Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Lunadust op 13-05-2013 21:26:16
Dus die bumper moet er weer vanaf om de motortjes te vervangen?

Ja, maar dan wil ik nog meer doen. Dat ding waar je koplampen inzitten wil ik dan ook vervangen en de boel eens goed schoonmaken. etc. Dat komt wel goed, maar ik heb al twee keer iemand aan de telefoon gehad die een bumper zocht. Dus wilde ik zelf de eerste keus hebben.

Citaat van: Lunadust op 13-05-2013 21:26:16
Maar een XC grille valt toch helemaal niet op achter die grote lampen?

Welke lampen?  :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Tijd voor een R bumper voor, ook handig in de winter dan kan je sneeuwschuiver spelen

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 13-05-2013 23:08:42
Tijd voor een R bumper voor, ook handig in de winter dan kan je sneeuwschuiver spelen

Weet je nog wat voor niet teveel? :eusa_think: Wel in 019 natuurlijk.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-05-2013 20:58:21
De neus is nu ook klaar voor een 'blokjesgrille' ;D

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  :eusa_hand:

Maar uh, zullen we maar een zwarte R scoren van marktplaats dan? Staan er een paar op 't moment :)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 14-05-2013 06:37:14
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-05-2013 20:58:21
De neus is nu ook klaar voor een 'blokjesgrille' ;D
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  :eusa_hand:

Echt wel. Vroegâh, had ik in m'n Nederlandse 'N' ook een blokjesgrille en dat vond ik altijd heel mooi.





Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Old Faithful: achterklepslot en handgreep vervangen.


Alweer bleef vandaag het lichtje achterin de bagageruimte en het waarschuwingslampje in het dash in Old Faithful branden. Vreemd genoeg hielp het dan niet om de klep harder dicht te gooien, maar moest je het contact uitzetten en weer aanzetten. Vreemd. :eusa_think:

Omdat het Ronald en ik al in Nederland was opgevallen dat het slot van de achterklep in de 019 veeeel beschaafder op slot ging dan die in Old Faithful, had ik nu een mooie aanleiding om eens het slot te verwisselen. Tevens brandde bij Old Faithful de kentekenverlichting al tijden niet meer (bleek totaal verrot van binnen te zijn) en ook de handgreep had last van afbladderende lak.
Het slot uit de 019 blijkt een productiedatum van 2004 te hebben, dus daar is blijkbaar een modificatie geweest. Die interne opbouw van het slot is heel anders, zelfs de pin-layout is anders, toch werkt het uiteindelijk het zelfde.

Dit alles vervangen en alles lijkt goed te werken. Nu moet ik, als ik de auto op slot doe, wel goed kijken of de richtingaanwijzers knipperen want het slot hoor je bijna niet meer.


Lekker een beetje rommelen na het eten. Bijna dagelijks wordt er wel wat verbetert aan Old Faithful.



Van Taranis en Sbv al veel commentaar gekregen over de kleur van de knippers. Ik was het toch wel met ze eens...



...Nu weer origineel oranje lampjes.





Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-05-2013 20:14:08
Van Taranis en Sbv al veel commentaar gekregen over de kleur van de knippers. Ik was het toch wel met ze eens...
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/oldfaithful/IMG_7344.jpg
Ewøut

Heeft ons gezeik toch effect gehad ;D :eusa_clap:

Mooi dat de keiharde klak bij OF nu ook weg is. Best handig zo'n donor, leer je nog eens wat van :)

Sbv

Zullen we nu gaan zeiken om de teller ringen.... ;D

Taranis

;D ;D ;D

Inderdaad... straks gaat ie ook nog van die chromen Turkenrandjes op de wielkasten plakken :P

Bouke

Citaat van: Taranis op 14-05-2013 20:40:08
;D ;D ;D

Inderdaad... straks gaat ie ook nog van die chromen Turkenrandjes op de wielkasten plakken :P
lekker met een paar parkers in je spatbord vastzetten :evil:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 14-05-2013 20:37:30
Zullen we nu gaan zeiken om de teller ringen.... ;D
Citaat van: Taranis op 14-05-2013 20:40:08
;D ;D ;D

Inderdaad... straks gaat ie ook nog van die chromen Turkenrandjes op de wielkasten plakken :P

:eusa_naughty: Nee, nee. Die tellerringen vind ik gewoon mooi. Net als zo'n blokjesgrille. ;D

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

CarolineB

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,63564.0.html  :eusa_think:

Ik hoop voor je dat je niet ineens een verdomd goed bod krijgt op de gehele auto ;D

Bouke

Weet je dat wel zeker van die gril op een zwarte  :eusa_whistle: anders weet ik vast nog wel iemand voor zo'n gril :P

KIM

Die richtingaanwijzerlampjes zijn er ook met een zilveren coating. Die zitten in de witte knippers van Marjolein haar 740.
Dan is het wel mooi.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Bouke op 14-05-2013 21:09:55
Weet je dat wel zeker van die gril op een zwarte  :eusa_whistle: anders weet ik vast nog wel iemand voor zo'n gril :P

Ik eerst. Mocht het niks zijn kunnen we verder praten.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein