Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Taranis op 09-03-2013 23:24:45
Is dat de oplossing? Sbv heeft vanavond de bekleding van de klep gerukt, maar dat heeft ook niet mogen baten helaas.

Ik hoop na de stop een aantal weken met de roetmeeuw te kunnen rijden, maar als die ook zo rammelt dan weet ik heel zeker dat ik er binnen een week klaar mee ben ::)

Zal waarschijnlijk het slot zijn, dat rammelt in de haak. Haak iets meer naar binnen afstellen kan helpen. Hielp bij Roetmobiel in ieder geval wel.

Ewout Schalkwijk

Kom ik na een middagje en avondje weg 'zonder kinderen', blijkt er 'leven' in m'n blog te zijn geweest. :eusa_clap:

Goed werk heren, die remmen waren dus best wel een 'beetje' op :-[. Ronald, jij mag je echt in een donker hoekje gaan zitten schamen dat jij met zulke banden 190km/h hebt gereden. Da's niet best. Gelukkig kom ik volgende week naar Nederland om met je te klussen en te ouwehoeren en niet om je te begraven. Dat klinkt wellicht wat cru, maar het had niet veel gescheeld. Pffff, je wilt er niet aan denken. :eusa_wall:

Ik zal die remmen wel verder af maken en de klep overhangen is prima, maar dan heb je idd een paar extra handjes nodig. Ik krijg die klep net zo stil als in een 'N'. Je weet dat Old Faithful ook aardig stil is.

Ik dank jullie heel hartelijk en maak het graag goed met jullie volgende week. Gaan we lekker zitten kantelen.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Broabander

Citaat van: grijzev70tdi op 09-03-2013 22:35:03
Van de 10V hier ook, maar dan voor. Remmen betekend dat hij vooral naar Rechts wil ;D Links voor is ijzer op ijzer remmen. Rechts voor zal ook niet meer dan een halve mm zijn ;D

Mooi werk weer. Gaat Ewout voor de APKde handrem weer in elkaar zetten?


Kzei het toch ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Hiker

Ewout, je dakrails liggen klaar!
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Taranis

Niet emotioneel worden hoor Ewout :P

Ach, 't is allemaal goed gegaan. Gelukkig is het geluk met de dommen ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 10-03-2013 12:36:40
Ewout, je dakrails liggen klaar!

Thanx, over een weekje zitten ze als het goed is op Old Faithful. Is het echt maar 3 'torx-jes' per kant? Dan ram ik ze er gelijk even op bij jou op de oprit. Hoef ik niet met die oude te zeulen. :eusa_whistle:

Citaat van: Taranis op 10-03-2013 13:29:14
Niet emotioneel worden hoor Ewout :P

Da's de leeftijd, je wordt milder op je oude dag. ;D


Citaat van: Taranis op 10-03-2013 13:29:14
Ach, 't is allemaal goed gegaan. Gelukkig is het geluk met de dommen ;D

Gelukkig maar, niet te vaak op gokken.

Die beugeltjes heeft Koert zo op de plank liggen of moet ik dan een complete set handremschoenen afnemen?

Zo, net even terug van een toertje Storåsen samen met m'n 'Chickie' en Mac. :P Heerlijk weer en van -15 vannacht naar -3,5 nu.




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Leuke foto! :D

Beugeltjes heb ik nog niet naar gekeken eerlijk gezegd, ik zal straks wel even in Vida kijken of die troep los te krijgen is.

elianmars

#3412
Ja, zijn los verkrijgbaar. In een setje, samen met nieuwe veertjes.

Edit: http://www.parts4swedes.nl/nl/product/remschoen-complete-verenset-850-c70-s70-v70-/

Sbv

Montage set is het geloof ik. Voeringen zien er nog goed uit

Taranis


Sbv


Taranis

Mooi. Ewout bestel je alles zelf (draagarmen, stuurkogel, borgveerdingessen) of moet ik 't morgen even doen?

Ewout Schalkwijk

Mooi, hoop dat Koert morgen weer beter is.

@Ronald:

Als het je lukt om een setje visbeen(s) te bestellen en die beugeltjes en draagarmen stuurkogel, etc; dan is dat geweldig mooi. Probeer dan gelijk ff uit te vinden of Koert wel van bier of wijn houdt. ;D


Ewøut

Citaat van: elianmars op 10-03-2013 16:07:14
Ja, zijn los verkrijgbaar. In een setje, samen met nieuwe veertjes.

Edit: http://www.parts4swedes.nl/nl/product/remschoen-complete-verenset-850-c70-s70-v70-/


Thanks Mars, maar het is waarschijnlijk handiger via Koert.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Uuuuuh wat zijn visbeens?

Die beugeltjes, draagarmen en stuurkogel zal ik bestellen. Koert houdt van Erdinger ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 10-03-2013 17:54:19
Uuuuuh wat zijn visbeens?

Die beugeltjes, draagarmen en stuurkogel zal ik bestellen. Koert houdt van Erdinger ;D

Die plastic tools om kunststof delen mee te verwijderen. Dat zijn officiële Volvo tools.


Dan kopen we wel een paar flesjes voor hem. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein