Even voorstellen

Gestart door Michiel 850, 08-11-2011 19:32:02

Vorige topic - Volgende topic

Michiel 850

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Volvo 850 2.5 I automatic van 1995.

Ik ben zelf nog student, en volg een agrarische opleiding.
Dit is de derde Volvo die ik ondertussen bezit, hiervoor heb ik een 440 en een 760 gehad.
Deze wagens beide als loop/sloop auto`s gekocht, en zonder te veel werk nog vele kilometers met veel plezier mee gereden. Ik heb een hobby aan sleutelen, en probeer altijd zoveel mogelijk onderhoud aan mijn auto zelf te doen.

De 850 die ik nu heb ik een stuk netter qua uiterlijk, echter ik heb hier ondertussen al meer problemen mee gehad, dan met met die loop/sloop auto`s bij elkaar opgeteld. Daarom ondertussen al veel op dit forum gekeken, en al veel te weten gekomen.

De kleur is metalic groen
km stand 309.000 (net warm)
motor code B5252SB

groeten,
Michiel

wietseschuiling

Welkom Michiel,

wat voor kleur, km stand enz en fotos graag.

Gr Wietse
haast je als je tijd hebt dan heb je meer tijd als je haast hebt

sven0503

welkom :)

ik las al in een ander topic dat je al een aardig "problemen"  lijstje hebt met je 850.

Toevallig al in dit topic gekeken voordat je 'm kocht? : http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,47678.45.html

In ieder geval succes en uiteraard veel rij-plezier :)

Michiel 850

De kleur is groen metalic, ik zal de kleur code nog even opzoeken, ik zal de motor code ook nog even opzoeken.
Op het moment nog geen foto`s, kan dus ook nog niets posten. Maar zal dit zo snel mogelijk doen.

De kentekenplaat staat gelukkig niet in het no-go forum, dus dat valt al weer mee :), ik had die namelijk nog niet bekeken voordat ik hem kocht.

De auto zit en rijdt verder verukkelijk, zoals een echte Volvo betaamd, dus daar in ieder geval blij mee :)

groeten