Wouter stelt zich voor

Gestart door bellybotbus, 26-11-2011 12:47:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bellybotbus

Goedemorgen,

Ik ben Wouter en ben al weer een maandje in bezit van een v70r uit 1997, en dit zijn wij:


Ik heb eigenlijk nooit veel met volvo gehad, totdat mijn broer een tijdje terug zei dat hij de 850 van een bekende van hem kon overnemen. Of dat niks voor mij was? Na wat wikken en wegen leek het me toch wel wat, dus opgebeld, bleek hij zijn volvo niet meer kwijt te willen omdat het zo'n fijne auto was.
Maar het kwaad was al geschied, en ik was al op internet aan het zoeken naar andere 850's toen mijn broer zich er weer in mengde. Hij had altijd al eens een R gewild, en moest toevallig ook op korte termijn iets hebben om zakelijk mee te rijden. Zo ontstond het idee van gedeeld ouderschap.
Vervolgens een lijstje gemaakt van auto's om bij te gaan kijken, maar bij de eerste was het al raak. Dus afgerekend en direct meegenomen naar huis.
Nu wat meer over die auto dan.
-1997 v70r FWD
-km stand: bijna 245000
-handbak




En de plannen die er zijn:


-Binnenkort op winterbanden, zodat deze velgen opgeknapt kunnen worden.
-blokjesgrille
-gele mistlampen
-een keer goed poetsen
-wat rammeltjes verhelpen
-een plekje op de achterbumper bijwerken
-misschien nog een klein beetje meer vermogen

)()()sT

Is dat nou een fotosjop dan? Aangezien de velgen donker zijn?
Welkom!!! Mooie kar, een lookalike van de mijne zoals ie in het begin was :D

bellybotbus

De onderste foto is inderdaad photoshop, de velgen zijn nu nog zilver, maar niet echt mooi meer.
Vanmiddag de mistlampen geel gemaakt, zoals tom zei, gewoon met folie.


)()()sT

Ik had ook lichte:


Tegenwoordig:

KIM


bellybotbus

Dat is zeker aan de Linge, jij zit zeker onder aan de dijk? Zag je auto pas staan, staat er mooi bij!

KIM

#6
Ja, Vogelswerf.
Volgens mij heb ik je in het donker al een keer zien rijden dan.

Nu zie ik ineens ook waar de andere foto's zijn gemaakt  ;D