Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

:) Der zit nog best wel wat gal in dat ding ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 25-09-2012 08:54:58
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-09-2012 23:52:23
2,3 kilo aangekomen in deze dagen...  :eusa_wall: :o ::)



Tja, als ik zo eens kijk op de foto's wat er allemaal naar binnen wordt gewerkt........  ;D

Als je een week niks eet, is het er wel weer vanaf  :evil:

Op het gevaar af dat ik als een 'wijf' ga klinken: Nog maar 900 gram tot het 'punt' van vorige week. :eusa_whistle: Gaat lekker zo. ;D

Morgenochtend worden de parkeersensoren geactiveerd. Ben benieuwd.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

sensoren er niet meer uitgevallen nu ?
Volgende stap sensoren in de V70 ?

maruska

heerlijk, weer lekker aan het werk allemaal ? prachtig weekje zo, veel gezien, van natuur tot de gasbronnen van Hvittingfoss. been there, smelled those.
Aangekomen ? we zien het wel met pak passen.. hahahaha
terugweg weer geen toprun kunnen doen, dr zat een nederlander voor me die niet uit de weg wilde gaan ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 26-09-2012 07:20:03
sensoren er niet meer uitgevallen nu ?
Volgende stap sensoren in de V70 ?

Dat denk ik niet Sander, want de V70 is 10x meer overzichtelijk dan de XC.


Parkeersensoren geactiveerd en in orde bevonden. Het was zowaar in 20 minuten gedaan in de garage.

Dat hebben Kornelis en ik toch maar mooi ingebouwd. ;D


Radio display.


Pieptoon... Toch zeker nog 30cm over. Kan aan het gaas liggen. Dit is wel erg behoudend qua afstand.



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Gelukt. Continue pieptoon is tijd om te gaan stoppen. Je kan altijd nog wel een stukje naar achteren maar dat is maar net hoe dicht je ergens op wilt parkeren

Op naar sensoren aan de voorkant nog ?

grijzev70tdi

Als ze constand piepen heb je altijd genoeg ruimte over om er tussendoor te lopen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

KIM

Mooi wark!

Ik zou ze ook niet in de V70 inbouwen. Vind het persoonlijk niet zo mooi staan.

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-09-2012 11:35:32
Pieptoon... Toch zeker nog 30cm over. Kan aan het gaas liggen. Dit is wel erg behoudend qua afstand.

Ewøut

Pieptoon is voor veilige zweedse / noorse omstandigheden. Als je in Parijs wilt parkeren zul je op je trekhaak moeten vertrouwen  :P

Taranis

Mooi! Weer 350 euro voor een software update? ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 27-09-2012 21:09:48
Mooi! Weer 350 euro voor een software update? ;D

Nee dit keer voor c.a. 100 euro 'all-inn'. Een koopje dus... :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Dat zijn haast Nederlandse tarieven. Olov rekent ook 86 euro.

Ewout Schalkwijk

Morgen de remklauw bestellen hier bij de vakgarage. ik neem aan dat een 'originele' Volvo klauw niet per definitie beter is. Prijs hier is zo'n 268,00 euro incl. de aftrek van het statiegeld. Scheelt 'maar' 70 euro met Nederland, en het forumtransport ging niet door. Vandaar dus.

Aangezien ik nu zelf over zo'n super geile 'power bleeder' beschik is het vervangen een eitje. :eusa_dance:





Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein