zizibr3 stelt zijn v70 voor

Gestart door zizibr3, 15-11-2011 09:04:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zizibr3

Hallo,

Ik ben Karel 61 jaar (een Belg:-))sedert een 3 tal maanden eigenaar van een v70 op lpg bouwjaar 2000 en met 212.000 km op de teller 6.600€ en hij doet het ongelofelijk goed,een plezier om mee te rijden is ie.
Zal er hieronder een paar foto's van in zetten,zodat jullie hem ook zien ikzelf zal hier meer een lezer zijn,want ik ben geen techneut,dus ge gaat me hier enkel horen als mijne v70 klein probs heeft.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

[

Uploaded with ImageShack.us


Als ie zichzelf zo goed houdt als ie eruit zie,sta ik goed volgens mij. :P
Ik denk het wel(de motor toch en de rest ook hoop ik) ,de motor is goed volgens mij omdat ie bij 2000 toerental 100 km rijd en bij 2500 120 km rijd op de autostrade en spint gelijk onze poes die we hadden vroeger.Met a.w ik ben er echt blij mee.


daytonawim

Welkom Karel,

Mooie sjees heb je daar voor de deur staan, enne een + voor het voorstellen met foto's.

Maar eh, kijk nog eens naar je posting, want er staat nu 3x het zelfde onder elkaar ;D ;D

zizibr3

Dank je voor de welkom (voel me al thuis hier ;-))en inderdaad ziet ie er goed uit gelijk ge zegt.
Dat driedubbel posten is weg eh... :-)

hathü

Welkom en veel plezier met de V70.


Groet Harry
ook een tevreden Volvorijder van 61 jaar ;).

rifwachter

Hallo Karel,

Welkom op het forum.

Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

RVolvoC70t5