Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

classicT5

Zelf sleutelen zit er niet meer in, zelf remblokken vervangen gaat niet bij een tesla ivm software.

peteRRR

Maar wel naar een dragstrip rijden en eens bekijken of de opgegeven spec,s er nog in zitten ;D
Zijn al aardig wat esjes op de weg,...en ze zijn gaaf.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Ewout Schalkwijk

Citaat van: classicT5 op 05-02-2017 14:03:43
Zelf sleutelen zit er niet meer in, zelf remblokken vervangen gaat niet bij een tesla ivm software.

Nou gaan die remblokken en schijven ook ontiegelijk lang mee, want je rem gebruik je bijna niet. Als je je gas loslaat remt die auto zeer krachtig af.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Nu gewassen

Ik kon het echt niet laten, ik moest die auto schoon hebben. Eerste snelle inspectie levert weinig verassingen op. Hier en daar en klein steenslagje.
Ook ben ik al een klein lijstje aan het aanleggen voor de garantieservice. Ik ben echt van plan die te gebruiken dus punt 1, 2 en 3 staan er al op. :angel:













1) Ledje in handgreep passagiers kant bibbert een beetje
2) Cornerlight bestuurderskant werkt niet
3) Koplamp passagierskant blijft vochtig
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Vulk

Knappe wagen! Ik blijf me wel afvragen of volledig elektrisch rijden de toekomst van de auto is.
Ik geloof het niet eerlijk gezegd.

Ewout Schalkwijk

Er zullen nog veel ontwikkelingen plaats gaan vinden denk ik. Of elektrisch rijden de toekomst is of niet, daar waag ik me niet aan. Hydrogen wordt het misschien wel. Feit is dat door zoveel positieve stimulans het leuk is om dit een aantal jaar te doen. Wellicht rijdt m'n volgende auto wel op kernenergie. Wie het weet mag het zeggen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

peteRRR

Al een aantal keer Tesla,s met vocht in de koplampen gezien,
Zit denk in de productie van de units.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

widebody

Citaat van: NinaPaul op 05-02-2017 12:43:41
Citaat van: )()()sT op 05-02-2017 08:23:44
Citaat van: StefanCJ op 05-02-2017 07:10:33
Ubergeil zeg, hele gave auto!

Inderdaad! Ik vind zoiets echt geweldig 8)
Het is natuurlijk mooi dat de overheid het rijden ermee zo stimuleert, maar dan moet je eerst zo'n ding op het erf krijgen ;D
Ik hoorde laatst dat dat X-model zelfs 2500 kilo mag trekken? Al vind ik het model S veel mooier.

Iets meer dan 2.250kg  mag die trekken, maar de actieradius is dan wel om te huilen.
(Maar het blijft dan wel goed met het verkeer mee komen)

Verder blijf ik het heerlijke auto's vinden.


Hihi:
https://youtu.be/s9k1KaoNDHw

elianmars


Jans Duiven

Citaat van: elianmars op 05-02-2017 19:01:35
https://youtu.be/Jv6FvfKm9FI

Man, man....  :eusa_drool:


Ik denk dat dit gelikkebaard een jaar aanhoudt en dan staat er zo'n Tesla voor de deur  ;)

maruska

Citaat van: elianmars op 05-02-2017 19:01:35
https://youtu.be/Jv6FvfKm9FI

Man, man....  :eusa_drool:
en dat is "maar" de 90D.... de huidige top versie, 100D doet nog meer ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

henry classic v70

Cool man zo'n Tesla!!
Veel plezier en veilige km's in deze mega-accu
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Volgend jaar komt de Model 3 uit. Die zou in de VS rond de 35.000 USD moeten kosten. In NL zal ie wel rond de 50k EUR uitkomen, maar als je geen of nauwelijks MRB en brandstofkosten hebt dan zou dat best nog wel eens heel erg interessant kunnen worden.
...The Nile isn't just a river in Africa...

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla