Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 22-01-2015 20:48:20
Citaat van: Marc O. op 22-01-2015 20:36:24
Citaat van: elianmars op 22-01-2015 20:09:40
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-01-2015 19:14:21
De winter is nu ongeveer een week geleden begonnen, althans: er ligt wat sneeuw en we moeten het doen met een paar graden onder nul. Ik hoop dat het in ieder geval tot volgende week blijft liggen anders word ik waarschijnlijk in m'n slaap vermoord. :-[



Ewout

Zo ver zullen we niet gaan, Ewout.  Denk ik.......  ;D


Precies, zou achterbaks zijn om dat tijdens zijn slaap te doen. Gewoon overdag dus ;D

;D

Ik heb er wel zin in, hoor  :D


Lekker dan. www.hoekomjevanjehuelampenaf.nl :eusa_wall:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

We zullen duimen op wat sneeuw volgend weekend. Zolang er onderweg maar gewoon goed berijdbaar asfalt ligt

UserID25761

Citaat van: Sbv op 22-01-2015 21:24:51
We zullen duimen op wat sneeuw volgend weekend. Zolang er onderweg maar gewoon goed berijdbaar asfalt ligt

Winterbanden en AWD! Wat wil je nog meer  ;D

Sbv

Citaat van: NickGR op 22-01-2015 21:26:08
Citaat van: Sbv op 22-01-2015 21:24:51
We zullen duimen op wat sneeuw volgend weekend. Zolang er onderweg maar gewoon goed berijdbaar asfalt ligt

Winterbanden en AWD! Wat wil je nog meer  ;D
schone weg om een beetje door te kunnen rijden. Het is toch ca 1500 km

UserID25761

#5644
Citaat van: Sbv op 22-01-2015 21:28:31
Citaat van: NickGR op 22-01-2015 21:26:08
Citaat van: Sbv op 22-01-2015 21:24:51
We zullen duimen op wat sneeuw volgend weekend. Zolang er onderweg maar gewoon goed berijdbaar asfalt ligt

Winterbanden en AWD! Wat wil je nog meer  ;D
schone weg om een beetje door te kunnen rijden. Het is toch ca 1500 km
Leuk toch! een survival tocht  :eusa_angel:

Bouke

Daar krijgt mijn auto een hazenlip van  ;D

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-01-2015 21:20:32
Citaat van: elianmars op 22-01-2015 20:48:20
Citaat van: Marc O. op 22-01-2015 20:36:24
Citaat van: elianmars op 22-01-2015 20:09:40
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-01-2015 19:14:21
De winter is nu ongeveer een week geleden begonnen, althans: er ligt wat sneeuw en we moeten het doen met een paar graden onder nul. Ik hoop dat het in ieder geval tot volgende week blijft liggen anders word ik waarschijnlijk in m'n slaap vermoord. :-[



Ewout

Zo ver zullen we niet gaan, Ewout.  Denk ik.......  ;D


Precies, zou achterbaks zijn om dat tijdens zijn slaap te doen. Gewoon overdag dus ;D

;D

Ik heb er wel zin in, hoor  :D


Lekker dan. www.hoekomjevanjehuelampenaf.nl :eusa_wall:

E, ik bedoel dat ik zin in het lange weekend heb, niet in de moordpartij  ;D :-*

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-01-2015 19:14:21
Om het resultaat niet te lang af te wachten heb ik vandaag in Nederland een nieuwe knipper alvast besteld. Sterker nog, ik heb er gelijk twee gedaan om eventueel kleurverschil te voorkomen. :eusa_whistle:

De knippers liggen inmiddels gereed :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-01-2015 19:14:21
Vandaag hield er weer een achterwisser ermee op. Deze wisser heeft er negen maanden op gezeten en kwam nog van Project019 af. Nu draait die weer niet. gelijk maar een nieuwe besteld... Die ruilzooi is natuurlijk ook allemaal ouwe zooi. Zonder achterwisser word ik niet vrolijk...

Van de rekening van de nieuwe ook niet ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-01-2015 19:14:21
Ons nieuwe 'buitenvermaak'.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/oldfaithful/IMG_4012.jpg

Na twee maanden succesvol te hebben gedraaid, heb ik het water verziekt en moest dus overnieuw beginnen met 1650 liter water. Daarna ging het nog drie keer fout met het water. Het sloeg helemaal dof en rook wat eigenaardig.
Uiteindelijk vond ik uit (sukkel :eusa_wall:) dat je de chemicaliën niet alvast mag voor mengen in de keuken, maar steeds één per keer in het bad.... Da's nou voor het eerst dat ik ervaar dat ik vroeger beter had moeten opletten tijdens scheikunde. Mijn mening was dat als het niet explodeert terwijl je het mengt, dat het dan wel goed zit. Toch niet helemaal waar naar nu blijkt. ;D


En uiteindelijk voor de vierde keer 1650 liter water vanaf 3 graden opwarmen... Duurt maar 26 uur maal 3Kw per uur... Nu blijft het water weer kraakhelder.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/oldfaithful/IMG_3983.jpg

En uiteindelijk voor de vierde keer 1650 liter water vanaf 3 graden opwarmen... Duurt maar 26 uur maal 3Kw per uur...
Nu blijft het water weer kraakhelder.

De forum BBQ staat er helemaal klaar voor... ::)
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/oldfaithful/IMG_4015.jpg


Volgende week weer meer.


Ewout

;D ;D ;D

Sorry maar ik heb er goed om gelachen ;D
Er lag toch trouwens 7 kW naar toe ipv 3 kW?

Ik heb er zin in, tot morgen! :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-01-2015 20:30:38
Citaat van: elianmars op 22-01-2015 20:09:40
Mocht de moord toch plaatsvinden, erf ik dan de Hue-lampen van je?  :eusa_pray: ;D

Ja hoor, Ronald moet ze toch niet.. ;D

:-*

Ben je eindelijk van die groene sjonnie-knipperlichten in je auto af, draai je die onzin in je huis erin :eusa_wall: Tokkie :evil:

Sbv

al meer bekend van de schade eigenlijk ?

Hopelijk tot morgenavond trouwens E.

elianmars

Citaat van: Sbv op 28-01-2015 09:36:48
al meer bekend van de schade eigenlijk ?

Hopelijk tot morgenavond trouwens E.

Hopelijk?? Je gaat gewoon, San  :eusa_snooty:  :eusa_pray:

Wij zien jullie vrijdag  :D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 28-01-2015 09:12:42
Er lag toch trouwens 7 kW naar toe ipv 3 kW?

3,5kW heater, 3kW voor de jets en 0,5kW voor de circulatiepomp. Bij opwarmen wordt er maar 3,5kW gebruikt. Da's net genoeg om de stroomkabel niet te laten bevriezen. ;D



Sander is met behoud van lading de grens al over, Bouke en Marc volgen kort daarachter en Ronald stuurt steeds via z'n bijrijder GPS locatie's vanuit Keulen.  :eusa_shifty:

Nog twee uurtjes... ::)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

widebody

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 29-01-2015 18:02:59
Citaat van: Taranis op 28-01-2015 09:12:42
Er lag toch trouwens 7 kW naar toe ipv 3 kW?

3,5kW heater, 3kW voor de jets en 0,5kW voor de circulatiepomp. Bij opwarmen wordt er maar 3,5kW gebruikt. Da's net genoeg om de stroomkabel niet te laten bevriezen. ;D



Sander is met behoud van lading de grens al over, Bouke en Marc volgen kort daarachter en Ronald stuurt steeds via z'n bijrijder GPS locatie's vanuit Keulen.  :eusa_shifty:

Nog twee uurtjes... ::)

Keulen? Beetje uit de richting? Kaart ondersteboven? ;D

Taranis

Nee een fluttelefoon  ;D (of gebrek aan richtinggevoel ;) )

Net van bestuurder gewisseld, benieuwd of 't uitmaakt als zij 'm de grens over stuurt :)

viking_in_shorts

Ze zijn hier net voorbij dus? Pas maar op - het is net begonnen met sneeuw en erg glad. Iig oude landelijke wegen

petrolhead

Hebben jullie een vrienden app. Dan kunnen jullie zien waar iedereen is.