Hoe groot is jouw garage? Advies gevraagd....

Gestart door Wout309t, 13-11-2011 14:23:47

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Olijfje zou wel in mijn garage passen, ware het niet dat het achterste gedeelte vol staat met 2 geluidsinstallaties, 1 voor Thea der optredens en 1 voor mijn drive-in show dingetjes of een combinatie van beide.
Denk daar nog een paar fietsen bij en de andere reut en dan snap je dat ik wel droog kan staan maar met de deur open  :'(

Groet,
The Demon.

Snellebaksteen

Mijn garage was heel groot toen we hier kwamen wonen (4.5 x 7) maar is nu veel te klein. Niet dat het formaat verandert is maar hij puilt aan alle kanten uit van de troep.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Douwe

Citaat van: Jack v op 13-11-2011 16:19:37
Het is wel zo Stefan, dat hoe meer ruimte je hebt des te meer spul komt er te liggen. En ook zo'n grote schuur raakt dan vanzelf vol.

Dan "exporteer" je toch wat materiaal naar een buurgemeente ;) ;)
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Jack v

Citaat van: Douwe op 13-11-2011 19:14:45
Citaat van: Jack v op 13-11-2011 16:19:37
Het is wel zo Stefan, dat hoe meer ruimte je hebt des te meer spul komt er te liggen. En ook zo'n grote schuur raakt dan vanzelf vol.

Dan "exporteer" je toch wat materiaal naar een buurgemeente ;) ;)
gewoon een zaakje van een keer de zaak op orde brengen en niet overal wat laten slingeren, zoals bij  mij vaak gebeurd.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

DokteR

Tja, ik zit ook met een garage van 6x3. Als je een auto (Volvo) in een garage wilt zetten is dat voor het mooie toch iets te klein. Ik heb er ook nog een werkbank en wat stellingen/schappen in + 2 fietsen + een gazonmaaier en dan wordt het wel erg krap. :eusa_think:

maruska

Als iemand zo'n grote schuur heeft in de randstad zuid regio, en ruimte, dan hoor ik dat graag ! help 'Dole' de winter door ! ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jan_D.

Een garage is altijd te klein, dit is altijd hetgeval, geheel ongeacht de werkelijke afmetingen!
Maar als je een aparte ruimte voor fietsen en ander spul hebt, kan het nog wel meevallen.
Onze garage (met loopdeurtje) wordt tevens als berging voor de fietsen gebruikt. Dus staat de auto vrijwel altijd buiten. Er is nog wel een aangrenzende ruimte waar de fietsen kunnen staan, maar dat is helaas wat onhandiger. De garage zelf is nog geen 3m breed en 5.30m diep. (randstad idd.)
Kijk wel even naar verschillen in garagedeuren, daar is wat de draairuimte betreft soms wat ruimte winst te behalen. Een loopdeurtje is handig, maar let wel op de inbraakwerendheid ervan.

Ik ben jaloers op die mensen met die schuren waar je rondjes in kan rijden (als ze niet inmiddels toch vol liggen) ;)

Succes!

Jan

Johann

mjansen

bij huis, 7x3 daar past geen auto in bij de fietsen, werkbank e.d. en mijn gehuurde schuurtje is 10x5,5
daar staan 2 roffels in en een stapel onderdelen

elianmars

Onze garage is 6x3 meter. En die heb ik omgebouwd tot bijkeuken  ;D Dus geen fietsen, laat staan een auto die er in staat.

Gelukkig heb ik onze loods nog om aan auto's te sleutelen  :)

pwberg

2.5 bij 6.5 en daarmee eigenlijk veel te klein  :eusa_wall: :eusa_wall:
Teouwens met sectionaal deur, wat veel ruimte scheelt met een normale..... Maar moet er toch nog achteruit in...

Naast de Roffel moet hier ook nog een klein aanhangertje (op z'n achterkant) in en bij voorkeur een klein werkbankje voor de kolomboor en bankschroef. Staat nu nog een keukenblokje in welke helaas het veld moet ruimen.

Heb dan wel het geluk dat er ook nog een schuurtje naast staat voor fietsen, extra koel/vries combi en andere non-hobby meuk.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

peteRRR

Citaat van: Johann op 13-11-2011 20:22:38
Citaat van: Jack v op 13-11-2011 16:19:37En ook zo'n grote schuur raakt dan vanzelf vol.

Jah...  :eusa_wall:

Is het al uit de hand gelopen Johan. ;D

Verkoop je toch gewoon wat spulletjes. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

daytonawim

Mijn garage 7 bij 3,20 meter, past een Volvo in maar sleutelen is geen pretje, je wilt toch een werkbank e.d hebben.

Ik denk dat 8 x 4 meter redelijk ideaal en vindbaar is.
Mooiste is als je voor je garage een mooie brede overkapping hebt of dat je die daar kan maken.

Ook is een brede garage leuk, maar dan moet je deur of breed zijn en anders in het midden zitten.

antraciet

Mijn schuur/garage is 4 x 15 maar nu nog mudjevol meuk. Ben al aan het opruimen voor de toekomstige verhuizing   :eusa_wall: :eusa_wall:

COPPEHER

Mijn schuur is 8 x 6 heeft een puntdak maar nog geen zolder (gaat wel komen) en is voorzien van een eigen CV instalatie, keukenblok met warmwater en een bierkoelkast ;D