Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 17-04-2013 20:08:51
En hij lijkt nog scheef te zitten ook   :eusa_shifty:

Edit, lijken wel banden uit 2008  :eusa_think:
DOT 45 08 lees ik

Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

grijzev70tdi

Week 45 uit 2008 dus. Niet dat daar opzich wat mis mee is
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: elianmars op 08-04-2013 23:55:11
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 08-04-2013 23:15:16
17" comets zijn wel heel gaaf, maar o wat zijn ze gevoelig voor spoorvorming.

Ligt dat niet eerder aan de banden?

Dus.....  :eusa_whistle:

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-04-2013 18:58:59
Ronald had, terecht, commentaar op de kentekenplaathouder. Ziet er wat afgekloven uit.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_7021.jpg

Wilde je geen mooie Heiligerlee-kentekenplaathouder?? :D

Maar uuuuh.... die banden heb je hopelijk korting op gekregen en anders ging ik terug. Banden van bijna 5 jaar oud voor nieuw verkopen vind ik persoonlijk niet heel netjes, tenzij het vooraf meegedeeld is.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 18-04-2013 07:21:10
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-04-2013 18:58:59
Ronald had, terecht, commentaar op de kentekenplaathouder. Ziet er wat afgekloven uit.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_7021.jpg

Wilde je geen mooie Heiligerlee-kentekenplaathouder?? :D

Maar uuuuh.... die banden heb je hopelijk korting op gekregen en anders ging ik terug. Banden van bijna 5 jaar oud voor nieuw verkopen vind ik persoonlijk niet heel netjes, tenzij het vooraf meegedeeld is.

Hoewel ik er gisteren veel over gelezen heb, en voornamelijk dat het geen kwaad kan, ga ik er vandaag toch een mailtje aan wagen en anders later op de dag even langs.
Hoofdzaak is/was dat ik er gisteren heel blij mee was na anderhalve week 'zeilen' over de weg.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Daar heb je gelijk in, dat je er blij mee bent is het belangrijkste.

Het kan in zoverre geen kwaad dat het bij zomerbanden al een stuk minder erg is dan bij winterbanden. Zolang je je banden binnen 2-3 jaar op rijdt heb je er niet veel last van, maar als je iemand bent die 5 jaar met een setje banden doet, dan rij je straks met banden van 10 jaar oud rond. Je kunt je afvragen hoeveel grip die nog hebben als ze inmiddels vol met droogtescheuren zitten.
Ik weet dat ik soms wat moeilijker (benaderbaar :P ) ben, maar het gaat mij gewoon om het principe. Zeg het even dat ze niet nieuw meer zijn.

Ewout Schalkwijk

Heb om half acht een mailtje 'Taranis-style' geschreven naar de bandenleverancier. Om tien over half acht had ik al antwoord dat ik zodra ik langs kom nieuwe banden krijg. :eusa_clap:

De kracht van het forum. Ik had geen idee. Nou maar hopen dat die Hakka's achter ook heel oud zijn. Kan ik die in Nederland ruilen voor nieuwe en gelijk even naar Cafe de Mug. ;D ;D

Ewøut

Citaat van: Taranis op 18-04-2013 07:50:16

Ik weet dat ik soms wat moeilijker (benaderbaar :P ) ben, maar het gaat mij gewoon om het principe.

:-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-04-2013 08:19:51
De kracht van het forum. Ik had geen idee. Nou maar hopen dat die Hakka's achter ook heel oud zijn. Kan ik die in Nederland ruilen voor nieuwe en gelijk even naar Cafe de Mug. ;D ;D

;D
Helaas, die heb ik gecontroleerd bij aflevering en waren dacht ik iets van een maandje of 3 oud.

Ik werd gisteren nog aangesproken door een collega die blijkbaar ook in die kroeg was of de notenwijn nog lekker was geweest :P

elianmars

Heb om half acht een mailtje 'Taranis-style' geschreven naar de bandenleverancier.

Ik kan me voorstellen dat ze direct actie hebben ondernomen  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 18-04-2013 08:24:18
Helaas, die heb ik gecontroleerd bij aflevering en waren dacht ik iets van een maandje of 3 oud.

Achterbanden 0512. Ik zeg ruilen. ;D

GeertG

Service, het bestaat toch nog.................  :eusa_clap:

(of zouden ze het vaker doen en dan alleen bij die oplettende klant het e.e.a. herstellen  :eusa_think:)
Of ben ik nu te wantrouwend  :eusa_shifty:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Taranis

Citaat van: elianmars op 18-04-2013 08:33:47
Heb om half acht een mailtje 'Taranis-style' geschreven naar de bandenleverancier.

Ik kan me voorstellen dat ze direct actie hebben ondernomen  ;D

:-*

Ik kreeg van Ewout juist de complimenten bij het terugbrengen van de niet-passende roetmeeuw-onderdelen dat ik zo netjes bleef, dus het valt best mee :P

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-04-2013 08:37:36

Achterbanden 0512. Ik zeg ruilen. ;D

Je bent welkom hoor ;D (al ben ik momenteel alleen thuis om te douchen en te slapen :P )

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 18-04-2013 10:05:58
Ik kreeg van Ewout juist de complimenten bij het terugbrengen van de niet-passende roetmeeuw-onderdelen dat ik zo netjes bleef, dus het valt best mee :P

Wat ik al schreef: Taranis-style. Keurig, correct, maar het liet niets aan duidelijkheid te wensen over.

Je bent welkom hoor ;D (al ben ik momenteel alleen thuis om te douchen en te slapen :P )

:eusa_naughty: Neuh, da's niet leuk. Misschien in juli eventjes samen met Marije. Ik zit Koert al een beetje een worst voor te houden met een eventuele koppelingswissel bij Old Faithful. Als hij daar eens een mooie prijs voor maakt, gaan wij (als je zin hebt) notenwijn verkopen in de 'Mug'. ;D

Gisteren was ik weer bij de bandenboer en de banden waren al gedemonteerd, komt hij doodleuk aangelopen dat de Nokian's niet op voorraad waren. Of ik ook geinteresseerd was in Vredestein's... Nee, zei ik. :evil: Monteer de boel maar weer terug. Ik rijd nog wel even door op deze banden totdat hij de Nokian's weer heeft. ;D Misschien vandaag en ander wel maandag of dinsdag. Heb nu alweer 350km gereden op 'hun' banden en ik moet nog 'werken' vandaag.

Ewøut

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-04-2013 09:56:13
:eusa_naughty: Neuh, da's niet leuk. Misschien in juli eventjes samen met Marije. Ik zit Koert al een beetje een worst voor te houden met een eventuele koppelingswissel bij Old Faithful. Als hij daar eens een mooie prijs voor maakt, gaan wij (als je zin hebt) notenwijn verkopen in de 'Mug'. ;D

Prima hoor :D
Voorlopig zit ik in juli zonder project dus heb ik alle tijd ;D (al kan dat snel genoeg veranderen)

Koert heeft het trouwens druk heb ik het idee. Ik zit te zeuren om een prijs voor een diff-revisie maar dat schiet ook niet echt op.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 19-04-2013 09:56:13
Gisteren was ik weer bij de bandenboer en de banden waren al gedemonteerd, komt hij doodleuk aangelopen dat de Nokian's niet op voorraad waren. Of ik ook geinteresseerd was in Vredestein's... Nee, zei ik. :evil:

Je had onze economie best een beetje kunnen stimuleren ja!  >:(