Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

The Demon

Citaat van: elianmars op 27-09-2013 22:08:25
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-09-2013 22:07:17
Citaat van: elianmars op 27-09-2013 21:38:07
Als je nog kentekenplaten over hebt (ik zie in ieder geval een witte liggen onder de wagen)  :eusa_whistle:

Wat wil je daar dan mee?



Is je nooit opgevallen dat er zo'n 500 in de werkplaats hangen?  ;D
Ik heb er ook nog een paar liggen, mag je zo hebben op die van mijn eerste autootje na dan die houd ik zelf.

Groet,
The Demon.

Sbv


Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 27-09-2013 22:08:25
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-09-2013 22:07:17
Citaat van: elianmars op 27-09-2013 21:38:07
Als je nog kentekenplaten over hebt (ik zie in ieder geval een witte liggen onder de wagen)  :eusa_whistle:

Wat wil je daar dan mee?



Is je nooit opgevallen dat er zo'n 500 in de werkplaats hangen?  ;D

Ik heb er nog wel een paar. California, British Columbia, Sasketchewan, Manitoba, Gauteng (Zuid afrika) m'n Nederlandse 855,etc.
Die witte is saai, da's geen echt kenteken.

Citaat van: Sbv op 27-09-2013 22:09:31
ding is in 5 min weg(uit het zicht dan

Als je alles zo in stukken in gaat leveren is dat wel te doen. Heeft buurman Jan een oudijzer bak ?

Ik doe het net als met m'n schoonmoeder. Hier en daar een stukje achterlaten. Gaat heel goed moet ik zeggen. :evil:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

razorx

Ik wou bij het lezen van de vorige pagina's typen: Wat een mooie serene foto's.
Na de laatste foto's kom ik daar op terug. ;)

Blijft een heerlijk topic om te lezen. Lekker aards!

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: razorx op 27-09-2013 22:13:50
Ik wou bij het lezen van de vorige pagina's typen: Wat een mooie serene foto's.
Na de laatste foto's kom ik daar op terug. ;)

Blijft een heerlijk topic om te lezen. Lekker aards!

Thanx. (I guess) ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-09-2013 22:13:56
Citaat van: Sbv op 27-09-2013 22:11:03
@ewout, klopt dit ?
http://www.autoweek.nl/nieuws/24957/tesla-model-s-bestverkochte-auto-noorwegen

zie je ze veel rijden ?

Klopt, zie ze momenteel meer dan V70's Mooie kar. :eusa_angel:

En sinds kort made in (o.a.) Tilburg, zo'n beetje bij mij om de hoek :)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Het einde van Project019. Deel II

Vandaag veel tijd kwijt geweest aan het verwijderen van de voorruit en schutbord e.d. Na binnen de kortste keren een aantal slijpschijven versleten te hebben, heb ik m'n universele diamantschijf maar ingezet. Daarna de hele dag met de zelfde schijf verder geslepen. Geen slijtage te bespeuren, maar de 019 is wat kilootjes afgevallen...

Wat een drama om door die A-stijlen heen te komen met een kleine slijper. De schrobzaag had het er ook moeilijk mee, zes zaagjes gebroken vandaag. Klik op de foto voor meer detail.





Toch uiteindelijk een goed resultaat bereikt. :eusa_whistle:



Morgen eens een rustdag inlassen en het hutje af timmeren. Tussen de bedrijven door alles geschilderd en een dikke (22mm) geïmpregneerde houten vloer erin gelegd. Nu een heerlijke pot bier. ;D



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

razorx


Sbv

Het gaat nu hard met de sloop.
Ik verbaasde me bij KIM destijds al over hoe sterk de A stijlen zijn. Dat was dan wel bij een 940 maar toch

Ewout Schalkwijk

Citaat van: razorx op 28-09-2013 19:50:46
Dat verdien je na zo een dag.
Proost!

Dank je Yits, proost. Ik moet zeggen dat zo'n halve liter hard binnenkomt na zeven uur buiten in je T-shirt in 9 graden. Kom je binnen heeft Marije heerlijk de open haard aangestoken. Zzzzzz, Zzzzzz. ;D

Citaat van: Sbv op 28-09-2013 20:01:24
Het gaat nu hard met de sloop.
Ik verbaasde me bij KIM destijds al over hoe sterk de A stijlen zijn. Dat was dan wel bij een 940 maar toch

Ja, echt ongelooflijk stevig. Waar dan die dashboard kraakjes toch altijd vandaan komen... :eusa_think: Dat spul is zo stijf als een.... A-stijl. :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Ga je nu steeds wat afvoeren of toch ergens in een oud ijzer bak ?

Ewout Schalkwijk

Ik denk dat ik morgen even de kar bij Jan ophaal en die dan rustig ga laden en dinsdag of donderdag na het werk legen bij de stort. Of ik de bodemplaat dan ook al klaar heb weet ik niet.
Als dat goed gaat ben ik voor 100Kr. de boel kwijt. Ik vind het prima. Ruim op tijd voor de 'oktober meet'. Hoeven we alleen maar aan eten en drinken te denken. :eusa_whistle:

Achterklep van de 019 staat trouwens bij de spuiter en is woensdag klaar. Ik ben benieuwd.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-09-2013 20:18:52
Ik denk dat ik morgen even de kar bij Jan ophaal en die dan rustig ga laden en dinsdag of donderdag na het werk legen bij de stort. Of ik de bodemplaat dan ook al klaar heb weet ik niet.
Als dat goed gaat ben ik voor 100Kr. de boel kwijt. Ik vind het prima. Ruim op tijd voor de 'oktober meet'. Hoeven we alleen maar aan eten en drinken te denken. :eusa_whistle:

Achterklep van de 019 staat trouwens bij de spuiter en is woensdag klaar. Ik ben benieuwd.


Ewøut
Verwacht je zoveel mensen dan dat je parkeerruimte aan het creëren bent   ;D

StefanCJ

De Kerstboommeet is in Noorwegen dit jaar  ;D