De T-5R 2.0 estate van Pauline

Gestart door pauline31057, 09-11-2011 19:08:43

Vorige topic - Volgende topic

LvD

Mooie wagen hoor! Genieten...

Wat de foto's plaatsen betreft: als je op de link klikt die je geplaatst hebt, vervolgens op de foto met rechtermuisknop klikken, 'eigenschappen' selecteren dan staat daar het webadres waar de foto staat. Als je dat kopieert, in je bericht op het icoontje met de foto (tweede van links, onderste rij) klikt en daarna de link plakt, dan ziet het er zo uit:

CiteerZo hier dan een paar foto's
Zo dicht staat ie tegen mn huis , kan er mateloos van genieten .

De zomerbanden (moeten vervangen worden )

Bumper moet vervangen worden

Fijn zo'n mat na een wandeling met de hond

Achterbank

Radio en telefoonhouder

Zo , voldoende ?
En ja ik moet hem nog poetsen , maat heb weekend dienst .

pauline31057

Dank je voor de moeite, maar dat lukt bij mij niet , kan alleen de link kopieren in picasa en in het bericht kopieren ,eigenschappen krijg ik niet tevoorschijn getoverd .

Rob850turbo

Leuk , fijne combinatie T5 R met automaat

KIM

Hij ziet er mooi uit hoor Pauline.
Qua interieur is 'ie bijzonder netjes; daar ga je vast veel plezier aan beleven.

Als je een andere bumper gaat versieren, let dan op dat het een T-5R / R bumper is; volgens mij is degene die je nu hebt dat niet.

pauline31057

Citaat van: KIM op 10-12-2011 16:43:08
Hij ziet er mooi uit hoor Pauline.
Qua interieur is 'ie bijzonder netjes; daar ga je vast veel plezier aan beleven.

Als je een andere bumper gaat versieren, let dan op dat het een T-5R / R bumper is; volgens mij is degene die je nu hebt dat niet.
Dat klopt dit is geen t5-R bumper , maar ik denk dat ik er een gewone onderzet de originele lijkt me wat lager en ben bang dat ik die er zo weer onderuit rij

daytonawim

Oh Pauline wat is dat nu  :o :o :o

Welke eikel is op de parkeerplaats bij Albert Heijn tegen je auto aangereden, zeker geen briefje onder
je ruitenwisser gevonden.  >:( >:( >:(

Echt heel lullig hoor  :'( :'( :'(

:eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Mooie kar hoor, wees er maar extra zuinig op.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Enne ik reed in Eco altijd goedkoper dan op de Sport stand.

pauline31057

Citaat van: daytonawim op 10-12-2011 16:50:11
Oh Pauline wat is dat nu  :o :o :o

Welke eikel is op de parkeerplaats bij Albert Heijn tegen je auto aangereden, zeker geen briefje onder
je ruitenwisser gevonden.  >:( >:( >:(

Echt heel lullig hoor  :'( :'( :'(

Mooie kar hoor, wees er maar extra zuinig op.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Nee joh gekkie ik heb hem met die schade gekocht zat bi de koop inbegrepen , Dirk moet wat te knutselen hebben stel je voor dat ie niks meer te doen zou hebben

daytonawim

Citaat van: pauline31057 op 10-12-2011 16:57:00
Citaat van: daytonawim op 10-12-2011 16:50:11
Oh Pauline wat is dat nu  :o :o :o

je ruitenwisser gevonden.  >:( >:( >:(

Echt heel lullig hoor  :'( :'( :'(

Mooie kar hoor, wees er maar extra zuinig op.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Nee joh gekkie ik heb hem met die schade gekocht zat bi de koop inbegrepen , Dirk moet wat te knutselen hebben stel je voor dat ie niks meer te doen zou hebben

Duh,  dat snap ik ook nog wel hoor  ;D ;D ;D

Was een stille hint  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Vulk

Mooie auto hoor!

Waarom geen originele remschijven?

pauline31057

Omdat jullie zo gek zijn op foto's , hier mn Volvo verleden de 2e en 3e zijn door Dirk gesloopt

1e Volvo was een 940

2e Volvo Lpg g3

3e Volvo TDI

4e Volvo

5e huidige

pauline31057

Citaat van: Vulk op 10-12-2011 17:45:25
Mooie auto hoor!

Waarom geen originele remschijven?
Totaal iet aan gedacht , was al blij dat ik ze besteld had bij de autoonderdelenzaak , vrouw he moet je egenlijk niet dit soort dingen laten doen :-)
vlg X beter

UserID6342

Het kapotte motortje uit de 2e Volvo, het tienkleppertje gaat zeer binnenkort naar Jack V toe om omgebouwd te worden tot euh..... ja tot wat eigenlijk ?? ??

Volvo nr. 4 wou Dirkie niet hebben ;D

blauweroffel

Citaat van: Dirk342 op 10-12-2011 23:26:49
Het kapotte motortje uit de 2e Volvo, het tienkleppertje gaat zeer binnenkort naar Jack V toe om omgebouwd te worden tot euh..... ja tot wat eigenlijk ?? ??

Volgens mij heb ik m op een idee gebracht.......zie je eigen blog.... ;D

BR

pauline31057

Citaat van: Dirk342 op 10-12-2011 23:26:49

Volvo nr. 4 wou Dirkie niet hebben ;D
Stralen en poten eronder, glazen blad er op  ?