

Ziet er heel netjes uit Ewout!

Kan niet anders zeggen dan dat het een hele dankbare ingreep is. Ziet er gewoon veel netter uit.

En dat gezweet achterin uw motorblok staat gewoon r%k.

Heb je nog gekeken of je inlaatspruitstuk last heeft van overtollig roet?

Fijn weekend!

Thijs

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-08-2012 20:13:56
EGR weg, en de boel even goed met remmenreiniger schoongemaakt. Ronald, ik heb nog maar anderhalve fles... HELP!

* Taranis to the rescue 8)



Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-08-2012 20:13:56
Terwijl m'n XC even stond af te koelen om de olie te peilen, kwam Marije langs met een theekan en kop. Meteen degradeert ze m'n autootje tot een ordinaire aflegplaats voor haar 'troep'... :eusa_wall: :evil:

Nou en? Jij legt je laptop er ook op :P

knoopie

Citaat van: Taranis op 18-08-2012 20:34:39
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-08-2012 20:13:56
EGR weg, en de boel even goed met remmenreiniger schoongemaakt. Ronald, ik heb nog maar anderhalve fles... HELP!

* Taranis to the rescue 8)

http://gurb.deltaland.nl/ronald/850/forum/IMG_2701.JPG

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-08-2012 20:13:56
Terwijl m'n XC even stond af te koelen om de olie te peilen, kwam Marije langs met een theekan en kop. Meteen degradeert ze m'n autootje tot een ordinaire aflegplaats voor haar 'troep'... :eusa_wall: :evil:

Nou en? Jij legt je laptop er ook op :P

Zo dan..... Gebruik je het als deo met dat warme weer.

;D


Ewout Schalkwijk

Citaat van: Thijs T5 op 18-08-2012 11:07:22
Heb je nog gekeken of je inlaatspruitstuk last heeft van overtollig roet?
Voor zover ik het kon zien zat er geen (vastgekoekt) roet in, wel lekte er weer wat olie/vettigheid uit.

Citaat van: Taranis op 18-08-2012 20:34:39
* Taranis to the rescue 8)
Ik wist dat ik op je kon bouwen en dat is fijn om te weten :D

Citaat van: knoopie op 18-08-2012 20:38:30
Zo dan..... Gebruik je het als deo met dat warme weer.
Nee joh, maar het smaakt heerlijk met Tonic en een schijfje citroen ;D

Citaat van: Taranis op 18-08-2012 20:34:39
Nou en? Jij legt je laptop er ook op :P

Ja, en dat is nog een 'Windhoos gebakje' ook. Dus je zal wel gelijk hebben. :-X :eusa_whistle:


Vandaag niks te klussen gehad... :eusa_wall:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Wat een ongelooflijk heerlijke dag vandaag. Niks te warm, lage luchtvochtigheid en een heerlijk verkoelend briesje.

Claire en ik begonnen de dag met een tochtje naar 'Storåsen' waar ik al drie weken niet meer was geweest. Het was al een graadje of 23 à 24 en ik liep heerlijk. Op de top aangekomen bleek dat ik een nieuw persoonlijk record heb neergezet met 35 minuten. De kilo's eraf (-18,4 kilo) worden meer en meer merkbaar. :laugh:

XC plaatje. 'A' om 'on-topic' te blijven. 'B' omdat ik hem zo mooi vind. ;D


Uitzicht over Hvittingfoss vanaf 'Storåsen'.


Daarna heerlijk in de tuin gezeten en vervolgens m'n moeder weer naar 'Sandefjord Torp' (luchthaven) gereden. Onderweg had ik 28 graden op de teller. Hoewel ik normaal geen temperaturen boven de 25 weet te waarderen, vond ik het vandaag wel lekker.

28 graden.


Men zegt weleens: waar je mee omgaat wordt je mee besmet. Het lijkt langzamerhand te gaan kloppen. :eusa_whistle:

Wickie.




Nu is het nog maar 23 graden en dat betekent vanavond gewoon lekker pitten. Ik wens iedereen in Nederland een goede nachtrust toe. ;D Dat was wel wat gemeen... :angel:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Waar in Noorwegen mag je 120? :P

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-08-2012 19:53:59
Nu is het nog maar 23 graden en dat betekent vanavond gewoon lekker pitten. Ik wens iedereen in Nederland een goede nachtrust toe. ;D Dat was wel wat gemeen... :angel:

Ach, vannacht regelen ze in Borssele een megawattje extra op om m'n airco van stroom te voorzien en ik slaap ook prima ;D

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Taranis op 19-08-2012 20:04:39
Waar in Noorwegen mag je 120? :P

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-08-2012 19:53:59
Nu is het nog maar 23 graden en dat betekent vanavond gewoon lekker pitten. Ik wens iedereen in Nederland een goede nachtrust toe. ;D Dat was wel wat gemeen... :angel:

Ach, vannacht regelen ze in Borssele een megawattje extra op om m'n airco van stroom te voorzien en ik slaap ook prima ;D

Hier idem  :eusa_dance:  ;D

Respect voor je afvallerij, Ewout!  :eusa_clap:
Gaat het bij Marije ook nog goed?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 19-08-2012 23:41:52
Respect voor je afvallerij, Ewout!  :eusa_clap:
Gaat het bij Marije ook nog goed?


Sorry.... helemaal niet meer gereageerd. Ja, het afvallen gaat bij beiden naar wens. Heb het afgelopen weekend een feestje van het bedrijf gehad en veel, heel veel bier gedronken... ;D

Wat me wel bevreemde was dat ik gewoon in een keer drie hamburgers achterin m'n mik schoof zonder problemen... ;D Nu weer thuis eet ik weer kleine hoeveelheden en heb dan geen honger. Ik snapt het allemaal niet meer... :eusa_shhh:



Ronald had wat problemen met deze foto.... ::)





Ewøut(je)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Mag jij nog wel naar buiten boven windkracht 3 ?

Taranis

Als je nog meer afvalt blijft er niets van je over...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 27-08-2012 16:01:13
Als je nog meer afvalt blijft er niets van je over...

Toch valt dat wel mee hoor. Nu nog ruim 97 kilo Ewout 'schoon aan de haak'. BMI is nog steeds ernstig fout. (Ruim 28)


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Zo ernstig fout is dat niet hoor...

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-08-2012 16:14:32
Citaat van: Taranis op 27-08-2012 16:01:13
Als je nog meer afvalt blijft er niets van je over...

Toch valt dat wel mee hoor. Nu nog ruim 97 kilo Ewout 'schoon aan de haak'. BMI is nog steeds ernstig fout. (Ruim 28)


Ewøut

Ernstig valt wel mee, hoor. 25 is goed. Als ik op 25 wil komen, moet er nog 8 kilo af.