bugget of Fulda ?

Gestart door darius, 18-11-2011 08:58:34

Vorige topic - Volgende topic

darius

Omdat ik vanmorgen weer een band heb kapot gereden  :eusa_wall: en alle setjes velgen alles kapot gereden is hier op die ralle kasseibanen overweeg ik budget banden van forrez te gaan monteren.
Deze kosten 75 euro per stuk .....215 45 17. Andere optie is fulda kosten dubbel zo veel.?

Ik heb al banden van 285 euro gehad, alles gaat kapot.
Moet ik gewoon budget gaan of fulda of bijvbudget op de achteras en fulda voor.?
No show, only go.

Marc O.

Ik zou dan liever de goede banden op de achteras zetten.
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

+ 1 want je wilt niet hebben dat je kont voorbij komt of uitbreekt.

Sbv

Misschien wat minder platte banden nemen, geen 18" maar 17 of 16 ?
Het staat minder mooi, maar is mogelijk wat iets meer praktisch

UserID6342

Het gaat al over een 17 " band Sander ;D

darius

Het zijn altijd de banden op de vooras die naar de haaien gaan.
Nu heb ik net met een. Medewerker van forrez in Kuurne gebeld en die beweert dat ik zoveel banden kapot rij omdat ze er niet goed zijn omgelegd ? Hij had het over het geod schoonmaken van de de hub etc.  Idd bij zijn collega in Lokeren maakte ze nix schoon zeep erop en knallen maar...
Mss beter de goedkope nemen en volgende maand winterbanden op de titans.

Overigens had de forrez in Leuze, dat is om de hoek, pas keuze vanaf 220 euro conti,s ????
No show, only go.

darius

Citaat van: Sbv op 18-11-2011 09:25:33
Misschien wat minder platte banden nemen, geen 18" maar 17 of 16 ?
Het staat minder mooi, maar is mogelijk wat iets meer praktisch
Sander het gaat hier om 17 inch, anders kan ik mn remmen niet kwijt

Jullie wel eens gehoord van dat schoonmaak,speciaal product verhaal ? Ga iig eens over garantie prten, heb echt banden liggen waar de gietnaden nog opzitten . Wel overal eieren op de wangen :evil:
No show, only go.

Sbv

Kijk ook eens op www.autobandenmarkt.nl, dat scheelt soms best wel veel geld.
Met de remmen kan ik me voorstellen. Is het wegdek dan zo slecht ?

Als een velg niet goed schoon zou zijn, lijkt me eerder dat een band langzaam leegloopt, maar niet gelijk kapot gaat

Misha

Ik zou helemaal geen Fulda nemen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris

Citaat van: Sbv op 18-11-2011 09:38:39
Kijk ook eens op www.autobandenmarkt.nl, dat scheelt soms best wel veel geld.
Met de remmen kan ik me voorstellen. Is het wegdek dan zo slecht ?
Als een velg niet goed schoon zou zijn, lijkt me eerder dat een band langzaam leegloopt, maar niet gelijk kapot gaat

Kom jij nooit in België :eusa_think:?

Sbv

Ik kom regelmatig in Belgie, niet meer zoveel als vroeger. Het stuk wat ik tegenwoordig rij is voorzien van nieuw asfalt(A4 Bergen op Zoom - Antwerpen)

Vroeger reed ik veel Geleen(NL) - Antwerpen(B) - Bergen op Zoom(NL) en dat was toch erg slecht
Ook rondom Wijnegem waar ik best regelmatig kwam was het slecht, maar dat is dan weer in Antwerpen zelf.

-D©©©L-

Misschien een beetje extra veerweg maken en minder stugge dempers ? Dan volgen de wielen het wegdek makkelijker.

peteRRR

Citaat van: -D©©©L- op 18-11-2011 09:44:33
Misschien een beetje extra veerweg maken en minder stugge dempers ? Dan volgen de wielen het wegdek makkelijker.

Of iets minder op het gas. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

darius

Ja de wegen zijn echt heel slecht, en ik rijd om 5 uur s,morgens op een lege baan dan ga je ook geen 80 rijden.
Het probleem is dat. Ik vandaag 4 nieuwe banden nodig heb en ik heb ook niet veel. Tijd vanmiddag. Mss dan gewoon die budget meuk op mijn volans en dan rustig verder kijken voor een betere set voor de titans.
Als ik vandaag knappe banden wil kost me dat 890 euro , vind ik te veel
No show, only go.

darius

Citaat van: -D©©©L- op 18-11-2011 09:44:33

Ja Marco daar heb je wel gelijk in. Maar het is wel frapant dat ik sinds ik bij forrez in Lokeren ben beginnen komen er echt veel banden doorgaan.
De schokdempers zijn oem volvo en is.40 mm verlaagd.
De winters ervoor reed ik met dezelfde set up en geen banden kapot ?
Heb ook het idee dat de bandenspanning veel ermee te maken heeft, ik heb mijn. Banden nu op 2,7 bar koud.225 45 17 ( de laatste en niet correct passende set )
No show, only go.