SLICK 50 additief

Gestart door nOOb, 26-06-2004 14:59:26

Vorige topic - Volgende topic

RHF

Mijn volvo verbruikt elke 4500 KM een kleine liter olie, ben er niet blij mee maar ik merk wel een "soepelere" motor rondloop als er weer verse olie bij zit.
My first 850, what's next...

BIGcharlie

Hey,
Ik heb ook al in verschillende wagens (nog niet in mijn roffel ) Slick 50 gedaan, en mijn bevindingen waren zéér positief in alle gevallen.....zowel een zijdezachte loop als betere koudstart.
Ik ga het persoonlijk ook gebruiken in mijn roffel...
8)Greetz
(dat geluid jongens)
who needs a radio...

joep

Er is ook een additief op de markt dat TSL heet.
Op de site http://www.lare.nl/ zijn er een aantal gebruikers die hun bevindingen doorgeven waaronder een volvo dealer.
Ik heb er zelf geen ervaringen mee

joopt

Citaat van: nOOb op 26-06-2004 14:59:26
Een collega van mij heeft al enkele malen SLICK 50 ( additief voor in olie met teflon bestanddelen ) gebruikt in zijn auto's.
Hij beweerde dat de loop van de motor rustiger wordt. Anderen beweren dat de teflondeeltjes de zeer fijne oliekanaaltjes zouden kunnen verstoppen en raden het dus af.
Heeft er hier iemand goede/slechte ervaringen met dit spul ( of vergelijkbare produkten )?
Rij zelf met gewone minerale olie.

gr. Nico

Heeft iemand ervaring met de olieverbeteraar TSL? Schijnt ook een 'gladmaker' voor de inwendige motor te zijn....

Gr.Joopt

thuur

Ikzelf niet, maar een collega-Volvo enthousiast zweert erbij. "Heeft het zelf in werking gezien", is elektrotechnicus en rijdt een overdreven luxe 960 met een ton of 3 op de teller.

Gr 8)

joopt

Nou ik vraag reactie's m.b.t. TSL omdat ik het volgende pardoes besloten heb: