Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 18-09-2013 18:57:37
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 18:50:29
Citaat van: elianmars op 18-09-2013 18:25:11
Eh, hadden wij niet gezegd dat wij ook zo'n tosti-ijzer willen?  :'(

Ben ik uitgenodigd geweest op jouw verjaardag dan? :eusa_snooty:



;D

Jawel, maar je kwam niet  :'(  ;D


Wat ik bedoel, is dat we het er een tijdje geleden over die toaster gehad hebben. En we hadden aangegeven dat we graag zo'n mooi apparaat willen hebben.

;D Ik ben toen voor Ben op zoek geweest, maar ze zijn heel schaars en ontiegelijk duur. Ik had Marije gevraagd of zij even een oliefilter voor me wilde halen voor de V70. Toen kwam ze thuis met een zeer vroeg verjaardagscadeau. Ik zal je ongenoegen overbrengen aan haar.  :eusa_whistle: Ik heb het even voor je gevraagd, maar ze kosten, als je ze kan krijgen, zo'n 600NOK (76 euro) :eusa_shifty:

Citaat van: Taranis op 18-09-2013 19:59:34
Hahaha gaaf dat tosti-ijzer ;D

Km's heb je er snel op gereden dan, volgens mij hebben we tijdens de midzomermeet het filter erop gedraaid :eusa_think:

:angel: Tsja, en 'goed de helft' tegen m'n karige km vergoeding... :o

Het is geen tosti-ijzer, het is een wafel-ijzer. Je ziet het wel over een paar weekjes. Terwijl ik onder de tafel lig met een paar Erdingers, mag jij wafels eten tot ze uit al je zeven openingen komen. ;D

TADAAAAA ;D




Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 20:38:25
:angel: Tsja, en 'goed de helft' tegen m'n karige km vergoeding... :o

Pfff hou op zeg, ik ben net bezig om mijn werkgever er van te overtuigen dat mijn kilometervergoeding omhoog moet :eusa_doh:

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 20:38:25
Het is geen tosti-ijzer, het is een wafel-ijzer. Je ziet het wel over een paar weekjes. Terwijl ik onder de tafel lig met een paar Erdingers, mag jij wafels eten tot ze uit al je zeven openingen komen. ;D

Deal ;D Leuk voor het ontbijt ook :eusa_whistle:

Sbv

Ziet er lekker uit.

OF gaat lekker door zo, je hebt er ook genoeg in geïnvesteerd het afgelopen jaar

Ewout Schalkwijk

Citaat van: grijzev70tdi op 18-09-2013 19:33:45
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 18:19:49
Servicebeurtje en verjaarscadeautje ;D

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_8908.jpg





Waarom zet je de auto zo scheef? Zo krijg je toch nooit alle olie eruit?

Klopt, maar het motorschot was er ook weer onder vandaan gelazerd dus het was tijd om de gaten naar 9mm op te boren en een paar dikke bouten te monteren. Eigenlijk verkeerd plaatje dus.

Citaat van: Sbv op 18-09-2013 20:46:01
Ziet er lekker uit.

OF gaat lekker door zo, je hebt er ook genoeg in geïnvesteerd het afgelopen jaar

Ja, ik hoop dat die nog een paar jaar meegaat. Ik mot die centen wel terug verdienen natuurlijk. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Heb je al wat van de krukas keerring gehoord ?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 18-09-2013 21:00:55
Heb je al wat van de krukas keerring gehoord ?

Een oorverdovend stilzwijgen is mijn deel geworden als dank voor mijn investeringen... :-[
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

fbm


Ewout Schalkwijk

Citaat van: fbm op 18-09-2013 21:08:48
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 20:38:25
TADAAAAA ;D

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_2124.jpg

Ewøut

Slagroom erbij en eet smakelijk! :eusa_dance:




Thanx, m'n buik ziet er weer uit als de 'The Hindenburg' vijf minuten voor de crash. :-[
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 21:03:37
Citaat van: Sbv op 18-09-2013 21:00:55
Heb je al wat van de krukas keerring gehoord ?

Een oorverdovend stilzwijgen is mijn deel geworden als dank voor mijn investeringen... :-[

Ik weet niet of die iPhone van jou dat kan, maar met de meeste mobieltjes kun je naast eindeloos whatsappen ook nog bellen (zeg maar door 2 blikjes en een draadje naar elkaar praten maar dan zonder draadje). Ik kan je best het nummer een keertje sturen, dan druk je daarna op het groene telefoonhoorntje op je telefoon en dan vertel je daarna keurig waarom je toch een beetje heel erg verdrietig en teleurgesteld bent ;)



:-*

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 21:16:48

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_2125.jpg




;D

;D ;D ;D

Sbv


elianmars


Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 18-09-2013 21:18:14
Ik weet niet of die iPhone van jou dat kan, maar met de meeste mobieltjes kun je naast eindeloos whatsappen ook nog bellen (zeg maar door 2 blikjes en een draadje naar elkaar praten maar dan zonder draadje). Ik kan je best het nummer een keertje sturen, dan druk je daarna op het groene telefoonhoorntje op je telefoon en dan vertel je daarna keurig waarom je toch een beetje heel erg verdrietig en teleurgesteld bent ;)



:-*

Dat heb ik al gedaan... :'( Toen zei Koert dat hij het vreemd vond dat ik nog niet terug gebeld was. Hij zou er nog eens achteraan gaan. Nooit meer wat vernomen. Ik heb Koert dit jaar al vele uren al rijdend aan de telefoon gehad. Hij neemt al op met: Hoi Ewout.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 21:21:49
Hij neemt al op met: Hoi Ewout.

"Haaaa die Ronald"

;D

Ik heb wat zooi besteld die over 2 weken binnen is. Zal dan nog wel eens informeren hoe het er mee staat. Vorige keren was ie er telkens niet.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 20:38:25
Ik heb het even voor je gevraagd, maar ze kosten, als je ze kan krijgen, zo'n 600NOK (76 euro) :eusa_shifty:

Was het te klein? Dan hier iets groter: 600NOK (76 euro)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein