Hoeveel pech kun je hebben

Gestart door roell, 09-02-2012 08:35:13

Vorige topic - Volgende topic

roell

Ik heb goed nieuws en slecht. Ik heb goed nieuws gehad ivm mijn kanker. Niets meer te zien op PETscan :eusa_dance:
Het slechte nieuws wijst uit dat de koppeling geleden heeft maar nog niet "op" is, maar dat het Synchromesh systhem wel stuk is van de 3de. Wat nu doen? Heb al wat revisiebedrijven gebeld en die zeggen dat er geen onderdelen meer te krijgen zijn voor dit model?? ??? Wou een vergelijk hebben met mijn garage die me zei dat een revisie rond de 1000€ zal zijn...
Nu een bak veranderen zonder koppeling, dat doe je natuurlijk ook niet, ik weet het. Dus tot nu toe kostenplaatje +- een kleine 1800€  :eusa_doh:
Wat nu gedaan, ik weet het niet... :eusa_think:

Boeijke

Allereerst gefeliciteerd met het goeie nieuws betreft die vreselijke ziekte. Beter nieuws kun je niet krijgen.

Bak heb ik zoals je weet 1 liggen. Begreep uit de reactie van Dirk dat dit gewoon kan.
En het laten maken zou ik thuur eens informeren of die de reparatie wil doen. Is allicht goedkoper. En ook dichtbij voor je.

Willem

UserID6342

Citaat van: roell op 14-02-2012 16:36:56
Ik heb goed nieuws en slecht. Ik heb goed nieuws gehad ivm mijn kanker. Niets meer te zien op PETscan :eusa_dance:
Het slechte nieuws wijst uit dat de koppeling geleden heeft maar nog niet "op" is, maar dat het Synchromesh systhem wel stuk is van de 3de. Wat nu doen? Heb al wat revisiebedrijven gebeld en die zeggen dat er geen onderdelen meer te krijgen zijn voor dit model?? ??? Wou een vergelijk hebben met mijn garage die me zei dat een revisie rond de 1000€ zal zijn...
Nu een bak veranderen zonder koppeling, dat doe je natuurlijk ook niet, ik weet het. Dus tot nu toe kostenplaatje +- een kleine 1800€  :eusa_doh:
Wat nu gedaan, ik weet het niet... :eusa_think:
In mijn ogen pure onzin... Een koppelingset wisselen kost een kleine 500-600 incl. materiaal en keerring.  Een gebruikt bakje (welke goed is) een 200-250 euro.  Dus dan zit je maximaal op 850 euro.

Wel gefeliciteerd natuurlijk met die geweldige uitslag over je gezondheid !

UserID6342

Citaat van: Boeijke op 14-02-2012 18:23:27
Allereerst gefeliciteerd met het goeie nieuws betreft die vreselijke ziekte. Beter nieuws kun je niet krijgen.

Bak heb ik zoals je weet 1 liggen. Begreep uit de reactie van Dirk dat dit gewoon kan.
En het laten maken zou ik thuur eens informeren of die de reparatie wil doen. Is allicht goedkoper. En ook dichtbij voor je.

Willem
Bak past er zo achter Willem, denk dat TS het verschil in overbrengingsverhoudingen niet eens merkt.  Er staat zelfs een 2.0 T-5 bak voor slechts 100 euro te koop nu.

Boeijke

Citaat van: Dirk342 op 14-02-2012 18:37:15

Willem
Bak past er zo achter Willem, denk dat TS het verschil in overbrengingsverhoudingen niet eens merkt.  Er staat zelfs een 2.0 T-5 bak voor slechts 100 euro te koop nu.

Das helemaal geen geld. Zou ik niet te lang over nadenken.

roell

Dan gaan we dat doen. Bedankt mannen.

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 14-02-2012 18:37:15

Willem

Deze bak is dat..... heel snel zijn ;)
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,55236.msg1169334.html#msg1169334
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Boeijke

En....??

Istie al gemaakt?

Willem