Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-03-2013 22:31:10
Thanks guys! Leuk klusje voor een plastic stripje. ;D

Ewøut

Plastic? Da's echt aluminium, hoor!

Hiker

Citaat van: elianmars op 04-03-2013 22:31:56
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-03-2013 22:31:10
Thanks guys! Leuk klusje voor een plastic stripje. ;D

Ewøut

Plastic? Da's echt aluminium, hoor!

Laat er niks op vallen of er zit een deukje in, of krasje. Zeker oppassen als je de radio eruit haalt
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Het valt best wel mee. Ik gok ca een uur dan ligt dash er netjes naast. 2 man is handig bij verwijderen en monteren

Hiker

Citaat van: Sbv op 04-03-2013 22:37:45
Het valt best wel mee. Ik gok ca een uur dan ligt dash er netjes naast. 2 man is handig bij verwijderen en monteren

Been there, done that, no t-shirt  ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Ewout Schalkwijk

Vanavond de Hi-Res foto's van Ronald ontvangen die zijn gemaakt op de rit Heiligerlee - Goes. Op een van de foto's viel me op dat er een slot op de vloerplaat achterin is. Het lijkt origineel te zijn. Zelf heb k dit nooit eerder gezien. Iemand anders wel?


Een slotcilinder is zichtbaar in de vloer. Klik voor vergroting



Iets wat lijkt op een vergrendelmechanisme. Klik voor vergroting


En dan nog een vraag: Hoe werkt dit hondenrek? Met gasveren? Wat zit er op de banken geschroefd? Ik heb dat niet zo in de XC. :eusa_think:

P.S. Dakrails zijn ook geregeld. Misschien komt er zelfs een mini-meet in Friesland. ;D


Ewøut

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Vloerding had onze oude TDI ook. Regelmatig gebruikt. Blokkerd dan bijde planken.
Werkt met de autosleutel, dus weet niet of je er wat aan hebt.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

KIM

Hondenrek is er 1 zonder dempers.
Op de bank zijn beugeltjes geschroefd waarin je m vast kunt haken.

Taranis

En in de rugleuning zitten van die oprolnetjes. Ze kraken en rammelen als de ziekte. Bij de roetmeeuw ben ik creatief geweest met duct tape en dan krijg je ze bijna stil.

elianmars

Citaat van: Taranis op 05-03-2013 22:42:05
En in de rugleuning zitten van die oprolnetjes. Ze kraken en rammelen als de ziekte. Bij de roetmeeuw ben ik creatief geweest met duct tape en dan krijg je ze bijna stil.

Ik denk dat het kraken (nog) erger dan normaal is, door de klemmen van het hondenrek, die er overheen zitten.

UserID6342

Citaat van: KIM op 05-03-2013 22:20:47
Hondenrek is er 1 zonder dempers.
Op de bank zijn beugeltjes geschroefd waarin je m vast kunt haken.
Is, in principe, ook een heel goed systeem.  Zo had ik het hondenrek ook in de 855 zitten, als het ging rammelen zette je de steunen op de achterbank even iets hoger zodat hij er weer echt strak inklemde en klaar.

Ewout Schalkwijk

Vandaag gaat Project 019 voor de APK. ::)

Volgens Ronald breken er allemaal kleine stukjes uit de achterschijf en is het remgedrag, ik citeer letterlijk: 'remt als een vogel op een bevroren meer'.

We gaan er dus blind vanuit dat de 019 wordt afgekeurd. En als dat zo is, dan kan die auto natuurlijk net zo goed worden geëxporteerd. :eusa_whistle:

We gaan het beleven.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Hou er rekening mee dat een auto zonder APK niet verzekerd is...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 06-03-2013 08:06:22
Hou er rekening mee dat een auto zonder APK niet verzekerd is...

Lekker dan. Vijf minuten voor de keuring kreeg Ronald het lamddalichtje aan het branden.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Afgekeurd. Rotte fuseekogels. En het staal komt door de band heen. :-[
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein