Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 25-04-2014 07:14:43
Ik mis de "hangende aap"  ;D

Idd. Die kan ik later nog wel even posten. Die staan in m'n mail en niet in de biblioteek.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342


StefanCJ


Taranis

Mooi verslag! Leuk om terug te lezen :)

Rochefort 10 staat sinds dat weekend ook in mijn favorieten :) (De Landing juist niet...  :eusa_naughty: )

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2014 21:53:45
Nadat we Claire met wat snoep hadden afgescheept konden wij nog een biertje gaan halen in de Mug in Middelburg. Om Ronald niet weer in verlegenheid te brengen tegenover zijn collega's en bekenden heb ik me dit keer afzijdig gehouden van de verkoop van notenwijn aan de bezoekers van de Mug. :eusa_whistle:

En misschien omdat de barvrouw veel minder leuk was dan vorig jaar ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2014 21:53:45
Ja, het was hartstikke gezellig. Foto is net op het verkeerde moment genomen. ;D
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/april2014/IMG_3228.jpg

Post die dan ook niet ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2014 21:53:45
Met het afstelapparaat bleek al gauw dat de koplampen mooi op de juiste hoogte stonden en dat we weer snel klaar waren. Kornelis, ondertussen natuurlijk ook best nieuwsgierig geworden naar het rijgedrag van de V70 na de as wissel reedt in Old Faithful terug naar Heukelum. Helaas stonden er veel files waardoor er niet echt stevig gereden kon worden. Op een bepaald moment kon ik wel een paar rukken aan het stuur geven van de rode R en dat ging niet zonder een zevenkleurige vlek in de stoel. :-[
Later zou blijken dat mijn auto met stevig sturen bij snelheden rond de 120km/h wel gewoon strak het spoor volgt.

Pest Kornelis nou niet zo ;D
Eerlijk is eerlijk, ik had niet verwacht dat het vernieuwen van de achteras zoveel effect zou hebben op het stuurgedrag van de auto :eusa_clap:

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2014 21:53:45
Claire neemt afscheid van Marjolein, Kobus en Pisvlek.

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/april2014/IMG_0398.jpg

Leuke foto! :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2014 21:53:45
Op de boot van Puttgarden naar Rødby zag Claire dat dit schip op de werf van m'n vroegere overburen gebouwd is. Toch maar even een foto van gemaakt.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/april2014/IMG_0431.jpg

Grappig, nog nooit opgevallen :) Ook wel eens een projectje voor hen gedaan.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2014 21:53:45
Onderweg naar huis had ik al vernomen dat het Marije gelukt was de beide voorveren van de XC70 te breken. Vorig jaar lukte haar dat ook al met een voorveer van Old Faithful. Toen was het een behoorlijke klus omdat met mijn verenspanners te doen, dus met de zwaardere veren van de XC heb ik daar al helemaal geen zin in. Dinsdag mag de XC voor nieuwe veren, dempers, veerschotels en lagers.

Toch maar een keer samen een stel fatsoenlijke spanners kopen? :angel:
Serieus: ik ben benieuwd hoe de XC staat na die operatie. Bij mijn XC heb ik destijds hetzelfde gedaan (samen met Sbv) en toen leek de auto op te willen stijgen naar de maan. De neus stond flink hoger dan de achterkant. Gelukkig brak toen van de achterkant een veer zodat ik daar ook de boel kon vervangen.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2014 21:53:45
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/april2014/IMG_0457.jpg

Hee Frans Bauer rijdt Volvo ;D

Bouke

Mooi app  verslag met aanvulling  ;D leuk om lezen :eusa_dance:

blastaway

super verslag en jammer dat je niet ff door bent gereden naar MAastricht voor vlaai en een speciaalbiertje.
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

Vulk

Fijn reisverslag. Ik denk dat ik straks maar een Rochefort uit de kelder neem.
Blij te zien dat jullie zo verstandig zijn om voornamelijk Belgische bieren te drinken. ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 25-04-2014 08:34:31
Rochefort 10 staat sinds dat weekend ook in mijn favorieten :) (De Landing juist niet...  :eusa_naughty: )

Net zes flesjes besteld bij de Vinmonopol. 76kr (9,13 euro) per stuk. :-[ :-[ :'(
Idd, de Landing was je niet helemaal wat we ervan gehoopt hadden.

Citaat van: Vulk op 25-04-2014 16:26:57
Fijn reisverslag. Ik denk dat ik straks maar een Rochefort uit de kelder neem.
Blij te zien dat jullie zo verstandig zijn om voornamelijk Belgische bieren te drinken. ;D

Tegen dat tarief ga ik dat niet lang volhouden Vulk.

Citaat van: KIM op 25-04-2014 07:14:43
Ik mis de "hangende aap"  ;D

Et Voila. ;D





Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Claudia

 ;D

Ben benieuwd naar de foto vlak daarna!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

KIM

Zo'n Kinzo sleutel is nog best sterk Claudia.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars


Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 25-04-2014 19:36:33
Maar waarom? :eusa_think:

Dat was de moer die het lager op z'n plek houdt. Die moet met 2,5 Dirktonmeter vastgezet worden.  :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein


Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-04-2014 20:03:40
Citaat van: Marc O. op 25-04-2014 19:36:33
Maar waarom? :eusa_think:

Dat was de moer die het lager op z'n plek houdt. Die moet met 2,5 Dirktonmeter vastgezet worden.  :eusa_whistle:

Ah, ik dacht dat je je wiel voor eeuwig aan je auto vast wilde bouten ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...