Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 27-04-2013 22:21:33
Dat gaat hard zo met de onderdelen, dat schiet lekker op :eusa_dance:

Ik moet zeggen dat ik 460 euro niet echt heel veel vind voor zo'n bak, 't ding is gloedjenieuw...

De stuurpomp zat inderdaad een beetje ietsiepietsie veel vol ja, eigenlijk ben ik vergeten om daar nog wat uit te halen. Waar komt de vettigheid bij de distributieriem vandaan trouwens?

We moeten het nog zien of die bak ook echt verkocht wordt. hij had het over een 2000 v70...

Het is heel moeilijk om een goede prijs af te geven zonder de potientele klant af te schrikken. Het is trouwens ongelooflijk wat voor dialecten je aan de telefoon krijgt. Dat zijn niet gewoon wat lokale afwijkingen in de taal, maar eerder eigen talen.

Volgens mij is alle olie tot nu toe nog steeds afkomstig vanaf de stuurpomp. De remmenreiniger gaat wel heel hard op het moment, dus ik moet wat rustiger aan doen. Het duurt nog heeeeeel lang tot de zomermeet. ::)


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-04-2013 09:58:30
We moeten het nog zien of die bak ook echt verkocht wordt. hij had het over een 2000 v70...

Dat gaat niet werken...

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-04-2013 09:58:30
Volgens mij is alle olie tot nu toe nog steeds afkomstig vanaf de stuurpomp. De remmenreiniger gaat wel heel hard op het moment, dus ik moet wat rustiger aan doen. Het duurt nog heeeeeel lang tot de zomermeet. ::)

Zal ik alvast 2 doosjes bestellen? Dan zien we wel met welke auto het mee naar Noorwegen komt.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 28-04-2013 10:10:48
Zal ik alvast 2 doosjes bestellen? Dan zien we wel met welke auto het mee naar Noorwegen komt.

;D Proost! Heerlijk spul die remmenreiniger...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Een 2000 V70 kan toch ook. De roetmeeuw is tenslotte ook van 2000. De bak is toch gelijk, enkel de aansturen/brein van de bak is anders ?

grijzev70tdi

Lijkt mij ook, de TDI was er als automaat toch nooit als 5 bak?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 28-04-2013 17:09:41
Lijkt mij ook, de TDI was er als automaat toch nooit als 5 bak?
Nee, maar vanaf modeljaar 99 is het wel een adaptieve bak geworden

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ewout Schalkwijk

Mini meet in Heukelum.

Marije is in Nederland en moet in een Nissan Micra het land door. Om geen afkickverschijnselen te krijgen moest ze ook even in een echte auto zitten.



Zie die walgelijke, smalende, irriterende blik in haar ogen...  :evil:


Ook nog even achteloos leunend op een motorblok. En dat terwijl ik hier in de regen zit met twee kinderen en keihard moet werken voor m'n onbelegde boterham. :eusa_whistle:



Natuurlijk moest er nog wat extra zout in m'n wonden worden gestrooid met dit hele fijne filmpje.
Marije rijdt een R

Nou KIM, je achterwisser zit lekker scheef. Lekker puh.... ;D


Dit trof ik nog onderweg aan.


Ik ga maar weer huiswerk maken met de kids... :eusa_silenced:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Er moet dus een Rode R komen ik zie het al  ;D

KIM

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 29-04-2013 16:15:27
Nou KIM, je achterwisser zit lekker scheef. Lekker puh.... ;D

;D ;D

Ik weet niet hoe Marjolein dit elke keer voor elkaar krijgt. Zal wel iets met vrouwen en techniek zijn...

Sbv

Citaat van: KIM op 29-04-2013 16:32:24
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 29-04-2013 16:15:27
Nou KIM, je achterwisser zit lekker scheef. Lekker puh.... ;D

;D ;D

Ik weet niet hoe Marjolein dit elke keer voor elkaar krijgt. Zal wel iets met vrouwen en techniek zijn...
dat hadden we toch al eerder geconstateerd  ;D

KIM


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein